White Collar is een FBI serie waarin een voormalig crimineel, zo'n hele stijlvolle 'gentleman'-dief/vervalser, zijn expertise gebruikt om de White collar divisie van de FBI in New York te helpen. Het verhaal wordt verteld middels het welbekende concept waarin één misdaadzaak per aflevering wordt opgelost en daar tussendoor wordt een overkoepelend verhaaltje behandeld.quote:White Collar is een Amerikaanse televisieserie. De serie ging in première op 23 oktober 2009 waarna er op 13 juli 2010 een tweede seizoen van start ging. Ook is er een derde seizoen aangekondigd, dat van start gaat in 2011 en opnieuw 16 afleveringen zal tellen. De serie wordt in de Verenigde Staten uitgezonden door USA Network, in Nederland door RTL 5.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:29 schreef Maxco het volgende:
En daar was de twist die niemand zag aankomen
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:21 schreef TheZapster het volgende:
Voorspelbare twist en toch zat ik op het puntje van mijn stoel
Zo diepgaand is white collar nou ook weer nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Maxco het volgende:
Maar er moet nog iemand bij betrokken zijn toch? Toen Hagen met Neal en Mazzie was en ze die samantha (?) op camera hadden en Hagen zei dat ze mocht gaan kwamen er opeens allemaal zonnestralen in beeld, alsof er een deur open ging. Dat kan zij niet gedaan hebben, ze zat immers vastgebonden
ik dacht hetzelfde: Hagen belde haar, omdat Neal haar wilde spreken. Vervolgens wordt de telefoon opgenomen terwijl je die meid vastgebonden in beeld zag.. er zal dus wel nog iemand bij horen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Maxco het volgende:
Maar er moet nog iemand bij betrokken zijn toch? Toen Hagen met Neal en Mazzie was en ze die samantha (?) op camera hadden en Hagen zei dat ze mocht gaan kwamen er opeens allemaal zonnestralen in beeld, alsof er een deur open ging. Dat kan zij niet gedaan hebben, ze zat immers vastgebonden
Straks is het zn vaderquote:Op maandag 13 januari 2014 00:44 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ik dacht hetzelfde: Hagen belde haar, omdat Neal haar wilde spreken. Vervolgens wordt de telefoon opgenomen terwijl je die meid vastgebonden in beeld zag.. er zal dus wel nog iemand bij horen?
Ik dacht hetzelfde, maar het was een scene in haar appartement, dus iemand deed het gordijn open, of ze drukte stiekem op een knopje of pedaal buiten beeld, daardoor een lamp aan ging.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:39 schreef Maxco het volgende:
HIMYM is natuurlijk een heel ander type serie dat niet echt om het verhaal gaat dat vertelt wordt, maar zelfs per specifieke scènes bekeken moet worden. Overigens, hoewel ik dat wel kijk, heb ik het nooit echt grappig gevonden en verre van briljant, zoals sommigen het omschrijven.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:46 schreef shiznuts het volgende:
True true... aan de andere kant, verstand op nul en kijken, kijkt het nog best aardig weg zonder je ernstig te gaan irriteren aan zaken zoals bij bijvoorbeeld How I Met Your Mother dat onmogelijk is geworden en je je eigenlijk afvraagt waarom je überhaupt nog kijkt (om dat toch maar die paar laatste afleveringen af te kijken en het verhaal af te sluiten).
Inderdaad, ik ook. Ik zei ook, ow dat pistool zit natuurlijk in dat beton, voordat ze dat zelf bedacht haddenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:00 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik zei al 'Rebecca escaped' voordat Burke het zei. Echt verassend!! En idd die laatste scene, hoe toevallig...
Was het niet Mozzie die die auto op het eind bestuurde en die enkelband weggooide?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:36 schreef shiznuts het volgende:
Haha ja, true that.
Zal inderdaad wel weer wat dirty work moeten door voor dat gure type die hem volgt.
Ja snap ik, Merkte het wel later na dat het een stuk minder werd vooral bij seizoen 5. Dacht dan ook dat het gewoon af was gelopen en dan was het voor mij ook al prima geweest alleen moeten ze er nog even snel een plot-twist erachter plakken zodat ze toch blijven.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:32 schreef Kenju het volgende:
Tsja, ik vond het laatste seizoen al redelijk het concept pushen. Het is redelijk zwak geworden. Wanneer je het in één keer kijkt, merk je dat natuurlijk minder snel. Maar ik zou er niet erg rouwig om zijn wanneer dit gecancelled zou worden.
Het scoort natuurlijk wel, dus ik begrijp wel dat FOX er meer seizoenen van wil. Maar net zoals zoveel zenders, moeten ze durven wat nieuws een kans te geven in plaats van alles helemaal uit te melken en alles dat het niet meteen goed doet (Almost Human bijv.), gewoon te cancellen. Inderdaad zou het wel raar zijn wanneer ze een goed scorende show, niet een degelijke afsluiter zouden gunnen. Maar de situatie is best wel penibel, aangezien een deel van de staf kennelijk al weg is inclusief de schrijvers (waarvan een deel volgens mij al eerder weg was, gezien de duik in kwaliteit).
Dat was anders al lang bekend dat dit het laatste seizoen zou wordenquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:42 schreef Crientj het volgende:
6 november begint White Collar weer, maar als titel "The Final Con". Laatste seizoen dus
Het laatste seizoen bestaat uit 6 eps.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:42 schreef Crientj het volgende:
6 november begint White Collar weer, maar als titel "The Final Con". Laatste seizoen dus
Kijk, dat wist ik weer niet, dacht gewoon 23 eps entertainment met Mozzyquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het laatste seizoen bestaat uit 6 eps.
White Collar heeft sowieso nooit meer dan 16 afleveringen per seizoen gehad.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:23 schreef JDx het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik weer niet, dacht gewoon 23 eps entertainment met Mozzy
Oeh..!quote:
Jup, sickbeard is een programma dat automatisch de serie download als hij online te vinden is. Dus ik heb nu 'white collar' toegevoegd dat hij daar naar moet uitkijken.quote:
Ah, ik dacht dat je bedoelde dat Sickbeard em gedownload had... Gebeurt wel; eens dat de eerste episode vervroegd uitlekt...quote:Op zondag 2 november 2014 20:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jup, sickbeard is een programma dat automatisch de serie download als hij online te vinden is. Dus ik heb nu 'white collar' toegevoegd dat hij daar naar moet uitkijken.
Dit dus. Het is een heel netwerk van dieven, dat zagen we al toen Mozzie neergeschoten werd. Maar The Pink Panthers zouden niet bekend zijn met een van de main guys in de scéne?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:05 schreef shiznuts het volgende:
Alsof die niet bekend zijn met Caffrey.En niet weten dat 'ie met de suits samenwerkt...
Wait wie? Ik kan alleen herinneren dat Marsha Thomason AKA Diana brits is maar een amerikaans accent op zetquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:47 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit dus. Het is een heel netwerk van dieven, dat zagen we al toen Mozzie neergeschoten werd. Maar The Pink Panthers zouden niet bekend zijn met een van de main guys in de scéne?
En dat hij met de FBI werkt zal inderdaad ook allang bekend zijn. Maar de hele serie ligt an opportunisme aan elkaar. Vorig seizoen werd het al pijnlijk duidelijk.
Waar was het Britse accent van die chick die de FBI hielp om Neal te vinden? Ze was toch een voormalig MI6 agente? Ik kan me herinneren dat ze vorig seizoen nog wel een accent had...
Nee, ik bedoel de character in die serie. Die chick met dat rode haar de Neal aanvankelijk in een museum ontmoette en later dus de slechterik bleek te zijn. Dat mens die aan het einde suicide by cop pleegde...quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wait wie? Ik kan alleen herinneren dat Marsha Thomason AKA Diana brits is maar een amerikaans accent op zet
Ja beetje rare episode vond ik wel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:18 schreef madeliefff het volgende:
net aflevering 2 gekeken van seizoen 6. nog maar 4 afleveringen dus
ze werken nu ook echt naar een einde toe.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja beetje rare episode vond ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of saté?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:16 schreef De-Hamster het volgende:
Dat was het dan. Ik heb de gehele serie in 3 weken gekeken (knieoperatie gehad). Ergens wel jammer dat het nu al afgelopen is. Al waren er wel veel verhalen op een rare manier afgekapt, in de doofpot gestopt. Kate's moord, Pa van Neal etc. Ook rare dingen dat men Burke nog niet kent bij The Pink Panters. Bij de grootste heist in je leven, ga je toch zeker wel even na wie er precies in je team zitten. Keller met Interpol was nog goed ingedekt maar zowel Neal als Burke hadden hier volledig door de mand moeten vallen.Daar hoop ik ook op, één van mijn favoriete series de afgelopen jaren. Keek heerlijk weg en zat bijna geen saaie aflevering tussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Ik vond dan ook niet dat het gebracht werd als een echte twist. Je zag Neal al dat wapen leegschieten in die dummy in zijn container, plus dat iedereen weet dat Neal een con man is, en dat het logisch is dat dit zijn laatste con zou zijn (iets waar ze de hele serie lang naar blijven hinten).quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lekker voorspelbaar allemaal weer hoor. Goed dat het afgelopen is, het werd de hoogste tijd.
Voor mij geen USA Network series meer, ik wil graag wat meer diepgang.
Hoewel ik persoonlijk wel liever een gesloten einde zou hebben, leek mij dit wel een leuker einde dan nuquote:TVLINE | When and how did you settle on this particular ending?
I had a different ending [in which] Peter finally released Neal. This was going to be the moment when Neal has to decide what he’s going to do. And so he walked up to the Flatiron building in New York, and he’s tossing a coin. In one version, the coin lands heads, and he goes to the right and he gets in a limo with Mozzie and they go off to be the greatest criminals ever. And then we’re back with Neal, and he’s standing at that same intersection, tosses the coin and it comes up tails and he goes left and he goes to the FBI. We realize it’s a few years later and Neal’s taken over Peter’s job as head of the White Collar Crime division and he’s now an FBI agent and very happy. And then we come back to Neal, and he’s in that same spot. He tosses the coin and just before it lands, we go to black. We never know which choice he finally made. That was the ending that I had settled on from the moment I sold the series. I pitched that ending along with the series to USA six years ago, and it’s one I had planned to stick to.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:16 schreef De-Hamster het volgende:
Dat was het dan. Ik heb de gehele serie in 3 weken gekeken (knieoperatie gehad). Ergens wel jammer dat het nu al afgelopen is. Al waren er wel veel verhalen op een rare manier afgekapt, in de doofpot gestopt. Kate's moord, Pa van Neal etc. Ook rare dingen dat men Burke nog niet kent bij The Pink Panters. Bij de grootste heist in je leven, ga je toch zeker wel even na wie er precies in je team zitten. Keller met Interpol was nog goed ingedekt maar zowel Neal als Burke hadden hier volledig door de mand moeten vallen.Er is sprake van een TV film die misschien nog gemaakt gaat worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is daar niet altijd sprake van als een serie er mee stopt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Er is sprake van een TV film die misschien nog gemaakt gaat worden.
Ik vind het wel fijn dat er nog een kiertje is om eventueel verder mee te gaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:10 schreef schijffie het volgende:
[..]
Uit een interview met maker Jeff Eastin een alternatief einde:
[..]
Hoewel ik persoonlijk wel liever een gesloten einde zou hebben, leek mij dit wel een leuker einde dan nu
Ik denk toch dat laatste, omdat er altijd wel een maas te vinden zal zijn, of dat ze hem zouden oppakken voor iets anders.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef madeliefff het volgende:
maar wat is de reden dat hij dood wil lijken, de panthers die wraak komt nemen of is hij toch bang dat de politie hem niet laat gaan?
Puur voor het zgn. 'verrassingseffect' van Peter op het laatst. Zo slecht is het schrijfwerk van deze serie nu eenmaal. Mozzie zat er waarschijnlijk wel in. Die verwarring bij het lijk van Neal moest ook opzettelijk gespeeld lijken. Die acteur die Mozzie speelt is een betere acteur dan hoe we hem daar zagen. Tenminste, dat meende ik dus te zien. In beiden gevallen is het slecht geschreven. Aan de ene kant (stel dat Mozzie het niet wist volgens het verhaal) is er geen reden voor Mozzie om het niet te weten, aan de andere kant kun je niet weten hoe kijkers het gedrag van Mozzie inschatten.quote:Ik snap dan niet waarom hij mozzie en peter niet op de hoogte stelt dat hij nog leeft en nog contact met ze heeft.Wel jammer dat het zo eindigt
Haha ja dat was zo sneu, wilde ze gewoon alle 3 happy zien, dan was het voor mij leuk afgesloten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef madeliefff het volgende:
hoezo een open einde, het is toch duidelijk dat hij nog leeft? de spullen in de opslagruimte laten zijn plan zien en je ziet hem op het einde in parijs lopen.... maar wat is de reden dat hij dood wil lijken, de panthers die wraak komt nemen of is hij toch bang dat de politie hem niet laat gaan? Ik dnek de panthers dan toch? Ik snap dan niet waarom hij mozzie en peter niet op de hoogte stelt dat hij nog leeft en nog contact met ze heeft.Wel jammer dat het zo eindigt
Ik zag ergens ook nog dat een pistool half geladen was, kogels om en om geplaatst, dus misschien was hij niet echt neergeschoten? Dat ie daarom wist dat het zo zou gaan ofzo.quote:Op zondag 21 december 2014 00:42 schreef shiznuts het volgende:
Mozzie en Neal waren eerder ook al samen op Kaapverdië, hè. Het is zo'n onscheidbaar duo. Ik zie Neal er nog niet in z'n eentje vandoor gaan/zo'n con pullen zonder Mozzies medeweten.
Verder natuurlijk hartstikke gelijk. Was ook niet bepaald briljant geschreven. Hoe bij de meest professionele bende niemand weet dat Neal en Peter voor de White Collar Division werken.Woodford die met z'n pistool een afdruk achterlaat in Peter's voorhoofd, maar inderdaad Neal die zeker weet dat hij in z'n middenrif wordt geschoten.
Allerlei afgeraffelde storylines over de seizoenen. Slordigheidjes. Dan kwamen er nog al die products placements bij.
Maar goed. Anno 2014 is dat nu eenmaal hoe de meeste meukseries werken. Denk dat de laatste wat sterkere series die ik gezien heb toch wel House of Cards, The Newsroom, Breaking Bad en Orange is the New Black zijn. De rest is toch meer van 'ach ja, kijk ik wel ff weg' omdat het best aardig wegkijkt... maar vaak is het niet bijster briljant, maar eerder hapklare commerciële entertainment (I'm talking about you TBBT). Vaak begint iets goed en met veel vrij spel en dan komen de koeienmelkers om de hoek kijken en gaan zich lopen inmengen en dingen dicteren.
dat ben ik wel met je eens. De vrolijkheid van de serie was ook zeker een van de redenen dat ik keek dus het einde had iets mooier mogen zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 10:39 schreef JDx het volgende:
Haha dat is zo, de serie is te simpel om zo bij stil te staan, maar ik vond het gewoon altijd een vrolijke serie en daar hoort niet bij dat Burke en z'n vrouw een jaar lang denken dat Neil dood is, als het nou de volgende dag duidelijk werd, maar een jaar later... achja, fuck it ook
the blacklist?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:57 schreef JDx het volgende:
Heeft USA eigenlijk al iets om het White Collar gat op te vangen?
Covert Affairs spreekt me niet zo aan, Royal Pains ben ik al helemaal bij, wacht ik op volgend seizoen en Benched is eigenlijk iets TE simpel, gewone sitcom.
Suits werd me juist te series na 2 seizoenen, daar was het leuke frisse wel een beetje af. Graceland seizoen 2 was ook zo goed als niks meer aan.
Burn Notice is ook al afgelopen, Rush is gecanceled, alleen Satisfaction vond ik een leuke nieuwkomer.
Had zo een cross-over kunnen zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:58 schreef De-Hamster het volgende:
Gisteren Mozzie in Hawaii Five O. Gastrolletje, helaas een andere naam maar zijn personage was een Kunstkenner en kon direct een forgery herkennen. Leuk haha!
Verkeerde network.... Maar het deed mij er ook aan denken uiteraard. Echter hadden ze zijn rol wel anders moeten invullen. En dat hij zelf, of in samenwerking met dat vrouwtje die schilderen gestolen had.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:15 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Had zo een cross-over kunnen zijn inderdaad.
Je een echte crossover was het natuurlijk niet, maar zijn rol deed wel aardig aan die van Mozzie denken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:26 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Verkeerde network.... Maar het deed mij er ook aan denken uiteraard. Echter hadden ze zijn rol wel anders moeten invullen. En dat hij zelf, of in samenwerking met dat vrouwtje die schilderen gestolen had.
Dat van Heroes was ook niet echt een crossover. Alleen een paar grapjes over de twee castleden die elkaar in nieuwe rollen weer terug zagen. Van CSI heb ik nooit wat gemerkt, er was wel een echte crossover tussen NCIS LA en Hawaii 5-0.quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:07 schreef Houniet het volgende:
Leuk. Hawaii had 2 jaar terug ook een crossover met CSI en Heroes.
Was nooit CSI, maar NCIS inderdaad. Daniel Dae Kim (Chin) en Jorge Garcia (Jerry) hebben ook een Lost-grapje gemaakt. Sowieso veel Lost-acteurs in Hawaii Five-0. Terry O'Quinn (Joe White, die kale leger-gast) en dat kunst-vrouwke met dat rode haar, zaten ook in Lost.quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:06 schreef BrainOverfloW het volgende:
Dat van Heroes was ook niet echt een crossover. Alleen een paar grapjes over de twee castleden die elkaar in nieuwe rollen weer terug zagen. Van CSI heb ik nooit wat gemerkt, er was wel een echte crossover tussen NCIS LA en Hawaii 5-0.
Greg Grunberg (Matt Parkman in Heroes) zat in S02E05. Toen Max (Hiro Nakamura in Heroes) hem zag maakte die een opmerking in de trant van "kennen wij elkaar niet ergens van".quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:08 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar met wie had Max dan dat Heroes-grapje in Hawaii Five-0?
O ja, ik herinner het me.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Greg Grunberg (Matt Parkman in Heroes) zat in S02E05. Toen Max (Hiro Nakamura in Heroes) hem zag maakte die een opmerking in de trant van "kennen wij elkaar niet ergens van".
Edit: Natuurlijk heeft iemand het al op youtube gezet.
Ik gok dat de schrijvers het gewoon leuk vinden om dat soort kleine dingetjes er in te stoppen. Het is een leuk grapje voor wie de Heroes kent. Voor wie het niet kent is het gewoon een raar momentje van Max.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:38 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
O ja, ik herinner het me.
Blijft leuk. Ik vraag me wel af wat de link is tussen Lost en Hawaii Five-0 is. Bij Once Upon a Time, wat een andere serie is waar veel Lost-acteurs in terugkomen, is de link het geven dat de creators, Horowitz en Kitsis voormalige Lost-schrijvers zijn.
Meestal is het gewoon iets van een netwerk. Ons-kent-ons. Ik denk niet dat ze die er bewust in halen. Verder kennen acteurs elkaar. Zo is Ian Cusick zelfs een persoonlijke vriend van Daniel Dae Kim.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:48 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik gok dat de schrijvers het gewoon leuk vinden om dat soort kleine dingetjes er in te stoppen. Het is een leuk grapje voor wie de Heroes kent. Voor wie het niet kent is het gewoon een raar momentje van Max.
Jij hebt het meer over hoe die acteurs elkaar steeds weer tegen komen. Ik had het meer over de knipogen die ze er in schreven als dat gebeurt.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:53 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Meestal is het gewoon iets van een netwerk. Ons-kent-ons. Ik denk niet dat ze die er bewust in halen. Verder kennen acteurs elkaar. Zo is Ian Cusick zelfs een persoonlijke vriend van Daniel Dae Kim.
Ik vind het persoonlijk overigens wel irritant dat je amper nieuwe gezichten hebt in series. Zeker als je er zo veel kijkt als ik. Immers is het lastig om te onthouden wie wie is, en als je dan dezelfde acteurs in een serie hebt waarin ze soms een soortgelijke rol hebben en een andere keer weer een heel andere rol, wordt het houden van overzicht lastig.
Zo weet ik bijv. niet of het de eerste keer is dat iemand voor komt in een serie.
Dat laatste sowieso. Zelfs als ik de acteurs niet ken, zie ik het. Met White Collar was dat overigens ook heel makkelijk te herkennen, met die zogenaamd onbekende figuren. Je leert gewoon de strategie van de schrijvers herkennen. Zeker wanneer deze zo zwak is als die van de latere seizoenen van White Collar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:16 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Jij hebt het meer over hoe die acteurs elkaar steeds weer tegen komen. Ik had het meer over de knipogen die ze er in schreven als dat gebeurt.
Het is voor een show natuurlijk leuk om dit soort reünies te maken want dat werkt weer lekker voor de marketing. Zie vaak genoeg op tv nieuws sites artikeltjes staan over acteurs die eerst samen in een serie zaten en elkaar dan vervolgens weer opzoeken in elkaars nieuwe series.
Al zal het soms ook simpelweg een kwestie zijn van auditie doen en de rol krijgen zonder dat er verder enige bedoeling van een reünie achter zat.
Met het uit elkaar houden van karakters heb ik niet zo'n moeite. Wat ik wel heb is dat ik uit een groep mensen precies de acteurs van de figuranten onderscheid nog voordat het verhaal dat voor je doet. Zeker van scenes waarin bijvoorbeeld agenten op zoek zijn naar een verdachte in een groep mensen.
Het heeft echt hele leuke afleveringen die nog komen gaan!quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:27 schreef TheWeeknd het volgende:
ik heb net season 1 afgemaakt
is de rest beter of slechter?
geen spoilers graag
Hawaii is de link. Daar werd Lost ook opgenomen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:38 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
O ja, ik herinner het me.
Blijft leuk. Ik vraag me wel af wat de link is tussen Lost en Hawaii Five-0 is. Bij Once Upon a Time, wat een andere serie is waar veel Lost-acteurs in terugkomen, is de link het geven dat de creators, Horowitz en Kitsis voormalige Lost-schrijvers zijn.
Dus omdat acteurs wel eens in Hawaii gewerkt hebben moeten ze opeens in Hawaii Five-0 acteren? Klink niet echt logisch.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hawaii is de link. Daar werd Lost ook opgenomen.
Die weten wel hoe mooi Hawaii is om te werken. Dus misschien soliciteren ze daarom wel sneller bij een nieuwe serie in Hawaiiquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:22 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dus omdat acteurs wel eens in Hawaii gewerkt hebben moeten ze opeens in Hawaii Five-0 acteren? Klink niet echt logisch.
Ik heb niet echt het idee dat ze auditie doen voor bijrollen in een serie. Daar wordt je gewoon voor gevraagd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Die weten wel hoe mooi Hawaii is om te werken. Dus misschien soliciteren ze daarom wel sneller bij een nieuwe serie in Hawaii
Dan print je een foto uit of ga je het opnieuw kijken meidquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:16 schreef Moira. het volgende:
IK WIL GEEN AFSCHEID NEMEN VAN NEAL CAFFREY![]()
![]()
Je weet al dat hij homo is?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:16 schreef Moira. het volgende:
IK WIL GEEN AFSCHEID NEMEN VAN NEAL CAFFREY![]()
![]()
Ik zei Neal, niet Mattquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |