Nazgūl zijn wel bang voor water maar ze gaan er niet dood aan. Maar of deze persoon ook echt een Nazgūl is weet ik niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:01 schreef Brummetje_ het volgende:
Haha, hij gaat dood als je hem nu zou wassen.
Niet direct dood maar zo'n iemand kan wel ineens ernstig ziek worden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:02 schreef Brummetje_ het volgende:
Of is dat een hoax? (Mensen die zich lang niet gewassen hebben gaan dood als je ze helemaal wast na zoveel jaar.)
Wat? Waarom?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:57 schreef tong80 het volgende:
Zijn enige 'kostbare' bezit is een stalen pijp. Daar rookt hij geen tabak mee... maar mest.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:01 schreef Brummetje_ het volgende:
Haha, hij gaat dood als je hem nu zou wassen.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:02 schreef Brummetje_ het volgende:
Of is dat een hoax? (Mensen die zich lang niet gewassen hebben gaan dood als je ze helemaal wast na zoveel jaar.)
Vanwege de laag die op mensen zit als ze zich lang niet gewassen hebben. Ooit eens gehoord dat ze dan doodgaan als je die laag er in 1 keer met een douche/bad eraf haalt. Omdat het inmiddels een soort tweede huid is geworden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Nazgūl zijn wel bang voor water maar ze gaan er niet dood aan. Maar of deze persoon ook echt een Nazgūl is weet ik niet.
Lijkt er niet op. Meer een Gollum en de ring is zijn pijpquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Nazgūl zijn wel bang voor water maar ze gaan er niet dood aan. Maar of deze persoon ook echt een Nazgūl is weet ik niet.
Ik ben pas 51.quote:
Dat is dan weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:39 schreef Apotheose het volgende:
damn.. ik voel me al niet fris als ik 1 dag een douche oversla...
Hoerenwasje noemen ze dat, even snel met een washandje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:51 schreef Specularium het volgende:
Gewoon even een washandje er langs halen en je kan er weer een week tegenaan.
Ik doe Doe minstens 3 keer. Voor z'n geslachtsoperatie althans.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:49 schreef sp3c het volgende:
1 keer per dag douchen is toch wel het minste?
ik doe meestal 2 keer
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:51 schreef Specularium het volgende:
Gewoon even een washandje er langs halen en je kan er weer een week tegenaan.
dat jij het gelooft is not ergerquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:08 schreef deadprez het volgende:
Het feit dat hij mest rookt vind ik nog wel het meest verontrustende aan dit artikel.
Hij noemt de wiet gewoon mest. Slim wel .quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat jij het gelooft is not erger
overal wiet en opium en hij zal mest roken, suuuuure
het is wel een goede bron van voedingstoffen, indeedquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij noemt de wiet gewoon mest. Slim wel .
Ik vraag me af of hij zijn pik uberhaupt nog kan vinden onder het vuilquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou...een schone snikkel is toch wel het minste lijkt mij.
De goorlap
CORRIE!!!!quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij zijn pik uberhaupt nog kan vinden onder het vuil
Wordt? Doe je het niet zelf?quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:10 schreef sp3c het volgende:
van mij wordt gewoon iedere dag gewassen
niet de spellingnazi doen hoor, ik heb geen commentaarquote:
whehehequote:
Wel eerst even douchen hequote:Op donderdag 9 januari 2014 22:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet de spellingnazi doen hoor, ik heb geen commentaar
ik ga slapen
ik wil niet eens weten hoe dat er van hem uitzietquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou...een schone snikkel is toch wel het minste lijkt mij.
De goorlap
Zal je er toch wel eerst het één en ander vanaf moeten bikken, mocht het je alsnog interesseren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:31 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik wil niet eens weten hoe dat er van hem uitziet
Nee maar je gaat het je tóch enigszins afvragen of je nou wil of nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:47 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zal je er toch wel eerst het één en ander vanaf moeten bikken, mocht het je alsnog interesseren.
Mocht de aarde ooit door aliens worden aangevallen, dan is hij de enige die het overleeft!quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:07 schreef terrorsjaak het volgende:
60 jaar niet wassen, de hele dag mest roken en vervolgens 80 jaar worden?
Mensen die zich nooit wassen komen nooit in een regenbui terecht?quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:09 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Vanwege de laag die op mensen zit als ze zich lang niet gewassen hebben. Ooit eens gehoord dat ze dan doodgaan als je die laag er in 1 keer met een douche/bad eraf haalt. Omdat het inmiddels een soort tweede huid is geworden.
Maar dit kan ook een hoax zijn hoor.
zure regen helpt de laagquote:Op donderdag 9 januari 2014 23:02 schreef Knip het volgende:
[..]
Mensen die zich nooit wassen komen nooit in een regenbui terecht?
Mest van koeien en dergelijke is ook niet meer dan gras.... dus zo heel gek is het niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij noemt de wiet gewoon mest. Slim wel .
Vertel mij iets over Ajacieden die naar Arsenal gaan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mest van koeien en dergelijke is ook niet meer dan gras.... dus zo heel gek is het niet.
Het is zelfs al voor je vermalen
Weet je dat zeker? Want over het algemeen slijten nagels gewoon bij redelijk veel dagelijkse arbeid. Deze man leeft en slaapt op de rotsen, wat me doet vermoeden dat zijn nagels gewoon redelijk snel slijten.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 00:59 schreef Gia het volgende:
Heb weleens foto's gezien van mensen die nooit hun nagels knippen, maar dat doet deze meneer dan weer wel.
Op een gegeven moment is het dan ook zo goed als onmogelijk om iets met je handen te doen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Want over het algemeen slijten nagels gewoon bij redelijk veel dagelijkse arbeid. Deze man leeft en slaapt op de rotsen, wat me doet vermoeden dat zijn nagels gewoon redelijk snel slijten.
Mensen met die hele lange nagels moeten juist enorm veel moeite doen om hun handen niet te veel te gebruiken.
Klopt, maar tot je dat punt bereikt moet je volgens mij best voorzichtig zijn. Zeker als je nagels nat worden buigen ze vrij makkelijk om.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is het dan ook zo goed als onmogelijk om iets met je handen te doen.
Ik ben nu wel benieuwd met wat voor soort vrouwen jij omgaat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:03 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een held. Maar voor menig man zal zijn lucht bekend zijn. De welbekende vagina's ruiken ook een uur in de wind.
quote:Van het washandje wordt gezegd dat het typisch Nederlands zou zijn, maar het komt ook zeker in Duitsland, Belgiė, Iran en Frankrijk voor.
Het is onbekend waarom hij dit doet, maar ze weten wél dat het al 60 jaar geleden is? Én dat hij mest rookt?!quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:57 schreef tong80 het volgende:
Al zestig jaar gaat de Iraniėr Amoo Hadji (80) ongewassen door het leven.
Waarom de man zo door het leven gaat, is onbekend. Zijn enige 'kostbare' bezit is een stalen pijp. Daar rookt hij geen tabak mee... maar mest.
Goeie shit roken man...quote:Op donderdag 9 januari 2014 22:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
Mest roken gaat het helemaal worden in 2014.
Zwanger? Wat leuk!! Feli!!quote:
Douquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd met wat voor soort vrouwen jij omgaat.
Doutzen Kroes, Amber Heard...die wissel ik elke week af. Het is dat ze zo mega lekker zijn maar die lucht..ughquote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben nu wel benieuwd met wat voor soort vrouwen jij omgaat.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:20 schreef Hyperdude het volgende:
Hij ziet er een beetje uit als God die teleurgesteld is in zijn eigen schepping.
Hij ziet er een beetje uit als God die teleurgesteld is in zijn eigen schepping.
quote:
Zijn vrouw moet doen wat haar man haar opdraagt. In dit geval lijkt de kans klein dat deze man überhaupt gewassen wilde worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens jou had denk ik zijn vrouw hem moeten wassen he
Ik zet het net op maar was net te laat om het te zienquote:Op vrijdag 10 januari 2014 20:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zijn vrouw moet doen wat haar man haar opdraagt. In dit geval lijkt de kans klein dat deze man überhaupt gewassen wilde worden.
Trouwens moet je geen Ajax kijken, dan zou je direct zien waarom vrouwen nooit grensrechter mogen zijn.
Nee, hij berookt ze regelmatig met mest, dan gaan ze langer mee.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 07:35 schreef slashdotter3 het volgende:
Zou hij wel netjes elke dag z'n tanden poetsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |