Hij is waarschijnlijk gewoon verkouden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:05 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ooit er aan gedacht dat er misschien wel een andere oorzaak is voor het hoesten? Stoppen kan nooit kwaad, maar je hebt echt nog geen schadelijke gevolgen van roken ondervonden.
Of hij heeft te veel jongens gepijpt en heeft nu aids in z'n keel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk gewoon verkouden.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Of hij heeft te veel jongens gepijpt en heeft nu aids in z'n keel.
Dat klinkt een stuk aannemelijker.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Of hij heeft te veel jongens gepijpt en heeft nu aids in z'n keel.
Helaas, nu ben je niet meer te redden. Dat had enkel gekund als je in het noorden woonde.quote:
Walter rookte niet...quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:59 schreef Ambicioso het volgende:
Ooit breaking bad gekeken? Hoesten = longkanker
Hoeft niet, mijn man hoeste niet had wel longkankerquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:59 schreef Ambicioso het volgende:
Ooit breaking bad gekeken? Hoesten = longkanker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |