maar dat kan niet want daar is deze opleiding nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat kan niet
jij gaat in rotterdam wonen
Wellicht. Jouw werk is sowieso interessanter dan mijn Essay over onderwijssociologiequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:19 schreef supersof het volgende:
[..]
doe gewoon en help mij ondertussen
dankjeik kijk er zo naar als ik bij die bronnen ben, moet nog ff iets afmaken van andere opdrachten
Kom wel een keer hangen als jij voor mij kookt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:20 schreef Etsu het volgende:
Ezell, je geeft aan dat je niet veel verder dan de randstad komt, maar dat doe je zelf. En ik krijg nog een cactus van jou.
Ohjaquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Crackje, schatje, doe nou niet zo moeilijk en voel de liefde.
dealquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kom wel een keer hangen als jij voor mij kookt.
Dat is zo lekk0rquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:21 schreef Crack_ het volgende:
En nu ga ik mn favoriete eten maken: aardappel anders omg jaaaaaaaaaa![]()
wat is er anders?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:21 schreef Crack_ het volgende:
En nu ga ik mn favoriete eten maken: aardappel anders omg jaaaaaaaaaa![]()
Fuck yes, ik ga er heel bakje champignons bij flikkeren en heel veel uiquote:
Tjacka veranderd hem toch wel weerquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kutjimbo
Had net de beste tt ooit
KAN DAT?????quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:21 schreef Muto het volgende:
Jimbo moet oppassen: straks krijgt hij een ban voor kapen. Heeft hij het slechts 9 van de 365 dagen volgehouden.
Niet naar Fontys gaan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef supersof het volgende:
http://fontys.nl/Studeren(...)ntologie-voltijd.htm
zag ook nog dit, ook wel leuk op zich
maar eindhoven
Bahquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:23 schreef Spatieloos het volgende:
Leefde iedereen maar in de buurt van Rotterdam
wie de fuck is annequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet naar Fontys gaan.
Daar zit anne.
en anne is kut.
Dat waren klanten van mequote:
en dit.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:23 schreef Spatieloos het volgende:
Leefde iedereen maar in de buurt van Rotterdam
Nomquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Fuck yes, ik ga er heel bakje champignons bij flikkeren en heel veel uien zalmpje
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, overal behalve VBL kan je daar een note voor krijgen
die artiesten van dat nr, uniqquote:
okequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kook altijd lekker. Vraag maar aan Paxje of Jordy.
Fuck you, ze is hartstikke aardig. Alleen ze heeft nogal wat probleempjes, maar dat komt goedquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet naar Fontys gaan.
Daar zit anne.
en anne is kut.
Aardigquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fuck you, ze is hartstikke aardig. Alleen ze heeft nogal wat probleempjes, maar dat komt goed
Ik werkte ooit in de AV wereld, nu ben ik een saaie account managerquote:
Deze reeks is dichtgegooid wegens het teveel kappen van topics dacht ik.quote:
Laster en smaadquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aardigdie hoer zegt dat alles mijn eigen schuld is.
Dat ik zelf veroorzaakt heb dat ik een cyste kreeg en al 2.5 jaar met een wond loopwat voor tyfushoer ben je dan
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze reeks is dichtgegooid wegens het teveel kappen van topics dacht ik.
Ja dat kan, maar dat accepteren wij niet
Doe normaalquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aardigdie hoer zegt dat alles mijn eigen schuld is.
Dat ik zelf veroorzaakt heb dat ik een cyste kreeg en al 2.5 jaar met een wond loopwat voor tyfushoer ben je dan
Alterac Valley battlegrounds konden best lang duren ja xDquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik werkte ooit in de AV wereld, nu ben ik een saaie account manager
Wat voor wereldquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik werkte ooit in de AV wereld, nu ben ik een saaie account manager
eh neequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe normaal2 kanten aan een verhaal enzo
Wedden?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze dat serieus gezegd heeft
Ze is niet dom
Stel je ff aanquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
eh nee
zelfde als meneer LMI die het ook helemaal geweldig vindt lol te maken om die wond.
als ik zo'n iemand ooit tegenkom sla ik hem morsdood
ik ook ;@quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alterac Valley battlegrounds konden best lang duren ja xD
Insomnia moest lachen.
godverdommequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alterac Valley battlegrounds konden best lang duren ja xD
Insomnia moest lachen.
audio/videoquote:
Er is toch ook nog niks beslotenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
als ik volgend jaar begin met studie heb ik nog stufi
Je hebt 5 jaar stufi ofzo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan.
Zulke mensen moet je elimineren.
En er gaat niks besloten wordenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Er is toch ook nog niks besloten
100%antigeenstufi
jawel volgend jaar krijg je wel tochquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Er is toch ook nog niks besloten
100%antigeenstufi
hoe bedoel jequote:
Ik speelde voor het bestaan van weekly BG's. Ik was al Exalted toen Korrak nog op het midfield stond.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook ;@
ik was baas in AV, helemaal als het de weekly BG was
Je klinkt nu al wel heel zekerquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
Ik weet niet beterquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij vindt het lachuhhh als mensen je belachelijk maken om je doofheid?
Denk het niet, eh?
"Je krijgt voor een hbo-studie 4 jaar beurs. Daarna kun je nog 3 jaar lenen en 1 jaar reizen. Je moet al je studiefinanciering binnen 10 jaar opgebruiken."quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is toch wat ze willen invoeren?
En krijg je met master dan niks meer?
Je pikt het gewoon?quote:
huilliequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan.
Zulke mensen moet je elimineren.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speelde voor het bestaan van weekly BG's. Ik was al Exalted toen Korrak nog op het midfield stond.
Dit is best erg. Deze ga ik op Karina hanteren.
[..]
Je klinkt nu al wel heel zeker. Niet per se slecht overigens.
Master is 1 jaar geworden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is toch wat ze willen invoeren?
En krijg je met master dan niks meer?
O.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Je krijgt voor een hbo-studie 4 jaar beurs. Daarna kun je nog 3 jaar lenen en 1 jaar reizen. Je moet al je studiefinanciering binnen 10 jaar opgebruiken."
http://www.ib-groep.nl/pa(...)en-hoe-het-werkt.asp
Nee, Night elf hunter. Ik was 14/15.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]baas.
Ik denk dat jij een horde tauren was ? Waarch een hunter of iets
Nounouquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je pikt het gewoon?
Nooit de neiging zo'n teringlijer op z'n bek te meppen?
Ik zou dat niet pikken en daarnaast, als een vriend van mij doof is en mensen hem belachelijk maken sla ik ze ook.
Lijkt er wel op, ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
O.
Ik doe 4 jaar bachelor ipv 3, dus 1 jaar zelf dokken en master dan weer?
ik had de class wel goed.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, Night elf hunter. Ik was 14/15.
Stopt dat daarna dan?!!quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
Ik ook op Dunemaul.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had de class wel goed.
maar je was een ally
Ik was een horde op dunemaul
Ik denk dat je iets verkeedr interpreteert.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh ja, tot mensen jou gaan pesten met je probleem
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets verkeedr interpreteert.
omg , bff's 4ever ntb enzoquote:
Blijkbaar kan ik veel hebben dan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laat 't maar lang genoeg doorgaan.
Kijken of je dan nog niet een keer een mep uitdeelt
Ik wil nu screenshots dat ze dat gezegd heeft.quote:
jaquote:
Maar hoe kan hij dan zo snel typen en lezen enzo?! En waarom heeft hij dan een UI als hij het toch niet kan zien!?quote:
Ik kwam op het idee toen. Ik mocht samen met je meequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
ik heb eens een jubileum topic van KSC gekaapt #4000 ofzo daar kreeg ik toen een mooie ban voor
#fuckhetsysteem
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij dan zo snel typen en lezen enzo?! En waarom heeft hij dan een UI als hij het toch niet kan zien!?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
ik heb eens een jubileum topic van KSC gekaapt #4000 ofzo daar kreeg ik toen een mooie ban voor
#fuckhetsysteem
heb ik die nog denk je?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil nu screenshots dat ze dat gezegd heeft.
En deze discussie van een openbaar forum af
dude.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij dan zo snel typen en lezen enzo?! En waarom heeft hij dan een UI als hij het toch niet kan zien!?
Nee is toch juist goedquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speelde voor het bestaan van weekly BG's. Ik was al Exalted toen Korrak nog op het midfield stond.
Dit is best erg. Deze ga ik op Karina hanteren.
[..]
Je klinkt nu al wel heel zeker. Niet per se slecht overigens.
vanilla tot in TBC, die met the lich king heb ik niet gespeeld. In kata ben ik no ff actief geweest maar daarna vond ik er niets meer aanquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer speelde je dan? Op zich was ik nog vrij ehm populair door mijn irritante gedrag.
Nee dat zeker. En daarom weet je nu ook met zekerheid wat je vooral niet terug wil krijgen als vak.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee is toch juist goed
dan kan ik vakken nu laten vallen en concentreren op de vakken die belangrijk zijn
Oké, ja ik ook zoiets. Ik heette gewoon Littlerabbit jaren in de guild Ashes.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vanilla tot in TBC, die met the lich king heb ik niet gespeeld. In kata ben ik no ff actief geweest maar daarna vond ik er niets meer aan
zal ik mijn p.o. nou maken of nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat zeker. En daarom weet je nu ook met zekerheid wat je vooral niet terug wil krijgen als vak.
[..]
Oké, ja ik ook zoiets. Ik heette gewoon Littlerabbit jaren in de guild Ashes.
Wat een gesprek
ashes was ik wel bekend mee jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat zeker. En daarom weet je nu ook met zekerheid wat je vooral niet terug wil krijgen als vak.
[..]
Oké, ja ik ook zoiets. Ik heette gewoon Littlerabbit jaren in de guild Ashes.
Wat een gesprek
Doe nou gewoon.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
zal ik mijn p.o. nou maken of niet
verleiding is groot om niet te doen
Tja... doe je het niet staat het gelijk aan opgeven eigenlijk. Ik zou er gewoon nog even voorgaan en in ieder geval deze drukke weken nog doorkomen, daarna kan je altijd nog een keuze maken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
zal ik mijn p.o. nou maken of niet
verleiding is groot om niet te doen
ik vind widm maar saai eigenlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef Crack_ het volgende:
Ezell? Over die nieuwe kleren, ik heb 't niet gekocht. Dus ook geen pics
. Misschien zit er wat leuks bij die volgende bestelling
. En heb je besloten of je WIDM gaat volgen?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef Crack_ het volgende:
terechte klachtquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind widm maar saai eigenlijk
Welke speel je, ik mag op de meeste nooit meer spelen.quote:
Wat was jouw naam dan? Aangezien ik in 2006 al 100k honorable kills had zal ik je vast wel een keer hebben neergehaaldquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ashes was ik wel bekend mee ja
[ afbeelding ]
die is helaas stuk
Crack omg jij moet mij helpen met kleding uitzoeken voor m'n datequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef Crack_ het volgende:
Je bent wel erg bezeten van WIDM hčquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
het wordt leuker als er minder mensen zijnquote:
nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke speel je, ik mag op de meeste nooit meer spelen.
Ik ben op vrijwel elke grote vanilla/tbc server perm banned.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet
maar had een keer zn vanlla server, vond ik wel weer leuk.
na al die exp packs is t kut geworden
Schoenen ook niet?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef Crack_ het volgende:
Dus als ik het goed begrijp lopen enkel de VBL WoW nerds richting GC?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Typisch het volgende:
stelletje wow nerds hahaha
ik heb dat ook gespeeld, met een maatje of 10
maar ik werd altijd uit guilds gekickt
andersom is de kans ook grootquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was jouw naam dan? Aangezien ik in 2006 al 100k honorable kills had zal ik je vast wel een keer hebben neergehaald
Heb je die wijfjes al kunnen weigeren voor vanavond?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Typisch het volgende:
stelletje wow nerds hahaha
ik heb dat ook gespeeld, met een maatje of 10
maar ik werd altijd uit guilds gekickt
ja oke ik maak het welquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... doe je het niet staat het gelijk aan opgeven eigenlijk. Ik zou er gewoon nog even voorgaan en in ieder geval deze drukke weken nog doorkomen, daarna kan je altijd nog een keuze maken.
Die verleiding is er altijd. Fok! is voor mij momenteel ook buitengewoon interessant
cheaterquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben op vrijwel elke grote vanilla/tbc server perm banned.
gewoon in het beginquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Je bent wel erg bezeten van WIDM hč
[..]. Altijd of de vorige aflevering?
stelletje betas zijn we ook hequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp lopen enkel de VBL WoW nerds richting GC?
Interessante wel
quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp lopen enkel de VBL WoW nerds richting GC?
Interessante wel
ze nemen singstar, guitar hero oid mee en gaan dat voor de tv doen terwijl wij catan gaan spelenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Heb je die wijfjes al kunnen weigeren voor vanavond?
Oh echt? Whyquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja.. maar ik heb er 0 verstand ben en ben ook echt niet goed in kleurencombinaties oid dus beter vraag je Ezelltje (die vraag ik zelf ook altijdquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Crack omg jij moet mij helpen met kleding uitzoeken voor m'n dateWIL JE DAT?
Dacht al.quote:
Ik heb dat nooit gespeeld. Moet ik nu terug naar VBL?quote:
Nee, valt meequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Je bent wel erg bezeten van WIDM hč
[..]. Altijd of de vorige aflevering?
Jaaa, schoenen wel! Daar zal ik nog wel foto van maken maar dat doe ik dan wel met die volgende bunch kleding want dat is leuker als je 't kan zien met kleren right?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Schoenen ook niet?
Wil best volgen, maar lukt tot nu toe niet zo.
nee, maar dan moet je nu wel sofje versierenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Dacht al.
[..]
Ik heb dat nooit gespeeld. Moet ik nu terug naar VBL?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, maar dan moet je nu wel sofje versieren
Nee, het ligt zo.quote:
http://www.warcraftrealms.com/charsheet/6072637quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
andersom is de kans ook groot
Ik had meerdere nicks, Jimbo, Jimbow, Iroquois,neophythe . nog wat
had in totaal in vanilla 3lvl 60 , en in tbc nog 2 oid
Je kunt het als vorm van motiveren zien maar dit is inderdaad wel erg weinig tactisch aangezien het al niet zo heel goed gaatquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke ik maak het wel
ik ben bang voor die leraarhij mag mij echt niet. altijd boos worden als ik even wat tegen iemand zeg. maandag in de les: "ja stop daar nou mee. anders kom je na de volgende toets weer zeuren dat je het zo slecht hebt gemaakt." rot op gast
watquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, maar dan moet je nu wel sofje versieren
En dan moet ik met die vent gaan praten over mijn studiekeuze omdat hij de decaan isquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.warcraftrealms.com/charsheet/6072637
Laat de jouwe zien. Ik voel me buitengewoon verbonden met je Jimbo, neuken?
[..]
Je kunt het als vorm van motiveren zien maar dit is inderdaad wel erg weinig tactisch aangezien het al niet zo heel goed gaat![]()
Maar ja... nacht doorhalen dan maar. Dan begin ik straks ook aan mijn essay
ja die zag ik gisterenquote:
Waarheid.quote:
Spijtig wel. Maar de komende 2 weken ga je er toch nog wel gewoon voor. Dan kan je tenminste met iets meer innerlijke vrede (Mocht het echt niet lukke) het jaar uitzingen en je inderdaad toeleggen op vakken waar je in de toekomst wat mee wil doen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:44 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan moet ik met die vent gaan praten over mijn studiekeuze omdat hij de decaan isnee dankje.
dat essay doe ik nog liever dan po
poolse chauffeurs werken beter en harder dan nederlandse, is mijn AH-ervaringquote:
Prima.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, schoenen wel! Daar zal ik nog wel foto van maken maar dat doe ik dan wel met die volgende bunch kleding want dat is leuker als je 't kan zien met kleren right?
Dat zal best ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
poolse chauffeurs werken beter en harder dan nederlandse, is mijn AH-ervaring
Volgende week rond deze tijd ben ik al klaar hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig wel. Maar de komende 2 weken ga je er toch nog wel gewoon voor. Dan kan je tenminste met iets meer innerlijke vrede (Mocht het echt niet lukke) het jaar uitzingen en je inderdaad toeleggen op vakken waar je in de toekomst wat mee wil doen.
En over het essay betwijfel ik
Goedquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Prima.
Ik heb trouwens zojuist besloten dat ik geen kleding meer mag kopen totdat het warm wordt. Met mooi weer ga ik naar een leuke winkelstad en mag ik geld uitgeven.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat komt door de wodka die ze drinken achter het stuur.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka is Jhali weer jaloers aan het maken geloof ik.
Ik ga koffie drinken.
oooh oke jammerquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bij haar schatje toch?
Mwah. Misschien ook wel dat ze geen vast contract hebben en dus beter hun best doen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat komt door de wodka die ze drinken achter het stuur.
al is dit niet helemaal waar natuurlijkquote:
Daarom minimum loon afschaffen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
al is dit niet helemaal waar natuurlijk
als jij als goede vrachtwagenchauffeur altijd op tijd bent met 1 vrachtwagen, maar ze voor het zelfde salaris 2(of 3) Polen in kunnen huren die iets later arriveren dan kiezen ze denk ik sneller daarvoor.
gr gr
minimum loon hier is beter dan in Portugalquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom minimum loon afschaffen.
waarom afschaffenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom minimum loon afschaffen.
Er zou helemaal geen minimum loon moeten zijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
minimum loon hier is beter dan in Portugal
true datquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zou helemaal geen minimum loon moeten zijn
Ik ben weer terug, ik heb allerande toffe dingen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
poolse chauffeurs werken beter en harder dan nederlandse, is mijn AH-ervaring
voor bepaalde banen wel hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zou helemaal geen minimum loon moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |