SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ik vind het vooral brood...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:46 schreef rawwwrr het volgende:
Mijn lijstje is dus:
2x spelt met kalkoen
griekse yoghurt/appel/kaneel
2x spelt met filet american en sla
4x spelt met 2 eieren/plakje kalkoen/halve prei
qua drinken is het simpel bij mijik lust niet anders dan water, thee & melk.
Is dit lijstje goed? te veel of te weinig? geen sport gedaan oid.
Ja het is vandaag ook voornamelijk brood.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:50 schreef Sjeen het volgende:
Dwars door het slotje
[..]
Ik vind het vooral brood...
Spelt bij de supermarkt schijnt weinig met spelt te maken te hebben, las ik op foodwatch.
Wat eet je normaal als avondeten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:52 schreef rawwwrr het volgende:
[..]
Ja het is vandaag ook voornamelijk brood.
Had niet veel zin in iets anders.
Ik ben best wel een beetje brood freak.
Is spelt van de bakker, geen idee of het wel veel met spelt te maken heeft
Meer dan in de supermarkt waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:52 schreef rawwwrr het volgende:
[..]
Genoeg mee te doen hoor, zoek maar eens wat opquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik zago ok kettlebells bij de Action maar wist niet wat ik er mee moest doen
mis je dan niet veel voedingsstoffen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:52 schreef rawwwrr het volgende:
[..]
Ik heb toevallig pas gelezen dat het ook goed werkt om *daar beneden* strakker te worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Genoeg mee te doen hoor, zoek maar eens wat op![]()
[ afbeelding ]
Action heeft ze nuquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:06 schreef Sarabi het volgende:
Leukmisschien als ik ze ooit nog ergens goedkoop zie
Ja maar daar kom ik eigenlijk nooit, maar de yogamatten hadden ze ook heel lang dus wie weetquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:11 schreef rawwwrr het volgende:
[..]
Veel groentes & iets van vlees.
Ik eet geen aardappel of pasta.
Pasta eet ik gewoon niet graag & met aardappel kan ik geen maat houdenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik miste nu een beetje de groentes in je lijstmaar als je normaal dat wel eet is er niet veel aan de hand.
Ik heb eens een uitgewoond houten konijnenhok met flink soda zo grondig ontdaan van konijnestank dat het hok daarna als kastje op een studentenkamer kon staan. Soda werkt goed tegen luchtjes. Ik denk dat ik droge soda erin heb uitgestooid en dat eerst maar eens een nacht laten staan. De poedervariant, niet de kristalvariant.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:12 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb vandaag een extra workout zegInmiddels 6x op en neer gelopen naar de berging <> huis (3e verdieping), straks allemaal zooi schoonmaken/opruimen voor morgen. Konijnenhok moet helemaal leeg, schoon en geurloos. Prutwerk
oeh dan moet ik eigenlijk echt ff gaan glurenquote:
Weet jij toevallig wat voor contract je tekent bij anytime?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:48 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder heeft echt alle mogelijk fitness apparaten in huis gehad, maar na een week was ze het toch wel weer zat. En een half jaar later koopt ze dan weer een andere.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |