Ja snap ik, Merkte het wel later na dat het een stuk minder werd vooral bij seizoen 5. Dacht dan ook dat het gewoon af was gelopen en dan was het voor mij ook al prima geweest alleen moeten ze er nog even snel een plot-twist erachter plakken zodat ze toch blijven.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:32 schreef Kenju het volgende:
Tsja, ik vond het laatste seizoen al redelijk het concept pushen. Het is redelijk zwak geworden. Wanneer je het in één keer kijkt, merk je dat natuurlijk minder snel. Maar ik zou er niet erg rouwig om zijn wanneer dit gecancelled zou worden.
Het scoort natuurlijk wel, dus ik begrijp wel dat FOX er meer seizoenen van wil. Maar net zoals zoveel zenders, moeten ze durven wat nieuws een kans te geven in plaats van alles helemaal uit te melken en alles dat het niet meteen goed doet (Almost Human bijv.), gewoon te cancellen. Inderdaad zou het wel raar zijn wanneer ze een goed scorende show, niet een degelijke afsluiter zouden gunnen. Maar de situatie is best wel penibel, aangezien een deel van de staf kennelijk al weg is inclusief de schrijvers (waarvan een deel volgens mij al eerder weg was, gezien de duik in kwaliteit).
Dat was anders al lang bekend dat dit het laatste seizoen zou wordenquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:42 schreef Crientj het volgende:
6 november begint White Collar weer, maar als titel "The Final Con". Laatste seizoen dus
Het laatste seizoen bestaat uit 6 eps.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:42 schreef Crientj het volgende:
6 november begint White Collar weer, maar als titel "The Final Con". Laatste seizoen dus
Kijk, dat wist ik weer niet, dacht gewoon 23 eps entertainment met Mozzyquote:Op vrijdag 12 september 2014 19:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het laatste seizoen bestaat uit 6 eps.
White Collar heeft sowieso nooit meer dan 16 afleveringen per seizoen gehad.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:23 schreef JDx het volgende:
[..]
Kijk, dat wist ik weer niet, dacht gewoon 23 eps entertainment met Mozzy
Oeh..!quote:
Jup, sickbeard is een programma dat automatisch de serie download als hij online te vinden is. Dus ik heb nu 'white collar' toegevoegd dat hij daar naar moet uitkijken.quote:
Ah, ik dacht dat je bedoelde dat Sickbeard em gedownload had... Gebeurt wel; eens dat de eerste episode vervroegd uitlekt...quote:Op zondag 2 november 2014 20:52 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jup, sickbeard is een programma dat automatisch de serie download als hij online te vinden is. Dus ik heb nu 'white collar' toegevoegd dat hij daar naar moet uitkijken.
Dit dus. Het is een heel netwerk van dieven, dat zagen we al toen Mozzie neergeschoten werd. Maar The Pink Panthers zouden niet bekend zijn met een van de main guys in de scéne?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:05 schreef shiznuts het volgende:
Alsof die niet bekend zijn met Caffrey.En niet weten dat 'ie met de suits samenwerkt...
Wait wie? Ik kan alleen herinneren dat Marsha Thomason AKA Diana brits is maar een amerikaans accent op zetquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:47 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit dus. Het is een heel netwerk van dieven, dat zagen we al toen Mozzie neergeschoten werd. Maar The Pink Panthers zouden niet bekend zijn met een van de main guys in de scéne?
En dat hij met de FBI werkt zal inderdaad ook allang bekend zijn. Maar de hele serie ligt an opportunisme aan elkaar. Vorig seizoen werd het al pijnlijk duidelijk.
Waar was het Britse accent van die chick die de FBI hielp om Neal te vinden? Ze was toch een voormalig MI6 agente? Ik kan me herinneren dat ze vorig seizoen nog wel een accent had...
Nee, ik bedoel de character in die serie. Die chick met dat rode haar de Neal aanvankelijk in een museum ontmoette en later dus de slechterik bleek te zijn. Dat mens die aan het einde suicide by cop pleegde...quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wait wie? Ik kan alleen herinneren dat Marsha Thomason AKA Diana brits is maar een amerikaans accent op zet
Ja beetje rare episode vond ik wel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:18 schreef madeliefff het volgende:
net aflevering 2 gekeken van seizoen 6. nog maar 4 afleveringen dus
ze werken nu ook echt naar een einde toe.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja beetje rare episode vond ik wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |