quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zei zij tegen ik dat mij honger heb!!
Rotterdam is dan ook baas.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:18 schreef Ezell het volgende:
Teveel mensen hier wonen in omgeving Rotterdam.
Ik niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:18 schreef Ezell het volgende:
Ik zou willen dat ik er woonde.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:18 schreef Ezell het volgende:
Oh, maar ik ken Wageningen eigenljk niet. Weet alleen dat de WUR heel goed is.quote:
kwaliteit trekt mensen aanquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:18 schreef Ezell het volgende:
quote:
Jullie wonen op het land.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik er woonde.
Goed planquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:16 schreef supersof het volgende:
http://www.hogeschoolvhl.(...)ment_Management.aspx
kijk ik ga naar een meeloopdag hiervan
Crackje, schatje, doe nou niet zo moeilijk en voel de liefde.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar ik ken Wageningen eigenljk niet. Weet alleen dat de WUR heel goed is.
Ja ik ga zoquote:
HOOLIGANSquote:
doe gewoon en help mij ondertussenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel. Het draait nog maar om een concept, maar aangezien ik de helft van de lessen heb gemist is een beetje goodwill kweken wel lekker![]()
Ik zie wel.
Dat gezegd hebbende. Ik keek gister nog wel even naar jou werk. Je weet dat dit soort sites al wat hulp bieden he
http://www.dbnl.org/tekst(...)15verh01_01_0012.php
Bladzijde 75 is het.
Kom naar Groningenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar ik ken Wageningen eigenljk niet. Weet alleen dat de WUR heel goed is.
NUquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |