quote:
Op maandag 17 maart 2014 22:32 schreef Kenju het volgende:Tsja, ik vond het laatste seizoen al redelijk het concept pushen. Het is redelijk zwak geworden. Wanneer je het in één keer kijkt, merk je dat natuurlijk minder snel. Maar ik zou er niet erg rouwig om zijn wanneer dit gecancelled zou worden.
Het scoort natuurlijk wel, dus ik begrijp wel dat FOX er meer seizoenen van wil. Maar net zoals zoveel zenders, moeten ze durven wat nieuws een kans te geven in plaats van alles helemaal uit te melken en alles dat het niet meteen goed doet (Almost Human bijv.), gewoon te cancellen. Inderdaad zou het wel raar zijn wanneer ze een goed scorende show, niet een degelijke afsluiter zouden gunnen. Maar de situatie is best wel penibel, aangezien een deel van de staf kennelijk al weg is inclusief de schrijvers (waarvan een deel volgens mij al eerder weg was, gezien de duik in kwaliteit).
Ja snap ik, Merkte het wel later na dat het een stuk minder werd vooral bij seizoen 5. Dacht dan ook dat het gewoon af was gelopen en dan was het voor mij ook al prima geweest alleen moeten ze er nog even snel een plot-twist erachter plakken zodat ze toch blijven.
Maar wat je al zegt inderdaad, Het zou niet heel raar zijn mochten ze het niet doorzetten.
Al zouden nieuwe schrijvers (mochten die niet meer terug komen zou er een vervolg zijn) ook wat moois kunnen brengen natuurlijk, Lijkt mij overigens wel moeilijk.
Verder zou het pas in april kunnen worden opgenomen omdat ze dan alle pilots klaar hebben.