ja achter het CSquote:
Heb je nog wat leuks meegemaakt vandaag?quote:
nee ik ga eigenlijk niet uitquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb je nog wat leuks meegemaakt vandaag?
vroeg slapen zeker vanavond ?
Of ga je he-le-maal los in de plaatselijke dancing
quote:
kom gaan we eens samen stappennquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ga eigenlijk niet uitik ga liever uit eten met vriendinnen of naar de film of gewoon thuis bij elkaar zitten. Maar misschien komt dat nog als ik student ben
En ik ben nog steeds niet moenog steeds aan het werk.
en jij jimbo, wat ga je dit weekend doen?
Studentenmeisjes gaan altijd helemaal losquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ga eigenlijk niet uitik ga liever uit eten met vriendinnen of naar de film of gewoon thuis bij elkaar zitten. Maar misschien komt dat nog als ik student ben
En ik ben nog steeds niet moenog steeds aan het werk.
en jij jimbo, wat ga je dit weekend doen?
in 40-15 was het ik ga vanavond naar het stationquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:40 schreef Jimbo het volgende:
Gaan er nog wel eens mensen naar de discotheek , en zo ja, hoe noem je dit dan ?
het klinkt zo 40-45 'ik ga vanavond naar de discotheek '
Ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:40 schreef Jimbo het volgende:
Gaan er nog wel eens mensen naar de discotheek , en zo ja, hoe noem je dit dan ?
Noem het maar gewoon de stad in gaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:40 schreef Jimbo het volgende:
ja ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:40 schreef Jimbo het volgende:
Zie volgend jaar welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Studentenmeisjes gaan altijd helemaal losDus dat komt wel goed
Ik ga dit weekend op de bank zitten en spelletjes spelen, beetje koken, slapen, en dan maandag weer werken
ohja en fokken natuurlijk
ja erg he !quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Zie volgend jaar wel
Wat een burgerlijk weekend jimbo![]()
waar ga je studeren danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Zie volgend jaar wel
Wat een burgerlijk weekend jimbo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |