SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Commentator kraakt Ajax de gehele eerste helft af en komt in de 45e minuut tot de conclusie dat Ajax heeft gedomineerd.![]()
Ja ik had de lapo, maar ik kreeg ineens een melding dat je niet te snel 2 keer achter elkaar mag posten![]()
Dus toen dacht ik, laat maar iemand anders doet het wel.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
opdonderen met die kutdwerg in dit topicquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef Drxx het volgende:
[ afbeelding ]
Die sponsor, sponsort ook Galatasaray. Dan moet een avondje Ajax wel lukken natuurlijk![]()
![]()
![]()
Ditquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Commentator kraakt Ajax de gehele eerste helft af en komt in de 45e minuut tot de conclusie dat Ajax heeft gedomineerd.![]()
![]()
Sarcasme.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja, het is een mongool. Wie weet zijn naam?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Commentator kraakt Ajax de gehele eerste helft af en komt in de 45e minuut tot de conclusie dat Ajax heeft gedomineerd.
Overigens spat de potentie wel van deze groep af tegen een tegenstander die WEL door is in de CL.![]()
Niet zo calimero doen hé.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
De commentator begrijpt tenminste dat je niets koopt voor het domineren van een wedstrijd. Je moet goals maken, kansen creëren en gevaarlijk zijn naar voren toe.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wees dan maar blij dat je nooit in de kleedkamer van Ajax mag zitten. Die rukken zich allemaal te pletter op Fquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
opdonderen met die kutdwerg in dit topic![]()
C
B
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
opdonderen met die kutdwerg in dit topic![]()
![]()
![]()
Pics?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:22 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat je nooit in de kleedkamer van Ajax mag zitten. Die rukken zich allemaal te pletter op FC
B
![]()
Kansen genoeg en gevaarlijk ook. Daarnaast domineren we nog en spelen we mooi voetbalquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:22 schreef Shreyas het volgende:
De commentator begrijpt tenminste dat je niets koopt voor het domineren van een wedstrijd. Je moet goals maken, kansen creëren en gevaarlijk zijn naar voren toe.![]()
![]()
Inderdaad, Ajax deed niks van dit alles.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:22 schreef Shreyas het volgende:
De commentator begrijpt tenminste dat je niets koopt voor het domineren van een wedstrijd. Je moet goals maken, kansen creëren en gevaarlijk zijn naar voren toe.
\![]()
![]()
Alsof je daar jong voor moet zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:23 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje te oud om naar masturberende jongemannen te kijken?Als jij 'oud' bent kijk je vast ook nog naar lekkere wijven.
![]()
Maar... Bij mannen is het anders toch.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof je daar jong voor moet zijnAls jij 'oud' bent kijk je vast ook nog naar lekkere wijven.
![]()
Wiens zijn kloon is dit?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:23 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje te oud om naar masturberende jongemannen te kijken?![]()
Het is rust.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:24 schreef Karina het volgende:
Gaat iets fout hier, ik zie opeens een andere wedstrijdPSV.
![]()
Als de kansen worden afgemaakt is het een topwedstrijdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:25 schreef stoeltafel het volgende:
Kijk pas vanaf 30ste minuut. Hoe vinden jullie Ajax? Weinig rendement las ik weer.![]()
![]()
twitter:AFCANieuwveen twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 20:22:42Beste @foxsportsnl #foxsports Ik hoop dat de commentator bij Galatasaray-Ajax nog in z'n proefperiode zit. Gauw bedanken voor de moeite. reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef Syntix het volgende:
twitter:AFCANieuwveen twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 20:22:42Beste @foxsportsnl #foxsports Ik hoop dat de commentator bij Galatasaray-Ajax nog in z'n proefperiode zit. Gauw bedanken voor de moeite. reageer retweet
![]()
![]()
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 19:52:03Beste @FOXSportsnl, wij willen een WISSEL aanvragen: de commentator! #galAJA #AJAX reageer retweet
![]()
![]()
Waar blijft AjaxShowtimequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:27 schreef Syntix het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 19:52:03Beste @FOXSportsnl, wij willen een WISSEL aanvragen: de commentator! #galAJA #AJAX reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zet in op 49quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand poultje voor de minuut van de blunder voor Mike van den Hoorn?![]()
hoiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand poultje voor de minuut van de blunder voor Mike van den Hoorn?![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:38 schreef Drxx het volgende:
Een goal uit een corner. Dat ik dit ooit nog mee mag maken.![]()
![]()
Vorig seizoen overgeslagen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:38 schreef Drxx het volgende:
Een goal uit een corner. Dat ik dit ooit nog mee mag maken.![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:39 schreef Burrito het volgende:
MIKEY IK HEB HET ALTIJD AL GEZEGD WAT EEN TOPPER
Uitvinder van de biersmiley.![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:39 schreef Burrito het volgende:
MIKEY IK HEB HET ALTIJD AL GEZEGD WAT EEN TOPPER![]()
![]()
Status, de Sa heeft zich door goed spel in Jong Ajax naar Ajax 1 gewerkt en verdient hier ook zijn speelminuten. Kishna zijn tijd komt nog wel.quote:![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Status, de Sa heeft zich door goed spel in Jong Ajax naar Ajax 1 gewerkt en verdient hier ook zijn speelminuten. Kishna zijn tijd komt nog wel.![]()
Apart dat hij dan niet ipv Sigi erin kwam. Las dat Kishna blijkbaar overal voorin uit de voeten kan, terwijl Sigi zich in de spits nog niet eens redt, laat staan op linksbuiten..![]()
Siggie kan niksHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Sigthorsson zou een goede voor Celtic zijn ofzo.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Waarom? Omdat hij een afmaker is? Of omdat hij zo sterk is en veel duels wint?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Sigthorsson zou een goede voor Celtic zijn ofzo.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij Feyenoord/Heerenveen ofzo zou hij er waarschijnlijk ook 25 inschietenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Sigthorsson zou een goede voor Celtic zijn ofzo.![]()
Omdat Celtic er ook geen kut van kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij een afmaker is? Of omdat hij zo sterk is en veel duels wint?
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dan past hij er wel bij jaquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat Celtic er ook geen kut van kan natuurlijk.![]()
Zelfde reden natuurlijk. Je kan een aankoop van 5 miljoen niet samen met je 3e keeper niet inzetten, dan maak je hem gewoon kapot. Zoiets zal de Boer nooit doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]![]()
Apart dat hij dan niet ipv Sigi erin kwam. Las dat Kishna blijkbaar overal voorin uit de voeten kan, terwijl Sigi zich in de spits nog niet eens redt, laat staan op linksbuiten..![]()
En daar hebben wij dan van verlorenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:49 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat Celtic er ook geen kut van kan natuurlijk.![]()
Klopt. We verloren ook van Steaua.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En daar hebben wij dan van verlorenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:50 schreef ikhouvannoodles het volgende:
De Sa is best goed. We hoeven echt geen rechtsback te halen.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat was ook niet zo bestquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt. We verloren ook van Steaua.Ik zie die door gesnoven back nog rennen over de vleugel
![]()
![]()
En PSV.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt. We verloren ook van Steaua.![]()
Over welke onzin heb jij het? Dat je het niet leuk vind dat hij kritisch kijkt naar bepaalde spelers dan is dat eerder jou probleem, maar hij had gewoon gelijk over vooral Bojan en Serero in het begin.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:51 schreef Heeinz het volgende:
Commentator praat al wel wat minder onzin![]()
hij heeft wss Twitter gelezen, want wij waren niet de enige die commentaar hadden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:51 schreef Heeinz het volgende:
Commentator praat al wel wat minder onzin![]()
Ik weet dat jij zo graag alles wil benadrukken wat negatief is over Bojan dat je dat alleen hebt gehoord, maar hij zei wel meer hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over welke onzin heb jij het? Dat je het niet leuk vind dat hij kritisch kijkt naar bepaalde spelers dan is dat eerder jou probleem, maar hij had gewoon gelijk over vooral Bojan en Serero in het begin.![]()
![]()
Nou ben ik toch erg benieuwd naar die dingenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:54 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet dat jij zo graag alles wil benadrukken wat negatief is over Bojan dat je dat alleen hebt gehoord, maar hij zei wel meer hoor![]()
Zo'n speler moet je ook gewoon bij de selectie hebben imoquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:54 schreef Heeinz het volgende:
Toch is zo'n buitenspeler met een actie buitenom en een voorzet wel weer lekker![]()
Ik heb ze niet genoteerd maar ik nodig je uit om gezellig met mij de eerste helft nog een keer te bekijkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou ben ik toch erg benieuwd naar die dingen![]()
![]()
Zorg jij voor een biertje, neem ik de worstenbroodjes meequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb ze niet genoteerd maar ik nodig je uit om gezellig met mij de eerste helft nog een keer te bekijken![]()
Ik kom ook als je Boerrigter meeneemt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zorg jij voor een biertje, neem ik de worstenbroodjes mee![]()
Je mag wel met hem skypen als je dat graag hebtquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik kom ook als je Boerrigter meeneemt.![]()
"afgelopen succes seizoen", we hebben er al 3 commentatorDaarnaast gingen Vertonghen en Alderweireld niet in hetzelfde jaar weg bij Ajax.
![]()
De sa mag daar op zich iets sneller handelen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Borrelnootjes allesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zorg jij voor een biertje, neem ik de worstenbroodjes mee![]()
Hoe kun je nou voor zo'n kutclub zijn. Je zou maar elke week naar van dat idee loze voetbal moeten kijken van Galatasaray![]()
![]()
Ik zat ook al zo van ; wat lult die gast allemaalquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:57 schreef Syntix het volgende:
"afgelopen succes seizoen", we hebben er al 3 commentatorDaarnaast gingen Vertonghen en Alderweireld niet in hetzelfde jaar weg bij Ajax.
Ik ben inmiddels overleden![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:00 schreef Syntix het volgende:
Hoe kun je nou voor zo'n kutclub zijn. Je zou maar elke week naar van dat idee loze voetbal moeten kijken van Galatasaray![]()
![]()
Moet toch wel de concurrentie in de gaten houden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Aaah! daar weet jij alles vanaf he, jij kijkt ook elke week naar zo'n identiteitsloze club![]()
Barcelona trekt ook altijd een vol stadion dus snap niet wat jou verbaastquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:00 schreef Syntix het volgende:
Hoe kun je nou voor zo'n kutclub zijn. Je zou maar elke week naar van dat idee loze voetbal moeten kijken van Galatasaray
Galatasaray heeft tenminste nog Eboue, Drogba, Sneijder.![]()
Bovendien vond ik alderweireld niet zo heel bijzonder.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:57 schreef Syntix het volgende:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Euuuh?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:04 schreef Drxx het volgende:
[..]
Barcelona trekt ook altijd een vol stadion dus snap niet wat jou verbaast
Galatasaray heeft tenminste nog Eboue, Drogba, Sneijder.![]()
![]()
En dan kom jij met Barca aanzetten? Volgens mij zijn er niet veel clubs in de wereld die zo herkenbaar voetballen als Barcelona...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:06 schreef Drxx het volgende:
[..]
Naja, hij had het over kutclubs met kutvoetbal...![]()
Kishna mag er nog wel een paar minuutjes in.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De bal rondtikken, lekker herkenbaar ja. Doen ze bij de F'jes ookquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dan kom jij met Barca aanzetten? Volgens mij zijn er niet veel clubs in de wereld die zo herkenbaar voetballen als Barcelona...
Oké, toegegeven: Barcelona is veel beter in huilen en op de grond rollen dan welke club dan ook.![]()
Ik zal Frank even een whatsappje sturenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:08 schreef Monolith het volgende:
Kishna mag er nog wel een paar minuutjes in.![]()
Ik dacht even dat die wissel een bh aan had.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ok.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:08 schreef Drxx het volgende:
[..]
De bal rondtikken, lekker herkenbaar ja. Doen ze bij de F'jes ook
Oké, toegegeven: Barcelona is veel beter in huilen en op de grond rollen dan welke club dan ook.![]()
Zijn broer is ook vroegtijdig gestopt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:11 schreef Syntix het volgende:
Gewoon Siggy nu wisselen, zodat hij mentaal breekt en zelf stopt met voetballen.![]()
Ja; wij vinden hem allemaal geweldig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben ik de enige die niets ziet in Andersen?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Bojan syndroom. Heerlijke techniek maar verder...?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ben ik de enige die niets ziet in Andersen?![]()
Kolderiek momentHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Dat was geen eigen goal toch? Sneijder kreeg die op zijn naam uiteindelijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Felipe Melo, enige Braziliaan ooit die een eigen doelpunt scoorde op een eindtoernooi![]()
Op onbegrijpelijk wijze wel idd.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat was geen eigen goal toch? Sneijder kreeg die op zijn naam uiteindelijk![]()
Heeft Yolanthe geregeld.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Op onbegrijpelijk wijze wel idd.![]()
Dan is er nog steeds geen Braziliaan met eigen goal op een WKquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Op onbegrijpelijk wijze wel idd.![]()
![]()
Moet je bij Heeinz zijn, ik deed niet mee.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
100 euro hadden we afgesproken toch?![]()
Statistisch nee, gevoelsmatig ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan is er nog steeds geen Braziliaan met eigen goal op een WK![]()
![]()
Klopt maar Heeinz en ik spraken af dat iedereen die post in dit topic meedoet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet je bij Heeinz zijn, ik deed niet mee.![]()
De winnaar zou trakteren bij de hoeren meende ikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moet je bij Heeinz zijn, ik deed niet mee.![]()
Tomaten zijn rood. Immers mist.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoesen kan er ook niet zoveel vanWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
en Sigi ipv De Jongquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schone ipv Bojan volgende week graag.![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Schone ipv Serero volgende week graag.![]()
Prima gespeeld door Ajax. Maak je de kansen de eerste helft af en maak je het foutje niet is het gewoon 1-4 na 90 minuten![]()
![]()
![]()
Godverdommequote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, ben ik weer.![]()
![]()
Voetbalzone, de Dj_Day-v onder de sitesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, ben ik weer..
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Die hebben met poep in hun ogen en handje in hun broek gekekenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, ben ik weer.? wat een kneuzen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Voetbalzone, de Dj_Day-v onder de sites.
![]()
![]()
eerste helft was prima.quote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Turken snappen er geen reet van.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, ben ik weer.
Oh.![]()
vzquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, ben ik weer.![]()
![]()
Daar werd ik toch ook niet echt heel blij van, was wel erg slordig.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Was prima hoor. Tactisch en qua positiespel zijn wij zoveel beter dan 90% van de tegenstanders in NL en Europa. Dat was vanavond ook weer zichtbaar. Wel idd wat slordigheden, maar dat kan ook wel door vermoeidheid komen aangezien ze vandaag nog hebben getraind en deze week best pittig zal zijn geweest.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar werd ik toch ook niet echt heel blij van, was wel erg slordig.![]()
Hamburger SV - Ajax 4-2
Galatasaray - Ajax 0-0
Palmeiras - Ajax 1-0
Vasco da Gama - Ajax 1-0
Galatasaray - Ajax 2-1
Frank de Boer houdt zulk soort dingen graag hetzelfde.![]()
Sommige mensen hebben echt een te groot bord voor hun kopEerste helft was oké, maar om nou te zeggen dat we ze dan met 1-4 hadden weggespeeld
Echt, is het zo erg met Ajax gesteld dat je jezelf moet gaan voorliegen om gelukkig te blijven met je leven of zo?
Tweede helft was overigens niet om aan te zien. Het getoonde spel was gewoon erg matig, en inzet was ook ver te zoeken. Dan krijg je arrogante Turkjes, maar dat is logisch. Heb je compleet aan jezelf te danken.
En voor degenen die nu denken dat ik zeg dat Galatasaray beter was: Ga naar school, leer lezen, kom dan terug, en lees de post opnieuw.![]()
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 21:41:34Transfer Ola John gaat zeker niet door. de Boer heeft knoop doorgehakt, heeft vertrouwen in huidige groep. #ajax reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:43 schreef wieisboos het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 21:41:34Transfer Ola John gaat zeker niet door. de Boer heeft knoop doorgehakt, heeft vertrouwen in huidige groep. #ajax reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom is er dan eerst wel en een poging gewaagd en geïnformeerd?DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Omdat hij misschien voor weinig geld gehuurd had kunnen worden? Volgens mij is het een combinatie van eigen jeugd/vertrouwen in eigen groep en de hoge huursom die ze willen voor Ola John.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:49 schreef rubbereend het volgende:
waarom is er dan eerst wel en een poging gewaagd en geïnformeerd?![]()
+ Doyen die liever 'm liever dumpt in Engeland.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Omdat hij misschien voor weinig geld gehuurd had kunnen worden? Volgens mij is het een combinatie van eigen jeugd/vertrouwen in eigen groep en de hoge huursom die ze willen voor Ola John.![]()
twitter:ajaxlife twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 21:41:34Transfer Ola John gaat zeker niet door. de Boer heeft knoop doorgehakt, want hij is te duur. #ajax reageer retweet
![]()
Nee.quote:quote:'We gaan het met deze groep doen', citeert Voetbal International de hoofdtrainer van Ajax.![]()
Oefenwedstrijden verliezen is niet zo erg. Maar in de competitie moeten we er wel staan. In verdedigend opzicht zijn we te slordig, in aanvallend opzicht kunnen we geen vuist maken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:35 schreef j0rdiiii het volgende:
Hamburger SV - Ajax 4-2
Galatasaray - Ajax 0-0
Palmeiras - Ajax 1-0
Vasco da Gama - Ajax 1-0
Galatasaray - Ajax 2-1
Frank de Boer houdt zulk soort dingen graag hetzelfde.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
ik vind t bullshit. We hebben niet 1 vleugelspeler die een voorzet kan geven.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:04 schreef Heeinz het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Ola John niet komt. De reden daarvoor echter:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat is ook niet nodig.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik vind t bullshit. We hebben niet 1 vleugelspeler die een voorzet kan geven.![]()
De Sa gaf ze anders prima vandaagquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:06 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik vind t bullshit. We hebben niet 1 vleugelspeler die een voorzet kan geven.![]()
![]()
En alsnog vind ik met Schöne dat Ajax op z'n best speelt. Met daarachter Bojan en Kishna, heb je genoeg alternatieven.![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:07 schreef davyleiden het volgende:
En alsnog vind ik met Schöne dat Ajax op z'n best speelt. Met daarachter Bojan en Kishna, heb je genoeg alternatieven.![]()
Dit. Bojan zou ik nog wel een paar wedstrijden in de spits proberen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:07 schreef davyleiden het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oefenwedstrijden verliezen is niet zo erg. Maar in de competitie moeten we er wel staan. In verdedigend opzicht zijn we te slordig, in aanvallend opzicht kunnen we geen vuist maken.![]()
![]()
In verdedigend opzicht is Ajax juist top in de eredivisie. Zeker sinds Cilessen op doel staat.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oefenwedstrijden verliezen is niet zo erg. Maar in de competitie moeten we er wel staan. In verdedigend opzicht zijn we te slordig, in aanvallend opzicht kunnen we geen vuist maken.![]()
+ Veltmanquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:15 schreef davyleiden het volgende:
[..]
In verdedigend opzicht is Ajax juist top in de eredivisie. Zeker sinds Cilessen op doel staat.![]()
![]()
Op Barcelona en Milan na stellen de overige clubs niets voor, ben benieuwd of we ook zo een reeks kunnen neerzetten tegen Vitesse, Twente, PSV, AZ en Feyenoord.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja dat is het natuurlijk. Is het trouwens ooit voorgekomen dat Ajax of wie dan ook tegen de gehele top 6 in een reeks speelde?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op Barcelona en Milan na stellen de overige clubs niets voor, ben benieuwd of we ook zo een reeks kunnen neerzetten tegen Vitesse, Twente, PSV, AZ en Feyenoord.![]()
Niet achter elkaar wellicht, maar dat is mijn punt niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oh ja dat is het natuurlijk. Is het trouwens ooit voorgekomen dat Ajax of wie dan ook tegen de gehele top 6 in een reeks speelde?
Als je kampioen wilt worden zul je ook de wedstrijden tegen die clubs moeten winnen. Vitesse en Twente geven vooralsnog vrij weinig weg.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Toen Ajax zo dramatisch speelde nog tegen die clubs die jij opsomt speelden ze niet met de opstelling waar ze nu mee spelen. Ben er vrij optimistisch over. Al zal PSV ook weer sterk zijn ben ik bang, en Vitesse met hun nieuwe spelers zal ook lastig zijn. Voor Twente, AZ en Feyenoord heb ik geen angst.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op Barcelona en Milan na stellen de overige clubs niets voor, ben benieuwd of we ook zo een reeks kunnen neerzetten tegen Vitesse, Twente, PSV, AZ en Feyenoord.![]()
Twente geeft vooralsnog meer weg dan Ajax.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niet achter elkaar wellicht, maar dat is mijn punt niet.
Als je kampioen wilt worden zul je ook de wedstrijden tegen die clubs moeten winnen. Vitesse en Twente geven vooralsnog vrij weinig weg.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
En Ajax staat bovenaan maar dat is niet boeiend voor jequote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je kampioen wilt worden zul je ook de wedstrijden tegen die clubs moeten winnen. Vitesse en Twente geven vooralsnog vrij weinig weg.![]()
Twente is niet minder dan PSV.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:22 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Toen Ajax zo dramatisch speelde nog tegen die clubs die jij opsomt speelden ze niet met de opstelling waar ze nu mee spelen. Ben er vrij optimistisch over. Al zal PSV ook weer sterk zijn ben ik bang, en Vitesse met hun nieuwe spelers zal ook lastig zijn. Voor Twente, AZ en Feyenoord heb ik geen angst.![]()
Vitesse zal zich gedurende deze winterstop meer gaan versterken, Ajax niet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Ajax staat bovenaan maar dat is niet boeiend voor jeOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
lol geeft weinig weg?!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je kampioen wilt worden zul je ook de wedstrijden tegen die clubs moeten winnen. Vitesse en Twente geven vooralsnog vrij weinig weg.
Twente heeft 7 wedstrijden gelijkgespeeld en 2 verloren van de 17 (!). Ajax weliswaar ook 4 verloren en 3 gelijk, maar Ajax begon dan ook met een heel ander team dan wat er nu staat.![]()
Ajax gaat als het goed is heel de 2e seizoenshelft met Blind op 6 en De Jong in de spits spelen ipv Poulsen en Sigthorsson.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vitesse zal zich gedurende deze winterstop meer gaan versterken, Ajax niet.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
De eerste wedstrijd na de winterstop is cruciaal. Dan moet er gewonnen worden van PSV, anders zullen ze daar in Eindhoven weer hoop krijgen en vertrouwen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:22 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Toen Ajax zo dramatisch speelde nog tegen die clubs die jij opsomt speelden ze niet met de opstelling waar ze nu mee spelen. Ben er vrij optimistisch over. Al zal PSV ook weer sterk zijn ben ik bang, en Vitesse met hun nieuwe spelers zal ook lastig zijn. Voor Twente, AZ en Feyenoord heb ik geen angst.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Boilesen linksback?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax gaat als het goed is heel het seizoen met Blind op 6 en De Jong in de spits spelen ipv Poulsen en Sigthorsson.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Jouw angst voor PSV is echt lachwekkend.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd na de winterstop is cruciaal. Dan moet er gewonnen worden van PSV, anders zullen ze daar in Eindhoven weer hoop krijgen en vertrouwen.![]()
Ik zie PSV wel weer vorm krijgen. Zeker als Wijnaldum terug is. Ze gaan weer een inhaalrace maken net zoals wij altijd deden. Probleem is echter dat toen Ajax die maakte de concurrentie verslapte, dat zie ik dit Vitesse en Ajax niet doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Twente is niet minder dan PSV.![]()
Jij denkt dat Ajax dat makkelijk wint?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw angst voor PSV is echt lachwekkend.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mits hij fit is en fit blijft natuurlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:26 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Uiteraard Boilesen op linksbackOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat denk ik wel, ja.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij denkt dat Ajax dat makkelijk wint?![]()
Begin je weer met je PSV.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jij denkt dat Ajax dat makkelijk wint?Beste selectie van Nederland zeker?
![]()
Deze blessure is heel anders dan de vorige zoals Boilesen zelf zei.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Mits hij fit is en fit blijft natuurlijk![]()
Nee, maar PSV kan zich deze winterstop nog wel versterken, bijvoorbeeld met Ruiz. Als team hebben ze de eerste seizoenshelft gefaald, Cocu kan er geen klote van en is hoofdverantwoordelijke voor de wanprestatie van PSV. Echter ze hebben wel individuele spelers in de selectie die een wedstrijd kunnen beslissen. Dat heeft Ajax wellicht ook, maar als PSV het geluk aan z'n kant heeft kunnen ze gewoon een punt of meer pakken in de ArenA.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Begin je weer met je PSV.Beste selectie van Nederland zeker?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mwah ik vind toch dat Shreyas hier wel gelijk heeft. Wat PSV begin dit seizoen bracht kunnen ze nu ook weer brengen maar ze hadden pech met blessures en vormdipjes bij de jonge spelers. Dat had Ajax ook 3 jaar geleden. Echter zoals ik al zei, de concurrentie (PSV en Twente) verslapten toen. En dat gaan Ajax en Vitesse niet doen. Die zijn nu bezig een heel constant elftal te krijgen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Begin je weer met je PSV.Beste selectie van Nederland zeker?
![]()
Mwaah wel beetje eens maar het probleem is dat jij denkt als PSV wint van Ajax in de ArenA, dat PSV dan de grote winnaar is. Maar dat is niet zo, dat is Vitesse dan namelijk. Vitesse profiteert meer van een verlies van Ajax dan PSV dat doet.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar PSV kan zich deze winterstop nog wel versterken, bijvoorbeeld met Ruiz. Als team hebben ze de eerste seizoenshelft gefaald, Cocu kan er geen klote van en is hoofdverantwoordelijke voor de wanprestatie van PSV. Echter ze hebben wel individuele spelers in de selectie die een wedstrijd kunnen beslissen. Dat heeft Ajax wellicht ook, maar als PSV het geluk aan z'n kant heeft kunnen ze gewoon een punt of meer pakken in de ArenA.![]()
Ajax versterkt zich al jaren niet groots. Alleen nu die koopwoede van Vitesse en de schijt loopt dun door de broek.![]()
Oké.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, maar PSV kan zich deze winterstop nog wel versterken, bijvoorbeeld met Ruiz. Als team hebben ze de eerste seizoenshelft gefaald, Cocu kan er geen klote van en is hoofdverantwoordelijke voor de wanprestatie van PSV. Echter ze hebben wel individuele spelers in de selectie die een wedstrijd kunnen beslissen. Dat heeft Ajax wellicht ook, maar als PSV het geluk aan z'n kant heeft kunnen ze gewoon een punt of meer pakken in de ArenA.![]()
Ik vond De Sa voor zijn doen prima invallen trouwens.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Kan allemaal gebeuren ja. Je hebt echt het talent om met heel veel woorden extreem weinig te zeggen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar die jongen gaat het nooit reddenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vond De Sa voor zijn doen prima invallen trouwens.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat weet ik wel zeker dat hij het niet gaat redden. Toch kan hij dit seizoen nog best bruikbaar zijn. Met Ebecilio als vleugelspeler zijn we ook kampioen geworden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die jongen gaat het nooit reddenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Mwah, ben niet bang. Ajax heeft zich in de winterstop nu versterkt met De Jong, aanvoerder en meevoetballende spits die zijn goals meepikt. En bovendien Sigthorsson op de bank houdt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax versterkt zich al jaren niet groots. Alleen nu die koopwoede van Vitesse en de schijt loopt dun door de broek.
Tevens heeft Ajax zich versterkt met een extra alternatief op de flanken, Kishna. Op de linksback komt Boilesen erbij. Duarte voor de breedte erbij is een mooi extra'tje.
Deze 4 spelers zie ik liever dan die huurlingen van Vitesse![]()
![]()
Groenendijk moet hem maar als linksbuiten gaan gebruiken denk ik. Kishna gaat volgens de Boer veel spelen in Jong Ajax en dat lijkt mij toch als rechtsbuiten ter voorbereiding op Ajax 1.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker dat hij het niet gaat redden. Toch kan hij dit seizoen nog best bruikbaar zijn. Met Ebecilio als vleugelspeler zijn we ook kampioen geworden.![]()
Kishna in Jong Ajax, De Sa gewoon als klassieke buitenspeler bij de selectie ipv Bojan of Sigthorsson. Schone gewoon als basisspeler houden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Groenendijk moet hem maar als linksbuiten gaan gebruiken denk ik. Kishna gaat volgens de Boer veel spelen in Jong Ajax en dat lijkt mij toch als rechtsbuiten ter voorbereiding op Ajax 1.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dank je, ik hoor juist altijd dat ik vaak meer woorden moet gebruiken om iets duidelijk te maken en dat ik vaak in ''telegramstijl'' dingen opschrijf. Ik ben blij dat ik nu eindelijk een keer iets anders hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan allemaal gebeuren ja. Je hebt echt het talent om met heel veel woorden extreem weinig te zeggen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee joh, hou het maar zo kort en min mogelijk.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dank je, ik hoor juist altijd dat ik vaak meer woorden moet gebruiken om iets duidelijk te maken en dat ik vaak in ''telegramstijl'' dingen opschrijf. Ik ben blij dat ik nu eindelijk een keer iets anders hoor![]()
quote:Wesley Sneijder was onder de indruk van zijn oude werkgever Ajax. De ervaren spelmaker stond als aanvoerder aan de aftrap bij Galatasaray, dat met 2-1 te sterk was voor de ploeg van trainer Frank de Boer.
'In de kleedkamer waren alle jongens onder de indruk van Ajax', laat Sneijder weten aan Voetbal International. 'Ze spelen al jaren een soort voetbal dat we hier in Turkije niet gewend zijn.'
'Voetballend gezien zit het perfect in elkaar', legt de Oranje-international uit. 'De tweede helft speelden ze met een totaal andere ploeg (trainer Frank de Boer bracht elf nieuwe spelers in het veld, red.) en bleven ze hetzelfde spel spelen. Dat zegt heel veel. Ze moeten alleen leren om efficiënter te worden.'
'In het topvoetbal moet iedere kans raak zijn. Maar de toekomst ziet er opnieuw goed uit. Deze boys komen er wel', zo is de overtuiging van Sneijder.![]()
In de passing soms erg slordig net als Galatasaray. De Jong en de middenvelders moeten beter anticiperen als Fischer een actie maakt en voorzet. Maar Ajax speelde stukken beter.quote:![]()
Shreyaszegt altijd dat Ajax verliest om eens in de zoveel tijd gelijk te hebben en dan te zeggen dat hij het al had aan zien komen
![]()
![]()
Waren er nog spelers die niet mee konden? Ja, Sigi sowieso maar misschien anderen die negatief opvielen?![]()
Van der Hoorn.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:55 schreef kurk_droog het volgende:
Waren er nog spelers die niet mee konden? Ja, Sigi sowieso maar misschien anderen die negatief opvielen?![]()
Hoesen. Ligeon durfde niet echt mee op te komen maar kon ook komen omdat aan de andere kant Duarte al de hele tijd voor stond.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:55 schreef kurk_droog het volgende:
Siem, Andersen, Serero en de verdediging was slordig in de opbouwquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:55 schreef kurk_droog het volgende:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Hoe was die 1-0? Geblunder las ik?![]()
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 23:08:10Smakelijke verrassing voor Kenneth Vermeer bij terugkeer in het hotel. Mooie afsluiting van z'n verjaardag. http://t.co/5FMdGpeTKR reageer retweet
twitter:BokoesamJR twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 23:09:28@AFCAjax Rot op kannker flikkers eerste zetten jullie hem uit het eerste nu willen jullie hem qaan feliciteren ... reageer retweet
twitter:andre_kreeft twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 23:10:31@AFCAjax gefeliciteerd @kennethperez10 reageer retweet
twitter:keeswim1 twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 23:10:34@AFCAjax lekker banaantje voor die AAP reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:18 schreef Heeinz het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 23:08:10Smakelijke verrassing voor Kenneth Vermeer bij terugkeer in het hotel. Mooie afsluiting van z'n verjaardag. http://t.co/5FMdGpeTKR reageer retweet
twitter:BokoesamJR twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 23:09:28@AFCAjax Rot op kannker flikkers eerste zetten jullie hem uit het eerste nu willen jullie hem qaan feliciteren ... reageer retweet
twitter:andre_kreeft twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 23:10:31@AFCAjax gefeliciteerd @kennethperez10 reageer retweet
twitter:keeswim1 twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 23:10:34@AFCAjax lekker banaantje voor die AAP reageer retweet
dom tering volk
![]()
twitter:j0rdii_ twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 23:30:51@BokoesamJR kk hommo kk bezem a zemmel flikekr w8 maar reageer retweet
wat nutwitter:![]()
dudequote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:j0rdii_ twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 23:30:51@BokoesamJR kk hommo kk bezem a zemmel flikekr w8 maar reageer retweet
![]()
quote:Diverse Bulgaarse media melden vrijdagavond laat dat Geoffrey Castillion een akkoord heeft bereikt met Botev Plovdiv. Die ploeg komt uit in de Bulgaarse competitie.
Castillion beschikt over een aflopend contract bij Ajax. De aanvaller werd eerder al verhuurd aan Heracles Almelo en RKC Waalwijk.![]()
Knokploeg optrommelen en die knakker een bezoekje brengenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
Dan is de reden die nu gegeven wordt vreemdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 21:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Omdat hij misschien voor weinig geld gehuurd had kunnen worden? Volgens mij is het een combinatie van eigen jeugd/vertrouwen in eigen groep en de hoge huursom die ze willen voor Ola John.
maar ik snap wel dat ze het niet doen, ik snapte al niet waarom Ajax het überhaupt wilde.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Wtf jordiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
wat nutwitter:
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:37 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
Duartequote:
Bij het Boilesen filmpje op Ajax.tv zit een legendarisch moment met Veltman, Serero en Boilesen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove![]()
Diepgang is wel iets wat Ajax mist dit seizoen, met John had je dat kunnen oplossen, geeft gewoon een extra optie aan de coach.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 00:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan is de reden die nu gegeven wordt vreemd
maar ik snap wel dat ze het niet doen, ik snapte al niet waarom Ajax het überhaupt wilde.
Verder prima dat het niet doorgaat.![]()
We schreeuwden met z'n allen ook om maher en toen kwam klaassen. Vind het niet erg er staat vast wel weer iemand opquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Diepgang is wel iets wat Ajax mist dit seizoen, met John had je dat kunnen oplossen, geeft gewoon een extra optie aan de coach.
Verder prima dat het niet doorgaat.![]()
![]()
Het is wel naast Fischer één van de weinige spelers die een actie kunnen maken, en het team helpen als het even niet loopt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk start Bojan volgende week niet tegen PSV.![]()
quote:Van der Sar traint mee met Ajax
Edwin van der Sar heeft zaterdagmorgen zijn handschoenen weer eens aangetrokken. De voormalig doelman van Ajax trainde in Belek mee met de selectie van de Amsterdammers.
Bij het aantrekken van z'n handschoenen zei directeur marketing Van der Sar tegen Ajax: 'Ze passen nog.'
Ook Nicolai Boilesen trainde weer volledig mee met de groep. De Deense back was eerder deze week nog ziek. Riechedly Bazoer (knie) en Kolbeinn Sigthorsson (lichte enkelklachten) trainden apart met fysio.
bron:telegraaf![]()
Jij begint het licht ook te zien ?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk start Bojan volgende week niet tegen PSV.![]()
Op rechtsbuiten vind ik hem niet bijzonder. Daar kan je beter Schöne neerzetten zoals vanaf Ajax v Celtic werd gedaan. Ook gewoon de hele competitie daar houden en afwisselen met Kishna/Bojan/DeSa.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 11:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij begint het licht ook te zien ?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: