Ja, nu lijkt dr stem tenminste niet op een 11jarig jongetjequote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef Muto het volgende:
Ik ben mijn leven echt aan het beteren. Ik ben nauwelijks meer negatief. Ik heb amper meer lullige opmerkingen.
nog even en ik haat jequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:37 schreef Muto het volgende:
Ik ben mijn leven echt aan het beteren. Ik ben nauwelijks meer negatief. Ik heb amper meer lullige opmerkingen.
Tjacka noemde me een catfish. En hij had gelijk. De Muto van Fok was niet meer de Muto van het echte leven. Tevens werd ik door supersof een kreng genoemd. En vond LR mijn grappen niet altijd even grappig.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Tjacka noemde me een catfish. En hij had gelijk. De Muto van Fok was niet meer de Muto van het echte leven. Tevens werd ik door supersof een kreng genoemd. En vond LR mijn grappen niet altijd even grappig.
zullen de joden wel weer zijn; de successupporterquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:47 schreef Tjacka het volgende:
studio sport kent veel voetballiefhebbers van welke club is tom egbers een fan?
wie dit antwoord weet krijgt een kusje van tjacka
Heracles Almelo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:47 schreef Tjacka het volgende:
studio sport kent veel voetballiefhebbers van welke club is tom egbers een fan?
wie dit antwoord weet krijgt een kusje van tjacka
Denk het.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]Dus dit betekend ook dat je uit de schaduw van het account muto gaat treden en wij je binnenkort als *echtenaam* kunnen verwelkomen met een niet digitaal biertje?
al komt ie uit almelo, EN ALS JE UIT ALMELO KOMT BEN JE VOOR HERACLESquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zullen de joden wel weer zijn; de successupporter
Gezellig, ik zal je met open armen en een natte gele rakker ontvangenquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:07 schreef Dven het volgende:
Corona
Mensen die dat drinken neem ik bij voorbaat al niet meer serieus. Dan heb je nog minder minder hersenen dan smaakpapillen.
Weggieten danquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:03 schreef badschaap het volgende:
[..]
zat in mijn vaders kerstpakket en hij drinkt toch niet
ik vind het niet zo'n goede voetballerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:53 schreef badschaap het volgende:
oja corona heeft trouwens echt geen smaak
kusje.quote:
Ook hier was de rotterdamse manier van denken weer goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |