Maar krijgt hij hem nog wel af om te kijken welke datum erin staat?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:02 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat hij die datum beter kan onthouden dan ik. Bovendien past hij zijn trouwring nog
Hij weet iig het jaartal beterquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:02 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat hij die datum beter kan onthouden dan ik. Bovendien past hij zijn trouwring nog
Ik heb hem er vanochtend nog aan herinnerd toen ik hem aan de telefoon had..en hij had het zelf ook onthoudenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:56 schreef pessie het volgende:
[..]
Je hebt hem wel verteld dat het vandaag 2 jaar is en dit op de kalender geschreven? (Door ik altijd als ik iets verwacht op een bepaalde datum, mijn man is niet zo van het onthouden van data, die weet amper wanneer z'n kinderen jharig zijn).
toch al wel iets dat hij er zelf aan gedacht heeft, maar jammer van de bloemenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:05 schreef angelatje het volgende:
[..]
Ik heb hem er vanochtend nog aan herinnerd toen ik hem aan de telefoon had..en hij had het zelf ook onthoudenmaar helaas geen bloemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sarcasme. Herken het.
Nou, als ik het daar op gooi, heb ik ook wel wat uit te leggen hoorquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:05 schreef -mandy- het volgende:
wij mama's kunnen het nog altijd houden op zwangerschapsdementie toch?!
Hmmm, dat is wel erg jammer.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:05 schreef angelatje het volgende:
[..]
Ik heb hem er vanochtend nog aan herinnerd toen ik hem aan de telefoon had..en hij had het zelf ook onthoudenmaar helaas geen bloemen
Is ze verkouden?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 06:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat is het devies bij overgevende babys? Noor werd wakker en moest 3x spugen, maar maagje leeg, dus alleen slijm en schuim... geen koorts alleen dus heel erg misselijkheid. ... Drinken wil ze niet. Niks. Ook geen water.
Al eeuwen..quote:
Kleine slokjes per keer. Beter elk half uur een slokje dan in 1 keer teveel wat ze dan weer uitspuugt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Al eeuwen..
Fles weigert ze pertinent. Proberen zo thee uit tuitbeker of een glaasje.
Daar kan ze ook van spugen. Snot/slijm wat naar achterloopt als ze ligt en nu was het zo veel dat ze er misselijk van werd. Mooi dat ze het kwijt is dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Al eeuwen..
Fles weigert ze pertinent. Proberen zo thee uit tuitbeker of een glaasje.
3x? Ineens begon het buikje te golven en hoop gekokhals en toen kwam het...quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar kan ze ook van spugen. Snot/slijm wat naar achterloopt als ze ligt en nu was het zo veel dat ze er misselijk van werd. Mooi dat ze het kwijt is dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |