Nazgūl zijn wel bang voor water maar ze gaan er niet dood aan. Maar of deze persoon ook echt een Nazgūl is weet ik niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:01 schreef Brummetje_ het volgende:
Haha, hij gaat dood als je hem nu zou wassen.
Niet direct dood maar zo'n iemand kan wel ineens ernstig ziek worden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:02 schreef Brummetje_ het volgende:
Of is dat een hoax? (Mensen die zich lang niet gewassen hebben gaan dood als je ze helemaal wast na zoveel jaar.)
Wat? Waarom?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:57 schreef tong80 het volgende:
Zijn enige 'kostbare' bezit is een stalen pijp. Daar rookt hij geen tabak mee... maar mest.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:01 schreef Brummetje_ het volgende:
Haha, hij gaat dood als je hem nu zou wassen.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:02 schreef Brummetje_ het volgende:
Of is dat een hoax? (Mensen die zich lang niet gewassen hebben gaan dood als je ze helemaal wast na zoveel jaar.)
Vanwege de laag die op mensen zit als ze zich lang niet gewassen hebben. Ooit eens gehoord dat ze dan doodgaan als je die laag er in 1 keer met een douche/bad eraf haalt. Omdat het inmiddels een soort tweede huid is geworden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Nazgūl zijn wel bang voor water maar ze gaan er niet dood aan. Maar of deze persoon ook echt een Nazgūl is weet ik niet.
Lijkt er niet op. Meer een Gollum en de ring is zijn pijpquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Nazgūl zijn wel bang voor water maar ze gaan er niet dood aan. Maar of deze persoon ook echt een Nazgūl is weet ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |