Dit dus. Het is een heel netwerk van dieven, dat zagen we al toen Mozzie neergeschoten werd. Maar The Pink Panthers zouden niet bekend zijn met een van de main guys in de scéne?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:05 schreef shiznuts het volgende:
Alsof die niet bekend zijn met Caffrey.En niet weten dat 'ie met de suits samenwerkt...
Wait wie? Ik kan alleen herinneren dat Marsha Thomason AKA Diana brits is maar een amerikaans accent op zetquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:47 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit dus. Het is een heel netwerk van dieven, dat zagen we al toen Mozzie neergeschoten werd. Maar The Pink Panthers zouden niet bekend zijn met een van de main guys in de scéne?
En dat hij met de FBI werkt zal inderdaad ook allang bekend zijn. Maar de hele serie ligt an opportunisme aan elkaar. Vorig seizoen werd het al pijnlijk duidelijk.
Waar was het Britse accent van die chick die de FBI hielp om Neal te vinden? Ze was toch een voormalig MI6 agente? Ik kan me herinneren dat ze vorig seizoen nog wel een accent had...
Nee, ik bedoel de character in die serie. Die chick met dat rode haar de Neal aanvankelijk in een museum ontmoette en later dus de slechterik bleek te zijn. Dat mens die aan het einde suicide by cop pleegde...quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:03 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Wait wie? Ik kan alleen herinneren dat Marsha Thomason AKA Diana brits is maar een amerikaans accent op zet
Ja beetje rare episode vond ik wel.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:18 schreef madeliefff het volgende:
net aflevering 2 gekeken van seizoen 6. nog maar 4 afleveringen dus
ze werken nu ook echt naar een einde toe.quote:Op vrijdag 14 november 2014 14:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja beetje rare episode vond ik wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of saté?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:16 schreef De-Hamster het volgende:
Dat was het dan. Ik heb de gehele serie in 3 weken gekeken (knieoperatie gehad). Ergens wel jammer dat het nu al afgelopen is. Al waren er wel veel verhalen op een rare manier afgekapt, in de doofpot gestopt. Kate's moord, Pa van Neal etc. Ook rare dingen dat men Burke nog niet kent bij The Pink Panters. Bij de grootste heist in je leven, ga je toch zeker wel even na wie er precies in je team zitten. Keller met Interpol was nog goed ingedekt maar zowel Neal als Burke hadden hier volledig door de mand moeten vallen.Daar hoop ik ook op, één van mijn favoriete series de afgelopen jaren. Keek heerlijk weg en zat bijna geen saaie aflevering tussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Ik vond dan ook niet dat het gebracht werd als een echte twist. Je zag Neal al dat wapen leegschieten in die dummy in zijn container, plus dat iedereen weet dat Neal een con man is, en dat het logisch is dat dit zijn laatste con zou zijn (iets waar ze de hele serie lang naar blijven hinten).quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lekker voorspelbaar allemaal weer hoor. Goed dat het afgelopen is, het werd de hoogste tijd.
Voor mij geen USA Network series meer, ik wil graag wat meer diepgang.
Hoewel ik persoonlijk wel liever een gesloten einde zou hebben, leek mij dit wel een leuker einde dan nuquote:TVLINE | When and how did you settle on this particular ending?
I had a different ending [in which] Peter finally released Neal. This was going to be the moment when Neal has to decide what he’s going to do. And so he walked up to the Flatiron building in New York, and he’s tossing a coin. In one version, the coin lands heads, and he goes to the right and he gets in a limo with Mozzie and they go off to be the greatest criminals ever. And then we’re back with Neal, and he’s standing at that same intersection, tosses the coin and it comes up tails and he goes left and he goes to the FBI. We realize it’s a few years later and Neal’s taken over Peter’s job as head of the White Collar Crime division and he’s now an FBI agent and very happy. And then we come back to Neal, and he’s in that same spot. He tosses the coin and just before it lands, we go to black. We never know which choice he finally made. That was the ending that I had settled on from the moment I sold the series. I pitched that ending along with the series to USA six years ago, and it’s one I had planned to stick to.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:16 schreef De-Hamster het volgende:
Dat was het dan. Ik heb de gehele serie in 3 weken gekeken (knieoperatie gehad). Ergens wel jammer dat het nu al afgelopen is. Al waren er wel veel verhalen op een rare manier afgekapt, in de doofpot gestopt. Kate's moord, Pa van Neal etc. Ook rare dingen dat men Burke nog niet kent bij The Pink Panters. Bij de grootste heist in je leven, ga je toch zeker wel even na wie er precies in je team zitten. Keller met Interpol was nog goed ingedekt maar zowel Neal als Burke hadden hier volledig door de mand moeten vallen.Er is sprake van een TV film die misschien nog gemaakt gaat worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is daar niet altijd sprake van als een serie er mee stopt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Er is sprake van een TV film die misschien nog gemaakt gaat worden.
Ik vind het wel fijn dat er nog een kiertje is om eventueel verder mee te gaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:10 schreef schijffie het volgende:
[..]
Uit een interview met maker Jeff Eastin een alternatief einde:
[..]
Hoewel ik persoonlijk wel liever een gesloten einde zou hebben, leek mij dit wel een leuker einde dan nu
Ik denk toch dat laatste, omdat er altijd wel een maas te vinden zal zijn, of dat ze hem zouden oppakken voor iets anders.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:16 schreef madeliefff het volgende:
maar wat is de reden dat hij dood wil lijken, de panthers die wraak komt nemen of is hij toch bang dat de politie hem niet laat gaan?
Puur voor het zgn. 'verrassingseffect' van Peter op het laatst. Zo slecht is het schrijfwerk van deze serie nu eenmaal. Mozzie zat er waarschijnlijk wel in. Die verwarring bij het lijk van Neal moest ook opzettelijk gespeeld lijken. Die acteur die Mozzie speelt is een betere acteur dan hoe we hem daar zagen. Tenminste, dat meende ik dus te zien. In beiden gevallen is het slecht geschreven. Aan de ene kant (stel dat Mozzie het niet wist volgens het verhaal) is er geen reden voor Mozzie om het niet te weten, aan de andere kant kun je niet weten hoe kijkers het gedrag van Mozzie inschatten.quote:Ik snap dan niet waarom hij mozzie en peter niet op de hoogte stelt dat hij nog leeft en nog contact met ze heeft.Wel jammer dat het zo eindigt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |