abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135318794
wauw pessie wat een mooie meid heb je.

Ik heb in het kader van aan mezelf werken en ook expres wat "verplichts" buiten te deur te doen en omdat sporten nog niet lukt besloten om een handwerkcursus te gaan volgen. Nu nog een zoeken hier in de buurt ik kan nl net met pijn en moeite een knoop ergens aanzetten maar ik wil graag een naaimachine hebben en zelf wat jurkjes ed kunnen maken.
pi_135319034
Goed idee FR, leuk ook!

XM, de dag is nog niet om en anders is er morgen ook weer een dag :) Misschien heeft ze er ff wat minder zin in vandaag.

Pessie wat een mooi meiske!

Cwen, is je man al per direct thuis?
  vrijdag 10 januari 2014 @ 15:49:11 #103
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135319166
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:24 schreef laziness het volgende:

[..]

Oh een meisjes Nathan O+
:D dank je.
Er zijn er meer die dat zeggen jha :P

Ik wilde een baby die op mij zou lijken :') , Manlief's genen overheersen een beetje :P

En bedankt iedereen :@

FR, ik ben onlangs met wat bekenden een crea clubje gestart. We hebben eerst gehaakt en nu zijn we verjaardagsvlaggetjes aan het maken. Erg leuk en gezellig.
pi_135319223
Ik kan ook niet eens haken.
dikke faal van mij. en ik ben ook nog eens linkshanig dus dan moet ik helemaal nadenken als het voorgedaan wordt en dan raak ik in de war.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 15:59:44 #105
259886 pessie
pi_135319599
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan ook niet eens haken.
dikke faal van mij. en ik ben ook nog eens linkshanig dus dan moet ik helemaal nadenken als het voorgedaan wordt en dan raak ik in de war.
Ik haakte ook altijd de verkeerde kant op. Onderhand kan ik het best aardig. Het is vooral dat we samen uitzoeken hoe het moet, en de een is er dan wat handiger in dan de ander. Prima. Heb je misschien bekenden met wie je zoiets zou kunnen doen?

Het is dat we 150 km bij elkaar vandaan wonen, anders kon je zo aanschuiven
pi_135319785
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:59 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik haakte ook altijd de verkeerde kant op. Onderhand kan ik het best aardig. Het is vooral dat we samen uitzoeken hoe het moet, en de een is er dan wat handiger in dan de ander. Prima. Heb je misschien bekenden met wie je zoiets zou kunnen doen?

Het is dat we 150 km bij elkaar vandaan wonen, anders kon je zo aanschuiven
hier niemand echt creatief.
en mijn sm vraag ik het niet. zo jammer dat mijn oma al zolang dood is die kon het zo goed. Van haar heb ik wel breien geleerd maar goed toen was ik echt nog jong en verder dan recht toe recht aan ben ik nooit gekomen en steken opzetten kan ik ook niet.
pi_135319829
fr ik kan ook vrij weinig met mn handen. Alleen borduren kan ik wel aardig!

breien en haken wel geprobeerd te leren maar niks meer mee gedaan.
Steken opzetten heb ik geleerd via youtube. Kan je zovaak het filmpje opnieuw kijken of pauzeren als je wilt.
pi_135319861
borduren kan ik ook. dan maakt het totaal niet uit of je links- of rechtshandig bent.
pi_135320381
Pessie O+ Wat een lief snoetje heb je daar!

FR :* Wat goed dat je iets buitenshuis gaat doen. Als ik dichter in de buurt woonde, dan had ik je met alle liefde wat geholpen met naaien/haken/breien, maar er is vast wel een leuk clubje daar in de buurt te vinden! Ik hoop dat het wat gaat helpen.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 16:26:33 #110
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135320712
Zo. Nou :')

Toch geprobeerd om E in bed te leggen, maar dat resulteerde in een krijsende E in haar bed en ik jankend ernaast... En daarna E lekker aan het drinken op de bank, maar ik nog steeds in een huilbui :') Ik kan dit echt zo slecht, en al helemaal na vannacht.

Gelukkig kwam mijn vriend vlak daarna thuis en zijn we nu om beurten rommelplekken aan het uitmesten terwijl de ander E entertaint. :)
pi_135320929
er wonen hier wel redelijk wat fokkers in de buurt maar volgens mij zijn die ook niet zo mega creatief.
Heb 1 mail gestuurd naar iemand die een cursus aanbied. Helaas niks in mijn eigen gehucht.
pi_135320976
lb :* het is ook niet leuk als je kind zo moet huilen. Het raakt je echt in je ziel.
Sac huilt dus vaak even in bed en dat gaat echt door merg en been bij mij ik moet dan ook iets gaan doen anders haal ik haar er meteen weer uit en dat werk dus niet.
pi_135321997
Juud, ja, per direct. Baal er zo van... :'( :(

LB, hier gaat het net zo. Ben ook aan het oefenen met wakker wegleggen, maar dat is nog geen succes. Ik huil dus ook mee met enige regelmaat... Ik wil namelijk zo graag dat er even íéts goed gaat!
Home is where the O+ is...
  vrijdag 10 januari 2014 @ 16:58:35 #114
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135322040
Dat kruidvat-voeding op is, was mij vorige week ook al opgevallen. Normaal heeft ons kruidvat-filiaal altijd genoeg op voorraad. TOen ik er vorige donderdag kwam, hadden ze geen standaard 2 meer. Het zou pas dinsdag binnenkomen. GElukkig hadden ze in het centrum van Assen bij dat kruidvat-filiaal bij navragen nog meer dan genoeg, en dus 2 pakken meegenomen. Maar blij ben ik er niet mee.
Ik wist niet dat dat hamsteren door chinezen nog steeds bezig was eigenlijk. dacht dat dat wel afgelopen was 8)7

Wat een mooie vrolijke dame heb je Pessie!

Een :* voor LB en Sull

Ik wou dat ik meer tijd had voor crea ...

Wat balen Cwen
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_135322091
Pessie wat is ze leuk O+ echt een dametje al

LB als het niet lukt dan doe je het toch niet? :* L is 10 maanden en valt nog bij mij in slaap. Ik begrijp je hoor maar maak jezelf niet overstuur

Cwen :*

wat een leuk idee, een crea clubje!
pi_135322144
Féline wakker weg leggen resulteert in een overstuur kind dat de komende uren dan niet slaapt. Dus dat probeer ik dan ook maar niet meer.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 17:10:24 #117
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135322548
Cwen, wat balen :{

Pessie, wat een schatje O+

Stom die lege schappen -O-
Ik heb het idee dat veel mensen ook overgestapt zijn op de huismerken door dat hele China verhaal
pi_135324308
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef Kyara het volgende:

Stom die lege schappen -O-
Ik heb het idee dat veel mensen ook overgestapt zijn op de huismerken door dat hele China verhaal
Dat denk ik ook want nutrilon en friso genoeg hier maar huismerken zijn op op op...
  vrijdag 10 januari 2014 @ 18:04:38 #119
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135324748
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 16:57 schreef Cwen het volgende:
Juud, ja, per direct. Baal er zo van... :'( :(

LB, hier gaat het net zo. Ben ook aan het oefenen met wakker wegleggen, maar dat is nog geen succes. Ik huil dus ook mee met enige regelmaat... Ik wil namelijk zo graag dat er even íéts goed gaat!
:*

Nu voel ik me echt een zeur. Alles loopt hier eigenlijk juist prima, maar ik kan soms volledig over de zeik raken van iets heel sufs :@
pi_135325410
LB, waarom wil je haar perse wakker weg leggen?
pi_135326446
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:04 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Nu voel ik me echt een zeur. Alles loopt hier eigenlijk juist prima, maar ik kan soms volledig over de zeik raken van iets heel sufs :@
Niet doen!! Het is prima om waar dan ook van over de zeik te raken, zeker als het je baby betreft :Y :*

En ik ben LB niet, maar hier proberen we haar wakker weg te leggen in de hoop dat ze niet zo huilt als ze wakker wordt, en dat ze 's nachts weer beter gaat slapen. Tot dusver werkt het beiden trouwens niet ;)
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:02:10 #122
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135326645
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:24 schreef L-E het volgende:
LB, waarom wil je haar perse wakker weg leggen?
Ik probeerde haar slapend over te leggen. 's Avonds is dat geen enkel probleem, maar overdag blijkbaar wel :?

Ik weet dat ik door de zure appel heen kan bijten omdat ze op de opvang zelfs wakker weggelegd kan worden, maar ik slaag er nog niet in. Ik vind het echt zielig, als ze bij mij op de arm wel lekker slaapt... maar tegelijkertijd benauwt het me inmiddels ook dat ik dan dus 1-1,5 uur vast zit op de bank. Ik had plannen voor vandaag maar die zijn dus niet realistisch...
pi_135326814
LB ik snap het maar het komt wel...gewoon blijven proberen. (slapend weg leggen) wakker weg leggen lukt alleen op het kdv hier dus papa wiegt haar in slaap en ik voed haar nog in slaap..wat ik doe is haar rustig weg rollen. Vroeger op ons bedje na de borst en daarna op haar bed..ik wacht als ze echt heel slaperig is tijdens het drinken en merk dat ze in slaap aan het vallen is, dan rol ik haar heeel zachtjes over in haar bedje. Lukt niet in het begin en dan nam ik haar weer terug en weer proberen tot dat het wel is gelukt!
:* hopelijk heb je hier wat aan
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_135327833
LB, en als je haar al naast haar bedje voedt 's middags, of sowieso op een andere plek voeden? Of helemaal andersom, een bedje in de woonkamer neerzet (tijdelijk) en haar daar in legt, dan ben je nog vlakbij haar en hoort ze je 'rommelen' en ademhalen en zo? Of als je haar voedt als ze net wakker is, in plaats van als ze gaat slapen? Gewoon om eens te proberen, verandering van spijs doet eten, wie weet is ze dan opeens zo uit haar 'ritueel' dat ze wel wil gaan slapen ergens anders dan op je arm ( O+ ). Is het nog een optie om haar in de draagdoek te doen 's middags, al slapend vlak na de voeding, zodat ze tegen je aan ligt maar je toch zelf iets kan doen (desnoods de boodschappen, of de vaatwasser in/uit ruimen of zo)?

Ik geef Nin (thuis) vaak liggend drinken, want ze drinkt meestal als ze gaat slapen. Als ze na het wakker worden drinkt, dan wel zittend, ergens anders uiteraard ook. Is het een optie om haar liggend te voeden bij jullie in bed bijvoorbeeld (kun je jullie bed babyproof maken?) of op een matras in haar eigen kamer, op de grond, zodat ze er niet 'uit' of af kan vallen en haar daar te laten liggen 's middags?

Wat gebeurd er als je de radio heel zachtjes aanzet in haar slaapkamer, zodat er wat geroezemoes op de achtergrond is? Mijn broertje sliep daar vroeger goed mee volgens m'n moeder. Je zou zelfs nog je eigen stem op kunnnen nemen en dat kunnen afspelen? Op het kinderdagverblijf is er misschien ook wat achtergrond geluid aanwezig. Je hebt ook cd's met baarmoedergeluiden of het geluid van een kloppend hart, zoiets zou misschien ook nog kunnen?!

En verder net als bitterend hier, als Nin gaat slapen zonder voeding, dan wiegt mijn lief haar in slaap. Mij lukt het ook alleen met de borst ;) We hebben wel wat duimelot truukjes ook, maar die werken toch beter bij papa dan bij mij, mijn geur hoort vast gewoon bij comfort aan de borst O+
Oja, en inderdaad, het 'juiste moment' is hier vaak ook cruciaal en luistert soms heel nauw! Dat kan dus ook een beetje aftasten zijn.

pi_135328153
O+ x10!
en ja, liggend voeden op het grote bed en haar daar gewoon laten slapen! was hier tot 9 maanden de oplossing ^O^
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:29:59 #126
259886 pessie
pi_135328176
Lb, hier was hert vandaag echt een lucky shot hoor. Normaal breng ik haar als volgt naar bed: verduisteringsgordijn dicht, gordijn dicht, slaapzak aan, voeden, voeden, wachten tot ze lekker suf is van de warme melk, speen erin, neusje wrijven tot ze in slaap valt. Als ik haar dan overleg, leg ik haar op haar linkerzij en Streel ik haar neusje als ze een beetje wakker wordt. En dan slaapt ze en kan ik weg. Als ik haar in bed leg hou ik haar ook op haar zij trouwens, zodat ze niet de reflex krijgt om wakker te worden (die er wel schijnt te zijn als je rug eerst doet).
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:32:39 #127
259886 pessie
pi_135328363
Dat liggend voeden is sowieso ideaal, maar juist hiervoor nog beterr ^O^
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:41:41 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135328979
Lastig zeg, dat soort slaap'issues'.. Ik heb geen tips, want geen ervaring mee..

Avondeten was ook beroerd, met hangen en wurgen. Alleen de yoghurt vloog erin, de rest had ze weinig interesse in. 450 aan melk op ongeveer (zou dus 660 moeten zijn..) en nog 100 aan yoghurt. Fruithap ook moeizaam op.. Pffff... En zo druk tijdens het eten! Een gespartel, gemaai, overstrekken... Niet leuk!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135329636
Pessie, wat klinkt dat lief, neusje strelen O+

Hier stopt ze d'r duim in d'r giechel zodra ze haren (van ons, van zichzelf, van de poes) aanraakt met d'r hand :D Dus wij houden dan gewoon onze paardenstaart bij d'r hand en hoppa, in katzwijm. Ook als ze zichzelf in slaap wil maken, gaat ze duimen en aan d'r eigen haren friemelen, of als ze moe aan het knuffen is. Het is echt een soort Pavlov-effect :D O+ (Handig voor mijn lief dus dat ie ook lange haren heeft!)
pi_135330563
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 18:04 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

+1 :@
  vrijdag 10 januari 2014 @ 20:29:19 #131
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135331675
Dat klinkt heel schattig, die in slaap val verhalen O+

Hier is schone luier, beetje geinen op het aankleedkussen, slaapzak aan, hop in bed, knuffel er bij, nummer 2 zelfde verhaal, allebei een kus, muziekdoosje aan en doei. En dan liggen ze nog een beetje te geinen en dan gaan ze slapen.

Ik vind het eigenlijk wel makkelijk :@ Maar dat is eigenlijk altijd zo geweest, bij M idem dito.

LB & Shandaly, we gaan niet vergelijken met wat erger is en dat je je daarom niet even k#t mag voelen he :*
pi_135331753
  vrijdag 10 januari 2014 @ 20:34:57 #133
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135331993
na het lezen van dat soort artikelen voel ik me altijd schuldig dat ik ze niet in slaap voed :@
pi_135332112
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:29 schreef Kyara het volgende:
LB & Shandaly, we gaan niet vergelijken met wat erger is en dat je je daarom niet even k#t mag voelen he :*
Dit! +1! :*
pi_135332175
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:34 schreef Kyara het volgende:
na het lezen van dat soort artikelen voel ik me altijd schuldig dat ik ze niet in slaap voed :@
Nou ik niet hoor. Ik leg die dikke weg en hij slaapt zonder miepen. Dat is me veel waard.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 20:41:11 #136
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135332412
D leg ik na zijn avondflesje, en na het hele slaapritueel ed in bed, en die slaapt heel snel.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 20:50:41 #137
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135332980
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou ik niet hoor. Ik leg die dikke weg en hij slaapt zonder miepen. Dat is me veel waard.
:D

Dank voor alle tips dames!! Ze ligt nu heerlijk te slapen. Echt, 's avonds is het een totaal ander verhaal. In het nieuwe huis komen dus verduisteringsgordijnen op haar slaapkamer :Y

En dat liggend voeden op het grote bed doe ik ook wel eens ja, dat werkt wel eens! Maar vind dat toch altijd eng.... ze rolt zelden, maar wat nou als ze er toch af dondert ;(
pi_135333078
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:50 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

:D

Dank voor alle tips dames!! Ze ligt nu heerlijk te slapen. Echt, 's avonds is het een totaal ander verhaal. In het nieuwe huis komen dus verduisteringsgordijnen op haar slaapkamer :Y

En dat liggend voeden op het grote bed doe ik ook wel eens ja, dat werkt wel eens! Maar vind dat toch altijd eng.... ze rolt zelden, maar wat nou als ze er toch af dondert ;(
Verduisteringsgordijnen <3
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_135333147
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:34 schreef Kyara het volgende:
Het is ook nooit goed he ;)
pi_135333384
K is altijd nog aan het kletsen als we haar in bed leggen. we lezen als ze ligt nog een kort verhaaltje voor en dan is het net alsof ze ons aan het voorlezen is ipv andersom O+

vandaag heeft ze er wat moeite mee, al 2 keer een hele vieze luier gehad, dus toch mn go maar even gevraagd wat ze als groente heeft gehad. gewoon wortels wat ze thuis ook eerder heeft gehad.
Maar mn lief had al eerder t vermoeden dat er tandjes onderweg zijn dus ik zie het wel. Ze ligt nu met haar hoofd op mn schoot te slapen op de bank :')
  vrijdag 10 januari 2014 @ 21:13:39 #141
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135334442
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:53 schreef bitterend het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed he ;)
NEE!

o|O

*;
  vrijdag 10 januari 2014 @ 21:22:44 #142
259886 pessie
pi_135334891
Zullen we maar even niet meer over slapen hebben! Mijn baby zit bij mij op schoot TV te kijken. Het gaat echt altijd mis als manlief weg moet voor het bedtijd ritueel :') nou ja,misschien slaapt ze dan vannacht wat meer :') (zou wel lekker zijn, aangezien manlief naar een wampex iidd een naar verwachting morgen om 8 uur doodmoe thuiskomt :P)
pi_135335754
Hoi...
Mijn baby geeft kusjes...

En verder moet ik ff energie verzamelen zodat ik ook sociaal kan doen..
pi_135336884
Beetje bewogen foto, maar dit is het pakje

Kyara alweer twee jaar mama O+

Juud wat ben je productief geweest op je vrije dag.

Juud ik weet niet wat het is met die mouwen. Maar als ze beter slaapt zonder vooral niet meer de mouwen erop
Met bijvoeding ben ik begonnen toen ze iets ouder dan vijf maanden was. Ik vond het eerder niet nodig.

Pessie gaat goed. Fijn dat het lukt om haar alleen te laten slapen

Belle mooie manier hoe jullie Nin het zelf laten bepalen wat ze eet
En *O* dat ze los kan staan

Ferrari hier bij de Kruidvat ook geen eigen merk. Dus ik heb ook Friso gehaald
En knap dat je zo aan jezelf werkt :*

Pessie wat is ze leuk O+
En als je al twee kindjes hebt die op papa lijken, gewoon voor nog eentje gaan. Driemaal is scheepsrecht :D

LB wat sneu dat ze zo verdrietig was toen je haar in haar eigen bedje legde :*
Ik heb geen tips.

XM waar haal je die 660cc ineens vandaan? Ze moest toch minstens tussen de 350-500cc. Die heeft ze gehaald. :*

Dat linkje van bitterend lees ik niet. Ik wil me niet schuldig gaan voelen over iets waar we allebei gelukkig mee zijn :@

Loj wat lief. Kusjes O+

Vandaag met mijn zus en Riley naar la Place geweest. Voor Riley had ik een banaan gekocht. Die heeft ze heerlijk zitten te eten. Ze was zo lief en ik was zo trots op haar O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 22:01:33 #145
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135336993
Aaaaah, lieve foto! O+ O+ O+
  vrijdag 10 januari 2014 @ 22:01:36 #146
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135336998
Ah Omen, wat een knusse foto *;

En feestelijk verjaardagspakje! *O* Die tule onderaan het rokje O+
  vrijdag 10 januari 2014 @ 22:02:33 #147
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135337054
Schattig pakje inderdaad!
  vrijdag 10 januari 2014 @ 22:07:40 #148
259886 pessie
pi_135337320
Omen wat een leuke foto! En schattig pakje!

Loj, kusjes O+
  vrijdag 10 januari 2014 @ 22:12:27 #149
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135337576
Wat een mooi pakje Omen!! Dat zal haar heel mooi staan!
pi_135338220
aww Riley O+. Wat een lief pakje!
pi_135338292
Omen O+
pi_135338325
Wat een lieve foto Omen! Mooi voor in haar babyboek ;)
pi_135338467
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 20:29 schreef Kyara het volgende:
Sorry ;)

Het komt wel weer goed hier... dipje

[ Bericht 51% gewijzigd door Shandaly op 10-01-2014 23:06:50 (Persoonlijk stuk verwijderd) ]
pi_135338763
Shandaly :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 22:35:17 #155
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135338979
SPOILER

[ Bericht 57% gewijzigd door LadyBlack op 11-01-2014 07:21:54 ]
  vrijdag 10 januari 2014 @ 22:36:00 #156
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135339006
Shandaly

SPOILER
pi_135339084
Kyara, amen. O+
Succes Shandaly, je signaleert het in elk geval en dat is stap één!!
  vrijdag 10 januari 2014 @ 22:39:39 #158
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135339206
SPOILER
pi_135339627
Omen, wat heerlijk, zo met je dochter shoppen en lunchen O+
(verdikkie, bedenk me net dat ik vergeten ben bananen/fruit te kopen vandaag)
Leuk pakje ook, lekker feestelijk met die tule!

Ooh, Loj! Babykusjes! Van die plakkerige natte happen? O+

Pessie, wat is een wampex? Gezellig samen tv kijken is ook leuk. Wat kijken jullie? (Ik ben GTSTs aan het terugkijken van afgelopen week, en ik zit gewoon half te janken om Lucas ;) :@)

annie, wat leuk, een 'voorlezend' kindje... Een boekje voorlezen zit hier nog niet in het bedritueel van Femke. Het gaat nog heel simpel: schone luier, pyama aan, in de slaapzak, op d'r buik draaien, spookje aan, muziekdoosje aan, lamp uit, kusje op d'r bolletje en de deur dicht. Meestal hoor ik haar daarna al niet meer O+

Dat artikel van bitterend ga ik nu maar even niet lezen denk ik ;)

Belle, wat een grappig pavloveffect :) Wel handig om te weten, zo'n gebruiksaanwijzing.

XM, 450 melk en 100 yoghurt is toch prima? boven de 500 toch? Ze vindt blijkbaar alles interessanter dan eten momenteel, dat gaat vast vanzelf weer over.

LB :*
(Ik kreeg net een IKEA boekje, en op een van de pagina's stond zo'n canvas van jouw UI. Eerste wat ik dacht was "hey! LB!" ;) )

WBT kv, ik ben ook van de huismerken, AH in mijn geval (bijna bij alles trouwens, ben AH-fan ;) ) Ik heb nog maar 1 pak gekocht tot nu toe, maar heb bij onze AH nog niet echt lege schappen gezien.

f_r, tof idee, zo'n creaclubje. Ik zou ook wel willen leren haken of breien eigenlijk...
pi_135339800
Niet echt bijgelezen maar even egopost...
Vriend en ik zijn vandaag 2 jaar samen, maar toen hij net om 22 uur thuiskwam kreeg ik even vluchtig een zoen en is hij gelijk met zijn nieuwe laptop in de weer gegaan }:| had toch wel op zijn minst een bloemetje verwacht. Ik heb een ketting voor hem laten maken met K zijn naam en geboortedatum. Die is morgen pas klaar maar oké. Waarschijnlijk verwacht ik gewoon te veel....maar ben toch wel diep teleurgesteld -O-

Einde egopost
  vrijdag 10 januari 2014 @ 22:54:49 #161
259886 pessie
pi_135339952
Een wampex is een nachtelijke avonturen tocht. De route is 30km lang en tijdens het lopen moeten ze opdrachten doen om de route uit te vogelen. Er wordt altijd verkeerd gelopen dus je kunt er zo 5 a 10 km bij optellen. Ach ja, het houdt hem van de straat :7 . Hij doet het samen met collega's.
En we keken een of andere jaren 80 film die nu is afgelopen, dus ik ga slapen! Ze ligt trouwens sinds 10 uur in haar bedje :P
pi_135339965
Je verwacht teveel ;) Dat onthouden mannen niet, zeker niet als je ze niet af en toe herinnert.
Ik heb nog maar één keer bloemen van m'n man gehad, en we zijn al 12 jaar samen... mijn bruidsboeket ;) (Maar dat was dan ook wel een héle mooie! O+)
  vrijdag 10 januari 2014 @ 22:56:46 #163
259886 pessie
pi_135340036
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef angelatje het volgende:
Niet echt bijgelezen maar even egopost...
Vriend en ik zijn vandaag 2 jaar samen, maar toen hij net om 22 uur thuiskwam kreeg ik even vluchtig een zoen en is hij gelijk met zijn nieuwe laptop in de weer gegaan }:| had toch wel op zijn minst een bloemetje verwacht. Ik heb een ketting voor hem laten maken met K zijn naam en geboortedatum. Die is morgen pas klaar maar oké. Waarschijnlijk verwacht ik gewoon te veel....maar ben toch wel diep teleurgesteld -O-

Einde egopost
Je hebt hem wel verteld dat het vandaag 2 jaar is en dit op de kalender geschreven? (Door ik altijd als ik iets verwacht op een bepaalde datum, mijn man is niet zo van het onthouden van data, die weet amper wanneer z'n kinderen jharig zijn).
  vrijdag 10 januari 2014 @ 22:56:58 #164
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135340043
Ik denk ook dat je teveel verwacht angelatje ;)

Ik heb wel een keer bloemen gehad op onze trouwdag. Toen was ik wel een beetje wantrouwig _O-
pi_135340068
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 22:54 schreef pessie het volgende:
Een wampex is een nachtelijke avonturen tocht. De route is 30km lang en tijdens het lopen moeten ze opdrachten doen om de route uit te vogelen. Er wordt altijd verkeerd gelopen dus je kunt er zo 5 a 10 km bij optellen. Ach ja, het houdt hem van de straat :7 . Hij doet het samen met collega's.
En we keken een of andere jaren 80 film die nu is afgelopen, dus ik ga slapen! Ze ligt trouwens sinds 10 uur in haar bedje :P
Juist niet dus ;)
pi_135340103
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 22:56 schreef Kyara het volgende:
Ik denk ook dat je teveel verwacht angelatje ;)

Ik heb wel een keer bloemen gehad op onze trouwdag. Toen was ik wel een beetje wantrouwig _O-
_O- Het is ook nooit goed he? ;)
  vrijdag 10 januari 2014 @ 22:58:56 #167
259886 pessie
pi_135340153
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 22:55 schreef Shandaly het volgende:
Je verwacht teveel ;) Dat onthouden mannen niet, zeker niet als je ze niet af en toe herinnert.
Ik heb nog maar één keer bloemen van m'n man gehad, en we zijn al 12 jaar samen... mijn bruidsboeket ;) (Maar dat was dan ook wel een héle mooie! O+)
Oh, ik krijg af en toe wel spontaan bloemen, en dan 3x achter elkkaelkaar en dan de volgende 2 jaar niet weer :D . En mijn man is heel goed in Valentijn, dan koopt ie alle lekkere chocola die hij kan vinden en versdtopt dit dan in mijn schoen of zo.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 22:59:13 #168
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135340168
Volgende maand zijn (8> en ik een jaar getrouwd, ik wil hem dan toch wel verrassen met een klein cadeautje, maar wat weet ik nog helemaal niet.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 22:59:25 #169
259886 pessie
pi_135340178
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 22:57 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Juist niet dus ;)
Hij loopt in het bos :7
  vrijdag 10 januari 2014 @ 23:01:02 #170
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135340252
Als ik er aan denk dan zal ik wel iets voor hem kopen als we 10 jaar getrouwd zijn. Maar ik sta er hetzelfde in al ML dus dat scheelt.

Al zijn bloemen op je trouwdag of zo natuurlijk altijd leuk. LEES JE MEE ARGENTO???? :* *;
  vrijdag 10 januari 2014 @ 23:01:28 #171
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135340277
Hint hint hint ...

Reminder in je telefoon Kyara?
  vrijdag 10 januari 2014 @ 23:01:39 #172
259886 pessie
pi_135340283
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 22:59 schreef -mandy- het volgende:
Volgende maand zijn (8> en ik een jaar getrouwd, ik wil hem dan toch wel verrassen met een klein cadeautje, maar wat weet ik nog helemaal niet.
Cadeaus voor mannen kopen als je geen miljoen hebt om eraan uit te geven is vrij lastig is mijn ervaring :')
Ik heb hem met Sinterklaas een zaklamp gegeven (een goeie, voor de wampex).
Voor z'n verjaardag krijgt hij een nieuwe salontafel :')
  vrijdag 10 januari 2014 @ 23:02:14 #173
259886 pessie
pi_135340306
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:01 schreef Kyara het volgende:
Als ik er aan denk dan zal ik wel iets voor hem kopen als we 10 jaar getrouwd zijn. Maar ik sta er hetzelfde in al ML dus dat scheelt.

Al zijn bloemen op je trouwdag of zo natuurlijk altijd leuk. LEES JE MEE ARGENTO???? :* *;
Ik k denk dat je erbij moet vertellen wanneer die datum is...
  vrijdag 10 januari 2014 @ 23:02:51 #174
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135340334
Ik denk dat hij die datum beter kan onthouden dan ik. Bovendien past hij zijn trouwring nog :@
  vrijdag 10 januari 2014 @ 23:03:07 #175
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135340347
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:01 schreef pessie het volgende:

[..]

Cadeaus voor mannen kopen als je geen miljoen hebt om eraan uit te geven is vrij lastig is mijn ervaring :')
Ik heb hem met Sinterklaas een zaklamp gegeven (een goeie, voor de wampex).
Voor z'n verjaardag krijgt hij een nieuwe salontafel :')
Dat is idd een hele lastige. Ik kreeg net een ideetje, waar ik binnenkort eens naar op zoek ga en wat normaal geprijsd is. Vertellen doe ik het niet hier want meneer leest mee regelmatig
  vrijdag 10 januari 2014 @ 23:03:41 #176
259886 pessie
pi_135340372
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:02 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat hij die datum beter kan onthouden dan ik. Bovendien past hij zijn trouwring nog :@
Maar krijgt hij hem nog wel af om te kijken welke datum erin staat? :7
pi_135340381
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:02 schreef Kyara het volgende:
Hij weet iig het jaartal beter ;)
  vrijdag 10 januari 2014 @ 23:04:38 #178
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135340422
Precies :D
pi_135340441
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 22:56 schreef pessie het volgende:

[..]

Je hebt hem wel verteld dat het vandaag 2 jaar is en dit op de kalender geschreven? (Door ik altijd als ik iets verwacht op een bepaalde datum, mijn man is niet zo van het onthouden van data, die weet amper wanneer z'n kinderen jharig zijn).
Ik heb hem er vanochtend nog aan herinnerd toen ik hem aan de telefoon had..en hij had het zelf ook onthouden :o maar helaas geen bloemen }:|
  vrijdag 10 januari 2014 @ 23:05:03 #180
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135340442
wij mama's kunnen het nog altijd houden op zwangerschapsdementie toch?!

aan die salontafel heb je zelf ook nog iets idd pessie
  vrijdag 10 januari 2014 @ 23:05:56 #181
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135340481
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:05 schreef angelatje het volgende:

[..]

Ik heb hem er vanochtend nog aan herinnerd toen ik hem aan de telefoon had..en hij had het zelf ook onthouden :o maar helaas geen bloemen }:|
toch al wel iets dat hij er zelf aan gedacht heeft, maar jammer van de bloemen
pi_135340518
Ik vind niet dat je teveel verwacht Angela, maar misschien ben ik verwend :@ Mijn man onthoud dit soort dingen beter dan ik :') Maar ik weet zeker dat hij jouw kado mooi vindt en als je dan aangeeft dat je het jammer vindt dat jullie jubileum niet gevierd is, er vast een etentje ofzo te regelen is ;)

Shandaly
SPOILER
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 23:08:21 #183
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135340588
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:05 schreef -mandy- het volgende:
wij mama's kunnen het nog altijd houden op zwangerschapsdementie toch?!
Nou, als ik het daar op gooi, heb ik ook wel wat uit te leggen hoor :D
pi_135340607
Hoppaaaa 5 kinderen!!
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 23:08:56 #185
259886 pessie
pi_135340612
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:05 schreef angelatje het volgende:

[..]

Hmmm, dat is wel erg jammer.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 23:30:42 #186
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135341581
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 23:08 schreef Spirit82 het volgende:
Hoppaaaa 5 kinderen!!
6, de volgende wordt een drieling hè ;)
  zaterdag 11 januari 2014 @ 06:07:18 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135346505
Wat is het devies bij overgevende babys? Noor werd wakker en moest 3x spugen, maar maagje leeg, dus alleen slijm en schuim... geen koorts alleen dus heel erg misselijkheid. .. ;(. Drinken wil ze niet. Niks. Ook geen water.

[ Bericht 7% gewijzigd door XcUZ_Me op 11-01-2014 06:25:57 ]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135346875
Shandaly je spoiler niet kunnen lezen, want al weg :*

Angelatje ik zou het met hem bespreken. :*

XM als je het niet vertrouwt de ha bellen :*
pi_135347011
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 06:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat is het devies bij overgevende babys? Noor werd wakker en moest 3x spugen, maar maagje leeg, dus alleen slijm en schuim... geen koorts alleen dus heel erg misselijkheid. .. ;(. Drinken wil ze niet. Niks. Ook geen water.
Is ze verkouden?
pi_135347059
Toch proberen kleine beetjes vocht toe te dienen. Misschien met een lepeltje?
Of kleine hapjes lichtverteerbaar fruit (peer ofzo). Op een stukje komkommer laten sabbelen? Of een nat washandje?
pi_135347071
Hier ook een meisje dat niet helemaal fit is. Maar ze is wel gezellig. Lontje is alleen wat korter. En ze eet juist als een malle. Ik gok toch op regeldagen of een sprong ofzo. Maar geen idee wanneer die zouden moeten zijn volgens dat gele boek ;)
  zaterdag 11 januari 2014 @ 09:23:11 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135347262
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 08:48 schreef Tally het volgende:

[..]

Is ze verkouden?
Al eeuwen..

Fles weigert ze pertinent. Proberen zo thee uit tuitbeker of een glaasje.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 09:37:33 #193
259886 pessie
pi_135347425
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Al eeuwen..

Kleine slokjes per keer. Beter elk half uur een slokje dan in 1 keer teveel wat ze dan weer uitspuugt.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 09:42:24 #194
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135347493
Ah XM wat sneu :{ -O-

Is ze ook sip of nog wel vrolijk? In het laatste geval zou ik denken dat ze het nu waarschijnlijk kwijt is en gewoon de rest van de dag aanzien. Als ze sip is goed in de gaten houden en evt de huisartsenpost bellen voor advies.

Oh en wat ik gisteren ook nog wou zeggen; probeer het eten wel een beetje leuk te houden he? Als ze gaat overstrekken enzo echt even ophouden en iets anders gaan doen. Anders wordt het er vast niet beter op.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 09:42:43 #195
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135347499
Half potje fruithap ging wel. Ook niet van harte, maar daar ging de mond nog voor open. Fles, no way.

Ze is voor de rest wel gewoon redelijk zichzelf. Ligt nu beetje op de grond te meuten en te doen.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 09:45:32 #196
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135347537
Mijn kleine meisje heeft elk uur vreselijk liggen hoesten vannacht ;( maar ze viel elke keer wel weer in slaap, dus ik ben toch maar blijven liggen. Tot 5:00, toen vond ik het genoeg geweest en heb ik een klein kacheltje naast me gelegd...

Ze is met papa onder de douche geweest en ligt nu compleet knock out.... jawel op mijn arm ;) O+

Ik kon dus ff bijlezen en had moeite om niet hardop te lachen om de mannen-en-jubileums-posts _O-
Wij waren afgelopen augustus allebei onze dag vergeten :')! Vriend was op congres en ik was ervan overtuigd dat hij rond die tijd in het buitenland zou zijn. Maar hij was er dus wel :D
pi_135347676
Sterkte XM!

En sterkte LB met je meisje :*
pi_135347723
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Al eeuwen..

Daar kan ze ook van spugen. Snot/slijm wat naar achterloopt als ze ligt en nu was het zo veel dat ze er misselijk van werd. Mooi dat ze het kwijt is dan.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 10:03:10 #199
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135347742
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:01 schreef Tally het volgende:

[..]

Daar kan ze ook van spugen. Snot/slijm wat naar achterloopt als ze ligt en nu was het zo veel dat ze er misselijk van werd. Mooi dat ze het kwijt is dan.
3x? Ineens begon het buikje te golven en hoop gekokhals en toen kwam het...

Vind het wel gek dat ze wel half potje fruit wilde, maar nog steeds geen fles.. Naja..
  zaterdag 11 januari 2014 @ 10:05:58 #200
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135347791
Bij misselijk had ik ook meer zin in fris fruit dan in warme melk, dus wat dat betreft snap ik het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')