Nah, niets voor mij. Ik laat ze vallen enzo, gaan ze kapot, arme kindjesquote:
Stokerquote:
dacht dat jij kinderen wel leuk vondquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nah, niets voor mij. Ik laat ze vallen enzo, gaan ze kapot, arme kindjes
dit. Engels stelt geen reet voorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen om het Engels. Daar wen je echt heel snel aan. Mijn Engels was voor mijn studie echt bagger, maar binnen no-time spreek je het goed.
gewoon jezelfquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen om het Engels. Daar wen je echt heel snel aan. Mijn Engels was voor mijn studie echt bagger, maar binnen no-time spreek je het goed.
HA, je kent me duidelijk nog nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
dacht dat jij kinderen wel leuk vond
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef Muto het volgende:
Ik wil de Emile Schelvis zijn. Hele leuke grappen maken, zelf moeten lachen maar compleet genegeerd worden.
volgend jaar welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon jezelf
maar jij wilt toch niet in beeld
dan komt GK met zn 100 klonenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
eerder soap
oeh, wie heeft de moord gepleegd?
maar cluedo kan ook
in waarom wel in 2015?quote:
Serieus, ik haalde op VWO een 5 voor Engelsquote:
Dan moet jij stoppen met het lachen om mijn grappen.quote:
vandaag was het geen soap trouwensquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
eerder soap
oeh, wie heeft de moord gepleegd?
maar cluedo kan ook
ik mis osuchiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
vandaag was het geen soap trouwensgewoon normaal
Ik had voor mondeling 7,5quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Serieus, ik haalde op VWO een 5 voor Engels. En ik was er toen best blij mee. Als ik er nu over nadenk, had ik gewoon een 8 moeten halen.
kan toch ook dit jaarquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan ben ik alcohol vrij en weer fit
ik nietquote:
quote:
Naja, dan moet het helemaal lukken. Bedenk dat je het met die studie gewoon dagelijks gaat spreken, lezen en schrijven. Dat werkt best wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had voor mondeling 7,5
die man zei dat als ik niet had voor gelezen dat ik dan 8,3 had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |