Dus omdat acteurs wel eens in Hawaii gewerkt hebben moeten ze opeens in Hawaii Five-0 acteren? Klink niet echt logisch.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hawaii is de link. Daar werd Lost ook opgenomen.
Die weten wel hoe mooi Hawaii is om te werken. Dus misschien soliciteren ze daarom wel sneller bij een nieuwe serie in Hawaiiquote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:22 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dus omdat acteurs wel eens in Hawaii gewerkt hebben moeten ze opeens in Hawaii Five-0 acteren? Klink niet echt logisch.
Ik heb niet echt het idee dat ze auditie doen voor bijrollen in een serie. Daar wordt je gewoon voor gevraagd.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Die weten wel hoe mooi Hawaii is om te werken. Dus misschien soliciteren ze daarom wel sneller bij een nieuwe serie in Hawaii
Dan print je een foto uit of ga je het opnieuw kijken meidquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:16 schreef Moira. het volgende:
IK WIL GEEN AFSCHEID NEMEN VAN NEAL CAFFREY![]()
![]()
Je weet al dat hij homo is?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:16 schreef Moira. het volgende:
IK WIL GEEN AFSCHEID NEMEN VAN NEAL CAFFREY![]()
![]()
Ik zei Neal, niet Mattquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |