De zin van het fok-bestaan. Goede filosofische discussie.quote:
Ik ben net een half uur thuisquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vragen of je tijd had om te chillen, maar je klonk druk.
Wat doe ik hier?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De zin van het fok-bestaan. Goede filosofische discussie.
Walgelijke insinuatie dit. Je zult spoedig niet alleen spijt hebben van dit soort godslastering maar ook fysiek voelen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van al die TC-avondjes heb je het in je bol gekregen.
Ik fok dus ik bestaquote:
Nee, ik ben gewoon nog gefrustreerd omdat ik bang ben dat ik minder winst ga krijgen dan ik had verwacht.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:05 schreef Toto69 het volgende:
Ryan, hebbie een klap op oe kopper ehad?
hahahaha loserquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon nog gefrustreerd omdat ik bang ben dat ik minder winst ga krijgen dan ik had verwacht.
Mehh, die neger kon ook al nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben net een half uur thuis
Morgen ook de hele dag op school zitten. Vrijwillig wel, maar het is nodig
Doe ik allemaal digitaalquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef Ezell het volgende:
eindelijk weer een agenda
zit heel mijn systeem erin te zetten
nog best veel werk
stom dat ik dit eigenlijk nodig heb
TR voor racisme.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mehh, die neger kon ook al niet
deel je ze later maarquote:
al 2 jaar lang een aanstellerquote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga denk ik beginnen met roken zodat ik 1 Januari 2015 een leuk goed voornemen heb, stoppen met roken.
doequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:09 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga denk ik beginnen met roken zodat ik 1 Januari 2015 een leuk goed voornemen heb, stoppen met roken.
Autistquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:08 schreef Ezell het volgende:
eindelijk weer een agenda
zit heel mijn systeem erin te zetten
nog best veel werk
stom dat ik dit eigenlijk nodig heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |