maar je bent wel een beroemde fokkerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja erg he !
maar ik ben ook echt een gigantische burgerlul. erger nog dan littlerabbit
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja erg he !
maar ik ben ook echt een gigantische burgerlul. erger nog dan littlerabbit
Zo noemen ze dat hier ook wel. Al noemen ze de discotheek dan gewoon bij naam.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:40 schreef Jimbo het volgende:
Gaan er nog wel eens mensen naar de discotheek , en zo ja, hoe noem je dit dan ?
het klinkt zo 40-45 'ik ga vanavond naar de discotheek '
geen ideequote:
Biertje doenquote:
Ja, is dat zo ?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar je bent wel een beroemde fokker
Sof gaat internationaalquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee
ga binnenkort kijken bij international development management
Hier heb je een spongebobsticker.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, is dat zo ?
Heb ik die status nu officieel gekregen ?
Ik vraag t even aan mn vriendin naast me ;quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
had ik niet verwacht
wanneer neem je kinderen?
ik zie niets.quote:
weet ik veelquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, is dat zo ?
Heb ik die status nu officieel gekregen ?
Jammer, ik was bijna blij.quote:
ik snap je zin nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik vraag t even aan mn vriendin naast me ;
Als het aan mij (jimbo ) ligt als ze de overgang voorbij is zegt ze
El snorro aka jimbo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer, ik was bijna blij.
als er ooit nog een fok docu komt wil ik er ook in
dat hij zich aftrekt op tjackaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
El snorro aka jimbo.
Wat ga je dan vertellen?
Ik speel adje wel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer, ik was bijna blij.
als er ooit nog een fok docu komt wil ik er ook in
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sof gaat internationaal
Laten we samenwerken later.
dat als het aan mij ligt die er niet komenquote:
je neemt geen kinderen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat als het aan mij ligt die er niet komen
Dat ik beter een vak had kunnen gaan leren dan gaan fokkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
El snorro aka jimbo.
Wat ga je dan vertellen?
Maak je geen zorgen om het Engels. Daar wen je echt heel snel aan. Mijn Engels was voor mijn studie echt bagger, maar binnen no-time spreek je het goed.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
studie is in het engelsmaar op de site staat dat ze het steeds moeilijker maken en dat het met een havo diploma gewoon moet lukken. En ik ga dan voor mijn vwo deelcertificaat Engels
dus komt wel goed denk ik
wat doe jij voor iets danook internationaal, maar wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |