wat had je gedaan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:40 schreef Jimbo het volgende:
Vergeet niet dat die 21k was met 9 en een halve maand ban he, stel kleuters
Gebruikelijke gescheld en doodsverwensingen gok ikquote:
Jawel, ik had mn facebook toch aangemaakt (gister?)quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:41 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb jimbo op FB (al weet hij 't zelf niet denk ik)
Maandelijkse ritueelquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gebruikelijke gescheld en doodsverwensingen gok ik
ohja en prive fotos en gegevens gepost
Ja maar je weet toch niet wie ik benquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jawel, ik had mn facebook toch aangemaakt (gister?)
Jawel, de kans is 1 op 4 fat ik t goed hebquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja maar je weet toch niet wie ik ben
Niet meerquote:
DM mn'voornaamquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jawel, de kans is 1 op 4 fat ik t goed heb
Moet ik zo ff op mn andere laptop inloggen, heb geen idee meer wat t password van die fb wasquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Moet ik zo ff op mn andere laptop inloggen, heb geen idee meer wat t password van die fb was
Breijenquote:
cherriequote:
tjokkoquote:
ga er op inquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:45 schreef Toto69 het volgende:
Ik krijg een hele boze smsniet aan mij gericht maar toch
wel terecht
Mijn kwartjes zijn op.quote:
' Gefeliciteerd, het is iig geen longembolie!'quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn kwartjes zijn op.
Nee maar, volgens de huisarts had diegene spierpijn.
Nu na bloedprikken vanmiddag is ze net gebeld dat er gedacht wordt aan longembolie
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
' Gefeliciteerd, het is iig geen longembolie!'doet het altijd goed
ik des te meerquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:49 schreef Fok-it het volgende:
Sorry maar ik eet toch liever een jodenkoek dan een kakkerlak
Dat had mijn pa.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
' Gefeliciteerd, het is iig geen longembolie!'doet het altijd goed
je bent zelf sorryquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:49 schreef Fok-it het volgende:
waar ging het overquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:45 schreef Toto69 het volgende:
wel terecht
Is ie er weer bovenop gekomen?quote:
Plottwist, het zijn jodekoeken. Geen n.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:49 schreef Fok-it het volgende:
van wie?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gebruikelijke gescheld en doodsverwensingen gok ik
ohja en prive fotos en gegevens gepost
quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn kwartjes zijn op.
Nee maar, volgens de huisarts had diegene spierpijn.
Nu na bloedprikken vanmiddag is ze net gebeld dat er gedacht wordt aan longembolie
ja laat ik ze nog een keer neergooien, slimquote:
:squote:Op donderdag 9 januari 2014 18:49 schreef Fok-it het volgende:
Jij wilt beweren dat er maar één jood is?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Plottwist, het zijn jodekoeken. Geen n.
Doet me er aan denken dat ik nog steeds geen verklaring heb voor de dreig-sms van etsu.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:45 schreef Toto69 het volgende:
wel terecht
uh watquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doet me er aan denken dat ik nog steeds geen verklaring heb voor de dreig-sms van etsu.
noem de user.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja laat ik ze nog een keer neergooien, slim
Kan er niks aan doen, dat staat op de verpakking.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij wilt beweren dat er maar één jood is?
Zonnewende want er is één zon voor ons.
Hondenweer. Want honden zijn er meer.
Waar zullen ze dat vandaan hebben? Zullen het mensen in de oorlog zijn geweest wachtende op eten, en door het raam keken en zeiden:' yo, de koeken!?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik snap dat nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doet me er aan denken dat ik nog steeds geen verklaring heb voor de dreig-sms van etsu.
Was ook een boze sms, maar las net de verklaring, excuusquote:
Jodenkoeken is nieuwe spelling.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, dat staat op de verpakking.
oquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was ook een boze sms, maar las net de verklaring, excuus
Je bent zelf onzinquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overigens zijn er uiteraard meerdere zonnen, dus dat is onzin.
Nee, dat zijn sterren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geeeeeen idee.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar zullen ze dat vandaan hebben? Zullen het mensen in de oorlog zijn geweest wachtende op eten, en door het raam keken en zeiden:' yo, de koeken!?
Matig.quote:
Je hebt je gewaagd aan de caloriebom aka kapsalon?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist bijzonder ongezond gegeten
Met vriendelijke groeten,
LR
je bent zelf gewaagdquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt je gewaagd aan de caloriebom aka kapsalon?
wat heb ik daar nu zin inquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erger. Shoarma en ook nog een hele pizza.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
er is maar één zonquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee is hoaxquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:54 schreef arachide. het volgende:
ZIJN TJACKA EN XCACHET EEN STELLETJE? MIS IK IETS
Stuart?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:54 schreef Toto69 het volgende:
"Sara Raats o.i.d. (één of andere masochistische bloempot) `![]()
quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:54 schreef arachide. het volgende:
nee, ze neuken alleenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:54 schreef arachide. het volgende:
is dezelfde user.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:54 schreef arachide. het volgende:
Wow, dat je het opkrijgt. Pizzaatje zit ik toch wel goed vol van hoorquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erger. Shoarma en ook nog een hele pizza.
Mijn streven om dik te worden gaat voorspoedig.
Ik kan dit bevestigen. Hoop alleen niet dat er kinderen uit komenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:54 schreef arachide. het volgende:
Enkhuizer Jodekoekenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Grapje om Jhali/Dearest jaloers te krijgen. Aangezien ze toch niet meer post mag het weleens gezegd worden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:54 schreef arachide. het volgende:
Hoe is cachet tov Jhali?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen. Hoop alleen niet dat er kinderen uit komen
Bahquote:
Leuk garpje welquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Grapje om Jhali/Dearest jaloers te krijgen. Aangezien ze toch niet meer post mag het weleens gezegd worden.
Vandaar die whatsappfoto van cachet en tjacka samenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Grapje om Jhali/Dearest jaloers te krijgen. Aangezien ze toch niet meer post mag het weleens gezegd worden.
Ik niet hoor. Maar ik had vandaag ook niet heel veel gegetenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow, dat je het opkrijgt. Pizzaatje zit ik toch wel goed vol van hoor
Is Jhali Dearest? Wat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die heb ik hoogstpersoonlijk gephotoshopped.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vandaar die whatsappfoto van cachet en tjacka samen
Ja eh, mij.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Is Jhali Dearest? Wat.
Wat trekt deze SC voor een freakshows aan?
Ah.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb ik hoogstpersoonlijk gephotoshopped.
Jhali = Dearest = Osuchi = Fairydustquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Is Jhali Dearest? Wat.
Wat trekt deze SC voor een freakshows aan?
neukenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef Typisch het volgende:
help fokkers
er willen vrouwen komen naar ons catan avondje
kut horetjes altijd
Jezus, dat is twee keer avondeten voor mij.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erger. Shoarma en ook nog een hele pizza.
Mijn streven om dik te worden gaat voorspoedig.
Wat is dat erg he. Heb ik persoonlijk al geen zin meer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef Typisch het volgende:
help fokkers
kut horetjes altijd
je mag vrouwen niet slaan maar je mot ze skuppequote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef Typisch het volgende:
help fokkers
kut horetjes altijd
Ik zei toch dat mijn 50 cent voor Jillz/Breezers was.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef Typisch het volgende:
help fokkers
kut horetjes altijd
Verstandig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef arachide. het volgende:
mijn vriend veranderde nooit de tt in mijn username toen hij nog mod was![]()
Ohja, dat was omdat wij onze relatie niet over fok lieten gaan.
geloof je nou serieus dat cachet en tjacka een stelletje zijn?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef arachide. het volgende:
Why?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jhali = Dearest = Osuchi = Fairydust
Zo daar heb je ze hoor, poeh harde woordenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef arachide. het volgende:
Misschien ook wel omdat hij er ook gewoon nooit isquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef arachide. het volgende:
Ze had 'n topic geopend over het couperen van d'r hond (Dearest account)quote:
Ik bedoelde het niet lullig, ik dacht gewoon hardop na over waarom hij dat niet deed.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo daar heb je ze hoor, poeh harde woorden
Maar het is dus een grap he
ik welquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
geloof je nou serieus dat cachet en tjacka een stelletje zijn?
Ze moest van haar ouders een topic plaatsen in F&F over een rottweiler waarvan de staart weggehaald is. Dat is dierenmishandeling en illegaal, maarja, haar ouders wilden dat.quote:
Ik ben 1 van de 3quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou...
Er staan er minstens 3 boven jou.
[..]
Ok.
quote:
ja, die komt nu goed van pasquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zei toch dat mijn 50 cent voor Jillz/Breezers was.
daar is een avondje catan heul niet voor bedoeldquote:
inderdaad, maarja leg dat ze maar eens uitquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is dat erg he. Heb ik persoonlijk al geen zin meer.
gewoon ze verbaal overmeesteren, dat is veel leukerquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je mag vrouwen niet slaan maar je mot ze skuppe
Hij is ook al een tijdje geen mod meer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien ook wel omdat hij er ook gewoon nooit is
Gelukkig begrijpen wij het nog, maar hoe kan het ook anders als overkoepelende god en zijn/haar apostelquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
geloof je nou serieus dat cachet en tjacka een stelletje zijn?
Zij, die niet gelovigen, zullen er nog wel achterkomen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig begrijpen wij het nog, maar hoe kan het ook anders als overkoepelende god en zijn/haar apostel
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb respect voor users op fok die zichzelf slome stokbrood eter noemenwat een creatief brein moet je dan hebben
net zo makkelijk ookquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:59 schreef Typisch het volgende:
gewoon ze verbaal overmeesteren, dat is veel leuker
Ohquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij is ook al een tijdje geen mod meer.
wiequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb respect voor users op fok die zichzelf slome stokbrood eter noemenwat een creatief brein moet je dan hebben
Kwam ik net tegenquote:
Goedschiks of kwaadschiks. Gelukkig ben je tot nu toe nog een zeer tolerant god gebleken voor vele.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zij, die niet gelovigen, zullen er nog wel achterkomen.
Nee, want het gaat om het gevoel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.3fm.nl/relax
Wat een geweldig idee.
mwoahquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kwam ik net tegenSlomestokbroodeter
Geniaal toch
Mijn geweldigheid moet niet worden onderschat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goedschiks of kwaadschiks. Gelukkig ben je tot nu toe nog een zeer tolerant god gebleken voor vele.
3fmquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
Wat een geweldig idee.
Site opent niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
Wat een geweldig idee.
Geef hem ongelijk, met dit zooitje ongeregeldquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zie hem ook eigenlijk nooit meer op fok zittten
Van al die TC-avondjes heb je het in je bol gekregen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn geweldigheid moet niet worden onderschat.
En daarmee tevens je geweldadigheid. Zodra de sekte/religie echt begint te lopen denk ik niet dat we een knokploeg moeten uitsluiten om onze liefde en waarheid bij mensen te forcerenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn geweldigheid moet niet worden onderschat.
Tja, ik weet ook niet waarom ik dit doe. Ik ben alleen thuis en ik heb niks beters te doen, dat is reden genoeg.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geef hem ongelijk, met dit zooitje ongeregeld
Want?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:04 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb niks met 3fm, maar hun uitvinding van digitaal bubbeltjesplastic is geniaal.
U weet niet wat gij zegt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van al die TC-avondjes heb je het in je bol gekregen.
Binnenkort maar eens een sollicitatieronde organiseren. Moeten wel op tijd weten wie de x-factor heeft.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daarmee tevens je geweldadigheid. Zodra de sekte/religie echt begint te lopen denk ik niet dat we een knokploeg moeten uitsluiten om onze liefde en waarheid bij mensen te forceren
de leefquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tja, ik weet ook niet waarom ik dit doe. Ik ben alleen thuis en ik heb niks beters te doen, dat is reden genoeg.
laat ze tetten postenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef Typisch het volgende:
help fokkers
kut horetjes altijd
Dat weet niemand.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:05 schreef arachide. het volgende:
Tja, ik weet ook niet waarom ik dit doe.
De zin van het fok-bestaan. Goede filosofische discussie.quote:
Ik ben net een half uur thuisquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vragen of je tijd had om te chillen, maar je klonk druk.
Wat doe ik hier?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De zin van het fok-bestaan. Goede filosofische discussie.
Walgelijke insinuatie dit. Je zult spoedig niet alleen spijt hebben van dit soort godslastering maar ook fysiek voelen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van al die TC-avondjes heb je het in je bol gekregen.
Ik fok dus ik bestaquote:
Nee, ik ben gewoon nog gefrustreerd omdat ik bang ben dat ik minder winst ga krijgen dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:05 schreef Toto69 het volgende:
Ryan, hebbie een klap op oe kopper ehad?
hahahaha loserquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon nog gefrustreerd omdat ik bang ben dat ik minder winst ga krijgen dan ik had verwacht.
Mehh, die neger kon ook al nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben net een half uur thuis
Morgen ook de hele dag op school zitten. Vrijwillig wel, maar het is nodig
Doe ik allemaal digitaalquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef Ezell het volgende:
eindelijk weer een agenda
zit heel mijn systeem erin te zetten
nog best veel werk
stom dat ik dit eigenlijk nodig heb
TR voor racisme.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mehh, die neger kon ook al niet
deel je ze later maarquote:
al 2 jaar lang een aanstellerquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga denk ik beginnen met roken zodat ik 1 Januari 2015 een leuk goed voornemen heb, stoppen met roken.
doequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga denk ik beginnen met roken zodat ik 1 Januari 2015 een leuk goed voornemen heb, stoppen met roken.
Autistquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef Ezell het volgende:
eindelijk weer een agenda
zit heel mijn systeem erin te zetten
nog best veel werk
stom dat ik dit eigenlijk nodig heb
Over die neger gesproken, dinsdagochtend ben ik vrij dus ga ik uitgebreid luisteren wat hij zoal te vertellen heeft.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
\:')!!quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
Hij weet zelf volgens mij nog niet dat ie zwart is hoorquote:
Gewoon opstaan en zien wat de dag brengt toch.quote:
Die neger is jarig morgen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
treinkaartjes?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zegt de gene die al zijn spaargeld in tips heeft gestopt
papier werkt fijner hier, vooral het doorstrepen van takenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe ik allemaal digitaal
om het overzicht niet te verliezenquote:
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTquote:
Me goon vind het niet erg om een jaar te doen,quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon opstaan en zien wat de dag brengt toch.
Beetje zuipen, beetje smoken, beetje chillen
Maakt me niet uitquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij weet zelf volgens mij nog niet dat ie zwart is hoor
Koop een agendaquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef Spatieloos het volgende:
Ik leef al meer dan 2 jaar zonder agenda. Dit is heel slecht voor mijn eventuele universitaire carričre.
Hoe los ik dit op?!
INB4 koop een agenda
Nee TIPS zijn Fedoracoins, altcoins, cryptocurrencies, jij idioot die de trend niet volgt.quote:
Als ik een agenda koop ga ik die toch niet gebruiken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koop een agenda
Een andere tip is er ook niet
respectquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Me goon vind het niet erg om een jaar te doen,
is net als wachten bij de kapper om zijn haar te doen.
gebruik je agenda!!!11111quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik een agenda koop ga ik die toch niet gebruiken.
INB4 gebruik je agenda
Wat?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
Oh.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee TIPS zijn Fedoracoins, altcoins, cryptocurrencies, jij idioot die de trend niet volgt.
Hallo koelkastquote:
Ben ik al.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:12 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga stoppen met knappe mensen zoals Sof en Ezell complimenten over hun uiterlijk geven, straks maak ik ze nog arrogant.
Fok-it is over denk ik. Hij heeft zich niet meer durven verweren na zijn vermaningquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
papier werkt fijner hier, vooral het doorstrepen van taken
[..]
om het overzicht niet te verliezen
Hoi Sof. Mijn deadline is morgen om 12:00, de jouwe om 10:00 is het niet?quote:
ben ik alquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:12 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga stoppen met knappe mensen zoals Sof en Ezell complimenten over hun uiterlijk geven, straks maak ik ze nog arrogant.
Die van mij 17:00quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoi Sof. Mijn deadline is morgen om 12:00, de jouwe om 10:00 is het niet?
eet smakelijk fok-itquote:
Nee ook 12.00quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok-it is over denk ik. Hij heeft zich niet meer durven verweren na zijn vermaning
[..]
Hoi Sof. Mijn deadline is morgen om 12:00, de jouwe om 10:00 is het niet?
quote:
O jeetje, wat een spannende ontwikkeling. Hier moet ik een notitie van maken, in mijn agenda.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok-it is over denk ik. Hij heeft zich niet meer durven verweren na zijn vermaning
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn nieuw favoriete artiest, hij heeft ook wat oude seksliedjes.
is toch fijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:15 schreef Muto het volgende:
Ik moest toch gisteren om al die motiviatiebrieven voor middernacht afhebben? Hebben ze vanmorgen de deadline verzet naar zondag.
kutleven.
Ik las Edgar Allen Poequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn nieuw favoriete artiest, hij heeft ook wat oude seksliedjes.
ksst ga jij eens werkenquote:
Ik twijfel. Het draait nog maar om een concept, maar aangezien ik de helft van de lessen heb gemist is een beetje goodwill kweken wel lekkerquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ook 12.00nachtje doorhalen en jij?
dat kan nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:16 schreef supersof het volgende:
http://www.hogeschoolvhl.(...)ment_Management.aspx
kijk ik ga naar een meeloopdag hiervan
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:16 schreef supersof het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:17 schreef Muto het volgende:
[..]![]()
Ik ga mijn zussie even vragen wat zei ook alweer wilde gaan doen.
picsquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:17 schreef Muto het volgende:
[..]![]()
Ik ga mijn zussie even vragen wat zei ook alweer wilde gaan doen.
waar woon je in rotterdamquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ja Sof kom naar Rotterdam dan kunnen we datenchillen.
Kutquote:
ditqquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat kan niet
jij gaat in rotterdam wonen
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zei zij tegen ik dat mij honger heb!!
Rotterdam is dan ook baas.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:18 schreef Ezell het volgende:
Teveel mensen hier wonen in omgeving Rotterdam.
Ik niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:18 schreef Ezell het volgende:
Ik zou willen dat ik er woonde.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:18 schreef Ezell het volgende:
Oh, maar ik ken Wageningen eigenljk niet. Weet alleen dat de WUR heel goed is.quote:
kwaliteit trekt mensen aanquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:18 schreef Ezell het volgende:
quote:
Jullie wonen op het land.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik er woonde.
Goed planquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:16 schreef supersof het volgende:
Crackje, schatje, doe nou niet zo moeilijk en voel de liefde.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar ik ken Wageningen eigenljk niet. Weet alleen dat de WUR heel goed is.
Ja ik ga zoquote:
HOOLIGANSquote:
doe gewoon en help mij ondertussenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel. Het draait nog maar om een concept, maar aangezien ik de helft van de lessen heb gemist is een beetje goodwill kweken wel lekker![]()
Ik zie wel.
Dat gezegd hebbende. Ik keek gister nog wel even naar jou werk. Je weet dat dit soort sites al wat hulp bieden he
http://www.dbnl.org/tekst(...)15verh01_01_0012.php
Bladzijde 75 is het.
Kom naar Groningenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar ik ken Wageningen eigenljk niet. Weet alleen dat de WUR heel goed is.
NUquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |