Littlerabbit pm maar evenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik laat lr mijn persoonlijke problemen vertellen
die op tv?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:15 schreef Tjacka het volgende:
ik ben aan het trainen voor een voetbalquiz
Laten ze je daar nog toe na vorige week?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee joh
gewoon in een kroeg
heb het morgen
welke landen stonden tegen over elkaar in de eerste WK-finale na de tweede wereldoorlog en in welke stad werd deze wedstrijd gespeeld.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:15 schreef Tjacka het volgende:
ik ben aan het trainen voor een voetbalquiz
wat was er vorige weekquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Laten ze je daar nog toe na vorige week?
woowquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
welke landen stonden tegen over elkaar in de eerste WK-finale na de tweede wereldoorlog en in welke stad werd deze wedstrijd gespeeld.
Hongarije - West Duitsland in Bern. (1954)quote:
mmm, we waren vorig jaar de poule niet door, omdat mijn teamgenoot de opstelling van heerenveen verkeerd zei.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hongarije - West Duitsland in Bern. (1954)
Er zullen veel mensen zeggen Uruguay- Brazilie in Rio (1950). Maar dat was geen echte finale. Er was toen een finalepoule en toevallig was die wedstrijd beslissend wie er de Jules Rimet troffee omhoog mocht tillen.
Geen idee, ik lul ook nog maar wat uit mn neusquote:
ohja , die ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:20 schreef Muto het volgende:
Hallo Tjacka, kun je mij het verhaal over de zuster vertellen?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik laat lr mijn persoonlijke problemen vertellen
ik wacht ookquote:
Ja, ik ook LR.quote:
ik wil van jou ook wel verhalen horenquote:
Dat wordt een lange zit voor jou dan.quote:
daarvoor moet je bij sof zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil van jou ook wel verhalen horen
Er zit niks anders op dan gewoon te wachten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat wordt een lange zit voor jou dan.
supersof pm graagquote:
Mooi die zag ik net.quote:
ototquote:
nou, we liepen in de stad en toen trapte ezell tegen een hond aan en stond ze op zijn staartquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mooi die zag ik net.
Sofje (O+) Vertel eens een verhaal over ezell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |