Dat niet, maar hij heeft wel hele mooie krassen nu op de zijkant, terwijl ik een fakking hoesje heb! En daar besloot ie uit te vallen.quote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij heeft wel hele mooie krassen nu op de zijkant, terwijl ik een fakking hoesje heb! En daar besloot ie uit te vallen.
soms is het die investering wel waardquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:22 schreef rawwwrr het volgende:
[..]
Ik heb best wel veel geprobeerd![]()
tot nu toe spreekt hardlopen me het meest aan. Liefst zou ik gewoon een loopband thuis hebben ofzo
ik heb ze vervangen door kidneybonenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Yum! Ziet er lekker uit.
Heb je de black beans wel eens vervangen door iets anders?
Ik heb ook heel veel bietjes gekocht trouwens, vandaag. En geitenkaas.
ik heb er jarenlang goed gebruik van gemaakt en mede daardoor 30kilo afgevallenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:48 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder heeft echt alle mogelijk fitness apparaten in huis gehad, maar na een week was ze het toch wel weer zat. En een half jaar later koopt ze dan weer een andere.![]()
Zijn negers per definitie geen Nederlanders?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:48 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Maar als het 2 nederlanders waren was het niet erg geweest als je vriend er niet was?
Dit dus.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:38 schreef Sarabi het volgende:
Als je je niet lekker genoeg voelt om te eten zou ik ook niet gaan sporten.
Dan een rondje wandelen ofzo.
Ik dacht dat je roomboter op brood ging proberen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:38 schreef Qwea het volgende:
Lijstje :
O: 2x spelt, dieethalvarine, kalkoenfilet, runderrookvlees
L: 4x spelt, dieethalvarine, kalkoenfilet, runderrookvlees, pindakaas, 20+ smeerkaas, bakje kwark.
T: 2x volkorenbeschuit met 20+ smeerkaas
D: Wokgroente, rijst, gebakken eitje erdoor, woksaus, 0% griekse yoghurt, kipfilet erdoor
T: Speltbrood met pindakaas
T2 : Chips van appels (uit de oven) met wat kaneel en ahorn siroop bestreken
T3 : Dunno
Hoe was de vakantie? En wat heb je gedaan/ waar ben je geweest?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:32 schreef Sarabi het volgende:
Weer thuis van vakantie.
Maandag weer wegen, ben bang dat de feestdagen + vakantie wel zijn kilo's heeft achtergelaten.
Maar goed die zijn er dan ook wel weer zo af.
Weekje in een huisje in Drenthe.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe was de vakantie? En wat heb je gedaan/ waar ben je geweest?
Succes alvast!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik heb tomatensoep met 3 volkoren op. Ruim voor paardrijden en licht genoeg. Hoop dat het goed gaat.
Je woont niet in het noorden he?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil ook graag een hometrainer in huis maar ik heb het geld er niet voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |