Over die neger gesproken, dinsdagochtend ben ik vrij dus ga ik uitgebreid luisteren wat hij zoal te vertellen heeft.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mehh, die neger kon ook al niet
\:')!!quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga denk ik beginnen met roken zodat ik 1 Januari 2015 een leuk goed voornemen heb, stoppen met roken.
Hij weet zelf volgens mij nog niet dat ie zwart is hoorquote:
Gewoon opstaan en zien wat de dag brengt toch.quote:
Die neger is jarig morgen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mehh, die neger kon ook al niet
treinkaartjes?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zegt de gene die al zijn spaargeld in tips heeft gestopt
papier werkt fijner hier, vooral het doorstrepen van takenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe ik allemaal digitaal
om het overzicht niet te verliezenquote:
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTquote:
Me goon vind het niet erg om een jaar te doen,quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon opstaan en zien wat de dag brengt toch.
Beetje zuipen, beetje smoken, beetje chillen
Maakt me niet uitquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij weet zelf volgens mij nog niet dat ie zwart is hoor
Koop een agendaquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef Spatieloos het volgende:
Ik leef al meer dan 2 jaar zonder agenda. Dit is heel slecht voor mijn eventuele universitaire carrière.
Hoe los ik dit op?!
INB4 koop een agenda
Nee TIPS zijn Fedoracoins, altcoins, cryptocurrencies, jij idioot die de trend niet volgt.quote:
Als ik een agenda koop ga ik die toch niet gebruiken.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koop een agenda
Een andere tip is er ook niet
respectquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Me goon vind het niet erg om een jaar te doen,
is net als wachten bij de kapper om zijn haar te doen.
gebruik je agenda!!!11111quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als ik een agenda koop ga ik die toch niet gebruiken.
INB4 gebruik je agenda
Wat?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
Oh.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee TIPS zijn Fedoracoins, altcoins, cryptocurrencies, jij idioot die de trend niet volgt.
Hallo koelkastquote:
Ben ik al.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:12 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga stoppen met knappe mensen zoals Sof en Ezell complimenten over hun uiterlijk geven, straks maak ik ze nog arrogant.
Fok-it is over denk ik. Hij heeft zich niet meer durven verweren na zijn vermaningquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
papier werkt fijner hier, vooral het doorstrepen van taken
[..]
om het overzicht niet te verliezen
Hoi Sof. Mijn deadline is morgen om 12:00, de jouwe om 10:00 is het niet?quote:
ben ik alquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:12 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga stoppen met knappe mensen zoals Sof en Ezell complimenten over hun uiterlijk geven, straks maak ik ze nog arrogant.
Die van mij 17:00quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoi Sof. Mijn deadline is morgen om 12:00, de jouwe om 10:00 is het niet?
eet smakelijk fok-itquote:
Nee ook 12.00quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok-it is over denk ik. Hij heeft zich niet meer durven verweren na zijn vermaning
[..]
Hoi Sof. Mijn deadline is morgen om 12:00, de jouwe om 10:00 is het niet?
quote:
O jeetje, wat een spannende ontwikkeling. Hier moet ik een notitie van maken, in mijn agenda.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok-it is over denk ik. Hij heeft zich niet meer durven verweren na zijn vermaning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |