Wat?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
Oh.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee TIPS zijn Fedoracoins, altcoins, cryptocurrencies, jij idioot die de trend niet volgt.
Hallo koelkastquote:
Ben ik al.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:12 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga stoppen met knappe mensen zoals Sof en Ezell complimenten over hun uiterlijk geven, straks maak ik ze nog arrogant.
Fok-it is over denk ik. Hij heeft zich niet meer durven verweren na zijn vermaningquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
papier werkt fijner hier, vooral het doorstrepen van taken
[..]
om het overzicht niet te verliezen
Hoi Sof. Mijn deadline is morgen om 12:00, de jouwe om 10:00 is het niet?quote:
ben ik alquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:12 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga stoppen met knappe mensen zoals Sof en Ezell complimenten over hun uiterlijk geven, straks maak ik ze nog arrogant.
Die van mij 17:00quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoi Sof. Mijn deadline is morgen om 12:00, de jouwe om 10:00 is het niet?
eet smakelijk fok-itquote:
Nee ook 12.00quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok-it is over denk ik. Hij heeft zich niet meer durven verweren na zijn vermaning
[..]
Hoi Sof. Mijn deadline is morgen om 12:00, de jouwe om 10:00 is het niet?
quote:
O jeetje, wat een spannende ontwikkeling. Hier moet ik een notitie van maken, in mijn agenda.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok-it is over denk ik. Hij heeft zich niet meer durven verweren na zijn vermaning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |