SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Commentator kraakt Ajax de gehele eerste helft af en komt in de 45e minuut tot de conclusie dat Ajax heeft gedomineerd.![]()
Ja ik had de lapo, maar ik kreeg ineens een melding dat je niet te snel 2 keer achter elkaar mag posten![]()
Dus toen dacht ik, laat maar iemand anders doet het wel.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
opdonderen met die kutdwerg in dit topicquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef Drxx het volgende:
[ afbeelding ]
Die sponsor, sponsort ook Galatasaray. Dan moet een avondje Ajax wel lukken natuurlijk![]()
![]()
![]()
Ditquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Commentator kraakt Ajax de gehele eerste helft af en komt in de 45e minuut tot de conclusie dat Ajax heeft gedomineerd.![]()
![]()
Sarcasme.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja, het is een mongool. Wie weet zijn naam?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
Commentator kraakt Ajax de gehele eerste helft af en komt in de 45e minuut tot de conclusie dat Ajax heeft gedomineerd.
Overigens spat de potentie wel van deze groep af tegen een tegenstander die WEL door is in de CL.![]()
Niet zo calimero doen hé.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef j0rdiiii het volgende:
De commentator begrijpt tenminste dat je niets koopt voor het domineren van een wedstrijd. Je moet goals maken, kansen creëren en gevaarlijk zijn naar voren toe.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Wees dan maar blij dat je nooit in de kleedkamer van Ajax mag zitten. Die rukken zich allemaal te pletter op Fquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
opdonderen met die kutdwerg in dit topic![]()
C
B
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:20 schreef Syntix het volgende:
[..]
opdonderen met die kutdwerg in dit topic![]()
![]()
![]()
Pics?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:22 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat je nooit in de kleedkamer van Ajax mag zitten. Die rukken zich allemaal te pletter op FC
B
![]()
Kansen genoeg en gevaarlijk ook. Daarnaast domineren we nog en spelen we mooi voetbalquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:22 schreef Shreyas het volgende:
De commentator begrijpt tenminste dat je niets koopt voor het domineren van een wedstrijd. Je moet goals maken, kansen creëren en gevaarlijk zijn naar voren toe.![]()
![]()
Inderdaad, Ajax deed niks van dit alles.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:22 schreef Shreyas het volgende:
De commentator begrijpt tenminste dat je niets koopt voor het domineren van een wedstrijd. Je moet goals maken, kansen creëren en gevaarlijk zijn naar voren toe.
\![]()
![]()
Alsof je daar jong voor moet zijnquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:23 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje te oud om naar masturberende jongemannen te kijken?Als jij 'oud' bent kijk je vast ook nog naar lekkere wijven.
![]()
Maar... Bij mannen is het anders toch.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof je daar jong voor moet zijnAls jij 'oud' bent kijk je vast ook nog naar lekkere wijven.
![]()
Wiens zijn kloon is dit?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:23 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ben jij niet een beetje te oud om naar masturberende jongemannen te kijken?![]()
Het is rust.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:24 schreef Karina het volgende:
Gaat iets fout hier, ik zie opeens een andere wedstrijdPSV.
![]()
Als de kansen worden afgemaakt is het een topwedstrijdquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:25 schreef stoeltafel het volgende:
Kijk pas vanaf 30ste minuut. Hoe vinden jullie Ajax? Weinig rendement las ik weer.![]()
![]()
twitter:AFCANieuwveen twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 20:22:42Beste @foxsportsnl #foxsports Ik hoop dat de commentator bij Galatasaray-Ajax nog in z'n proefperiode zit. Gauw bedanken voor de moeite. reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:26 schreef Syntix het volgende:
twitter:AFCANieuwveen twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 20:22:42Beste @foxsportsnl #foxsports Ik hoop dat de commentator bij Galatasaray-Ajax nog in z'n proefperiode zit. Gauw bedanken voor de moeite. reageer retweet
![]()
![]()
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 19:52:03Beste @FOXSportsnl, wij willen een WISSEL aanvragen: de commentator! #galAJA #AJAX reageer retweet
![]()
![]()
Waar blijft AjaxShowtimequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:27 schreef Syntix het volgende:
twitter:AjaxFanzoneNL twitterde op vrijdag 10-01-2014 om 19:52:03Beste @FOXSportsnl, wij willen een WISSEL aanvragen: de commentator! #galAJA #AJAX reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zet in op 49quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand poultje voor de minuut van de blunder voor Mike van den Hoorn?![]()
hoiquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iemand poultje voor de minuut van de blunder voor Mike van den Hoorn?![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:38 schreef Drxx het volgende:
Een goal uit een corner. Dat ik dit ooit nog mee mag maken.![]()
![]()
Vorig seizoen overgeslagen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:38 schreef Drxx het volgende:
Een goal uit een corner. Dat ik dit ooit nog mee mag maken.![]()
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:39 schreef Burrito het volgende:
MIKEY IK HEB HET ALTIJD AL GEZEGD WAT EEN TOPPER
Uitvinder van de biersmiley.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: