Sorryquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:29 schreef Kyara het volgende:
LB & Shandaly, we gaan niet vergelijken met wat erger is en dat je je daarom niet even k#t mag voelen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door LadyBlack op 11-01-2014 07:21:54 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
Je hebt hem wel verteld dat het vandaag 2 jaar is en dit op de kalender geschreven? (Door ik altijd als ik iets verwacht op een bepaalde datum, mijn man is niet zo van het onthouden van data, die weet amper wanneer z'n kinderen jharig zijn).quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:52 schreef angelatje het volgende:
Niet echt bijgelezen maar even egopost...
Vriend en ik zijn vandaag 2 jaar samen, maar toen hij net om 22 uur thuiskwam kreeg ik even vluchtig een zoen en is hij gelijk met zijn nieuwe laptop in de weer gegaanhad toch wel op zijn minst een bloemetje verwacht. Ik heb een ketting voor hem laten maken met K zijn naam en geboortedatum. Die is morgen pas klaar maar oké. Waarschijnlijk verwacht ik gewoon te veel....maar ben toch wel diep teleurgesteld
![]()
Einde egopost
Juist niet dusquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:54 schreef pessie het volgende:
Een wampex is een nachtelijke avonturen tocht. De route is 30km lang en tijdens het lopen moeten ze opdrachten doen om de route uit te vogelen. Er wordt altijd verkeerd gelopen dus je kunt er zo 5 a 10 km bij optellen. Ach ja, het houdt hem van de straat. Hij doet het samen met collega's.
En we keken een of andere jaren 80 film die nu is afgelopen, dus ik ga slapen! Ze ligt trouwens sinds 10 uur in haar bedje
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:56 schreef Kyara het volgende:
Ik denk ook dat je teveel verwacht angelatje
Ik heb wel een keer bloemen gehad op onze trouwdag. Toen was ik wel een beetje wantrouwig
Oh, ik krijg af en toe wel spontaan bloemen, en dan 3x achter elkkaelkaar en dan de volgende 2 jaar niet weerquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:55 schreef Shandaly het volgende:
Je verwacht teveelDat onthouden mannen niet, zeker niet als je ze niet af en toe herinnert.
Ik heb nog maar één keer bloemen van m'n man gehad, en we zijn al 12 jaar samen... mijn bruidsboeket(Maar dat was dan ook wel een héle mooie!
)
Cadeaus voor mannen kopen als je geen miljoen hebt om eraan uit te geven is vrij lastig is mijn ervaringquote:Op vrijdag 10 januari 2014 22:59 schreef -mandy- het volgende:
Volgende maand zijnen ik een jaar getrouwd, ik wil hem dan toch wel verrassen met een klein cadeautje, maar wat weet ik nog helemaal niet.
Ik k denk dat je erbij moet vertellen wanneer die datum is...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:01 schreef Kyara het volgende:
Als ik er aan denk dan zal ik wel iets voor hem kopen als we 10 jaar getrouwd zijn. Maar ik sta er hetzelfde in al ML dus dat scheelt.
Al zijn bloemen op je trouwdag of zo natuurlijk altijd leuk. LEES JE MEE ARGENTO????![]()
Dat is idd een hele lastige. Ik kreeg net een ideetje, waar ik binnenkort eens naar op zoek ga en wat normaal geprijsd is. Vertellen doe ik het niet hier want meneer leest mee regelmatigquote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:01 schreef pessie het volgende:
[..]
Cadeaus voor mannen kopen als je geen miljoen hebt om eraan uit te geven is vrij lastig is mijn ervaring![]()
Ik heb hem met Sinterklaas een zaklamp gegeven (een goeie, voor de wampex).
Voor z'n verjaardag krijgt hij een nieuwe salontafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |