quote:
Ik haakte ook altijd de verkeerde kant op. Onderhand kan ik het best aardig. Het is vooral dat we samen uitzoeken hoe het moet, en de een is er dan wat handiger in dan de ander. Prima. Heb je misschien bekenden met wie je zoiets zou kunnen doen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kan ook niet eens haken.
dikke faal van mij. en ik ben ook nog eens linkshanig dus dan moet ik helemaal nadenken als het voorgedaan wordt en dan raak ik in de war.
hier niemand echt creatief.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:59 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik haakte ook altijd de verkeerde kant op. Onderhand kan ik het best aardig. Het is vooral dat we samen uitzoeken hoe het moet, en de een is er dan wat handiger in dan de ander. Prima. Heb je misschien bekenden met wie je zoiets zou kunnen doen?
Het is dat we 150 km bij elkaar vandaan wonen, anders kon je zo aanschuiven
Dat denk ik ook want nutrilon en friso genoeg hier maar huismerken zijn op op op...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:10 schreef Kyara het volgende:
Stom die lege schappen
Ik heb het idee dat veel mensen ook overgestapt zijn op de huismerken door dat hele China verhaal
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 16:57 schreef Cwen het volgende:
Juud, ja, per direct. Baal er zo van...![]()
LB, hier gaat het net zo. Ben ook aan het oefenen met wakker wegleggen, maar dat is nog geen succes. Ik huil dus ook mee met enige regelmaat... Ik wil namelijk zo graag dat er even íéts goed gaat!
Niet doen!! Het is prima om waar dan ook van over de zeik te raken, zeker als het je baby betreftquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Nu voel ik me echt een zeur. Alles loopt hier eigenlijk juist prima, maar ik kan soms volledig over de zeik raken van iets heel sufs
Ik probeerde haar slapend over te leggen. 's Avonds is dat geen enkel probleem, maar overdag blijkbaar welquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:24 schreef L-E het volgende:
LB, waarom wil je haar perse wakker weg leggen?
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Nu voel ik me echt een zeur. Alles loopt hier eigenlijk juist prima, maar ik kan soms volledig over de zeik raken van iets heel sufs
Dit! +1!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:29 schreef Kyara het volgende:
LB & Shandaly, we gaan niet vergelijken met wat erger is en dat je je daarom niet even k#t mag voelen he
Nou ik niet hoor. Ik leg die dikke weg en hij slaapt zonder miepen. Dat is me veel waard.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:34 schreef Kyara het volgende:
na het lezen van dat soort artikelen voel ik me altijd schuldig dat ik ze niet in slaap voed
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor. Ik leg die dikke weg en hij slaapt zonder miepen. Dat is me veel waard.
Verduisteringsgordijnen <3quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dank voor alle tips dames!! Ze ligt nu heerlijk te slapen. Echt, 's avonds is het een totaal ander verhaal. In het nieuwe huis komen dus verduisteringsgordijnen op haar slaapkamer![]()
En dat liggend voeden op het grote bed doe ik ook wel eens ja, dat werkt wel eens! Maar vind dat toch altijd eng.... ze rolt zelden, maar wat nou als ze er toch af dondert
Het is ook nooit goed hequote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:34 schreef Kyara het volgende:
na het lezen van dat soort artikelen voel ik me altijd schuldig dat ik ze niet in slaap voed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |