Blijkbaar kan ik veel hebben dan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laat 't maar lang genoeg doorgaan.
Kijken of je dan nog niet een keer een mep uitdeelt
Ik wil nu screenshots dat ze dat gezegd heeft.quote:
jaquote:
Maar hoe kan hij dan zo snel typen en lezen enzo?! En waarom heeft hij dan een UI als hij het toch niet kan zien!?quote:
Ik kwam op het idee toen. Ik mocht samen met je meequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
ik heb eens een jubileum topic van KSC gekaapt #4000 ofzo daar kreeg ik toen een mooie ban voor
#fuckhetsysteem
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij dan zo snel typen en lezen enzo?! En waarom heeft hij dan een UI als hij het toch niet kan zien!?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
ik heb eens een jubileum topic van KSC gekaapt #4000 ofzo daar kreeg ik toen een mooie ban voor
#fuckhetsysteem
heb ik die nog denk je?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil nu screenshots dat ze dat gezegd heeft.
En deze discussie van een openbaar forum af
dude.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij dan zo snel typen en lezen enzo?! En waarom heeft hij dan een UI als hij het toch niet kan zien!?
Nee is toch juist goedquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speelde voor het bestaan van weekly BG's. Ik was al Exalted toen Korrak nog op het midfield stond.
Dit is best erg. Deze ga ik op Karina hanteren.
[..]
Je klinkt nu al wel heel zeker. Niet per se slecht overigens.
vanilla tot in TBC, die met the lich king heb ik niet gespeeld. In kata ben ik no ff actief geweest maar daarna vond ik er niets meer aanquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer speelde je dan? Op zich was ik nog vrij ehm populair door mijn irritante gedrag.
Nee dat zeker. En daarom weet je nu ook met zekerheid wat je vooral niet terug wil krijgen als vak.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee is toch juist goed
dan kan ik vakken nu laten vallen en concentreren op de vakken die belangrijk zijn
Oké, ja ik ook zoiets. Ik heette gewoon Littlerabbit jaren in de guild Ashes.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vanilla tot in TBC, die met the lich king heb ik niet gespeeld. In kata ben ik no ff actief geweest maar daarna vond ik er niets meer aan
zal ik mijn p.o. nou maken of nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat zeker. En daarom weet je nu ook met zekerheid wat je vooral niet terug wil krijgen als vak.
[..]
Oké, ja ik ook zoiets. Ik heette gewoon Littlerabbit jaren in de guild Ashes.
Wat een gesprek
ashes was ik wel bekend mee jaquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat zeker. En daarom weet je nu ook met zekerheid wat je vooral niet terug wil krijgen als vak.
[..]
Oké, ja ik ook zoiets. Ik heette gewoon Littlerabbit jaren in de guild Ashes.
Wat een gesprek
Doe nou gewoon.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
zal ik mijn p.o. nou maken of niet
verleiding is groot om niet te doen
Tja... doe je het niet staat het gelijk aan opgeven eigenlijk. Ik zou er gewoon nog even voorgaan en in ieder geval deze drukke weken nog doorkomen, daarna kan je altijd nog een keuze maken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
zal ik mijn p.o. nou maken of niet
verleiding is groot om niet te doen
ik vind widm maar saai eigenlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef Crack_ het volgende:
Ezell? Over die nieuwe kleren, ik heb 't niet gekocht. Dus ook geen pics
. Misschien zit er wat leuks bij die volgende bestelling
. En heb je besloten of je WIDM gaat volgen?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef Crack_ het volgende:
terechte klachtquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind widm maar saai eigenlijk
Welke speel je, ik mag op de meeste nooit meer spelen.quote:
Wat was jouw naam dan? Aangezien ik in 2006 al 100k honorable kills had zal ik je vast wel een keer hebben neergehaaldquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ashes was ik wel bekend mee ja
[ afbeelding ]
die is helaas stuk
Crack omg jij moet mij helpen met kleding uitzoeken voor m'n datequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef Crack_ het volgende:
Je bent wel erg bezeten van WIDM hčquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind widm maar saai eigenlijk
het wordt leuker als er minder mensen zijnquote:
nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke speel je, ik mag op de meeste nooit meer spelen.
Ik ben op vrijwel elke grote vanilla/tbc server perm banned.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet
maar had een keer zn vanlla server, vond ik wel weer leuk.
na al die exp packs is t kut geworden
Schoenen ook niet?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:36 schreef Crack_ het volgende:
Dus als ik het goed begrijp lopen enkel de VBL WoW nerds richting GC?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Typisch het volgende:
stelletje wow nerds hahaha
ik heb dat ook gespeeld, met een maatje of 10
maar ik werd altijd uit guilds gekickt
andersom is de kans ook grootquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was jouw naam dan? Aangezien ik in 2006 al 100k honorable kills had zal ik je vast wel een keer hebben neergehaald
Heb je die wijfjes al kunnen weigeren voor vanavond?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:38 schreef Typisch het volgende:
stelletje wow nerds hahaha
ik heb dat ook gespeeld, met een maatje of 10
maar ik werd altijd uit guilds gekickt
ja oke ik maak het welquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... doe je het niet staat het gelijk aan opgeven eigenlijk. Ik zou er gewoon nog even voorgaan en in ieder geval deze drukke weken nog doorkomen, daarna kan je altijd nog een keuze maken.
Die verleiding is er altijd. Fok! is voor mij momenteel ook buitengewoon interessant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |