poolse chauffeurs werken beter en harder dan nederlandse, is mijn AH-ervaringquote:
Prima.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, schoenen wel! Daar zal ik nog wel foto van maken maar dat doe ik dan wel met die volgende bunch kleding want dat is leuker als je 't kan zien met kleren right?
Dat zal best ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
poolse chauffeurs werken beter en harder dan nederlandse, is mijn AH-ervaring
Volgende week rond deze tijd ben ik al klaar hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spijtig wel. Maar de komende 2 weken ga je er toch nog wel gewoon voor. Dan kan je tenminste met iets meer innerlijke vrede (Mocht het echt niet lukke) het jaar uitzingen en je inderdaad toeleggen op vakken waar je in de toekomst wat mee wil doen.
En over het essay betwijfel ik
Goedquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Prima.
Ik heb trouwens zojuist besloten dat ik geen kleding meer mag kopen totdat het warm wordt. Met mooi weer ga ik naar een leuke winkelstad en mag ik geld uitgeven.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat komt door de wodka die ze drinken achter het stuur.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka is Jhali weer jaloers aan het maken geloof ik.
Ik ga koffie drinken.
oooh oke jammerquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bij haar schatje toch?
Mwah. Misschien ook wel dat ze geen vast contract hebben en dus beter hun best doen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat komt door de wodka die ze drinken achter het stuur.
al is dit niet helemaal waar natuurlijkquote:
Daarom minimum loon afschaffen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
al is dit niet helemaal waar natuurlijk
als jij als goede vrachtwagenchauffeur altijd op tijd bent met 1 vrachtwagen, maar ze voor het zelfde salaris 2(of 3) Polen in kunnen huren die iets later arriveren dan kiezen ze denk ik sneller daarvoor.
gr gr
minimum loon hier is beter dan in Portugalquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom minimum loon afschaffen.
waarom afschaffenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom minimum loon afschaffen.
Er zou helemaal geen minimum loon moeten zijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
minimum loon hier is beter dan in Portugal
true datquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zou helemaal geen minimum loon moeten zijn
Ik ben weer terug, ik heb allerande toffe dingen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
poolse chauffeurs werken beter en harder dan nederlandse, is mijn AH-ervaring
voor bepaalde banen wel hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er zou helemaal geen minimum loon moeten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |