cheaterquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben op vrijwel elke grote vanilla/tbc server perm banned.
gewoon in het beginquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Je bent wel erg bezeten van WIDM hè
[..]. Altijd of de vorige aflevering?
stelletje betas zijn we ook hequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp lopen enkel de VBL WoW nerds richting GC?
Interessante wel
quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp lopen enkel de VBL WoW nerds richting GC?
Interessante wel
ze nemen singstar, guitar hero oid mee en gaan dat voor de tv doen terwijl wij catan gaan spelenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Heb je die wijfjes al kunnen weigeren voor vanavond?
Oh echt? Whyquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind widm maar saai eigenlijk
Ja.. maar ik heb er 0 verstand ben en ben ook echt niet goed in kleurencombinaties oid dus beter vraag je Ezelltje (die vraag ik zelf ook altijdquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Crack omg jij moet mij helpen met kleding uitzoeken voor m'n dateWIL JE DAT?
Dacht al.quote:
Ik heb dat nooit gespeeld. Moet ik nu terug naar VBL?quote:
Nee, valt meequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Je bent wel erg bezeten van WIDM hè
[..]. Altijd of de vorige aflevering?
Jaaa, schoenen wel! Daar zal ik nog wel foto van maken maar dat doe ik dan wel met die volgende bunch kleding want dat is leuker als je 't kan zien met kleren right?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Schoenen ook niet?
Wil best volgen, maar lukt tot nu toe niet zo.
nee, maar dan moet je nu wel sofje versierenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Dacht al.
[..]
Ik heb dat nooit gespeeld. Moet ik nu terug naar VBL?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, maar dan moet je nu wel sofje versieren
Nee, het ligt zo.quote:
http://www.warcraftrealms.com/charsheet/6072637quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
andersom is de kans ook groot
Ik had meerdere nicks, Jimbo, Jimbow, Iroquois,neophythe . nog wat
had in totaal in vanilla 3lvl 60 , en in tbc nog 2 oid
Je kunt het als vorm van motiveren zien maar dit is inderdaad wel erg weinig tactisch aangezien het al niet zo heel goed gaatquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke ik maak het wel
ik ben bang voor die leraarhij mag mij echt niet. altijd boos worden als ik even wat tegen iemand zeg. maandag in de les: "ja stop daar nou mee. anders kom je na de volgende toets weer zeuren dat je het zo slecht hebt gemaakt." rot op gast
watquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee, maar dan moet je nu wel sofje versieren
En dan moet ik met die vent gaan praten over mijn studiekeuze omdat hij de decaan isquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.warcraftrealms.com/charsheet/6072637
Laat de jouwe zien. Ik voel me buitengewoon verbonden met je Jimbo, neuken?
[..]
Je kunt het als vorm van motiveren zien maar dit is inderdaad wel erg weinig tactisch aangezien het al niet zo heel goed gaat![]()
Maar ja... nacht doorhalen dan maar. Dan begin ik straks ook aan mijn essay
ja die zag ik gisterenquote:
Waarheid.quote:
Spijtig wel. Maar de komende 2 weken ga je er toch nog wel gewoon voor. Dan kan je tenminste met iets meer innerlijke vrede (Mocht het echt niet lukke) het jaar uitzingen en je inderdaad toeleggen op vakken waar je in de toekomst wat mee wil doen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:44 schreef supersof het volgende:
[..]
En dan moet ik met die vent gaan praten over mijn studiekeuze omdat hij de decaan isnee dankje.
dat essay doe ik nog liever dan po
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |