Vandaar die whatsappfoto van cachet en tjacka samenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Grapje om Jhali/Dearest jaloers te krijgen. Aangezien ze toch niet meer post mag het weleens gezegd worden.
Ik niet hoor. Maar ik had vandaag ook niet heel veel gegetenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow, dat je het opkrijgt. Pizzaatje zit ik toch wel goed vol van hoor
Is Jhali Dearest? Wat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Grapje om Jhali/Dearest jaloers te krijgen. Aangezien ze toch niet meer post mag het weleens gezegd worden.
Die heb ik hoogstpersoonlijk gephotoshopped.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vandaar die whatsappfoto van cachet en tjacka samen
Ja eh, mij.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Is Jhali Dearest? Wat.
Wat trekt deze SC voor een freakshows aan?
Ah.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb ik hoogstpersoonlijk gephotoshopped.
Jhali = Dearest = Osuchi = Fairydustquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Is Jhali Dearest? Wat.
Wat trekt deze SC voor een freakshows aan?
neukenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef Typisch het volgende:
help fokkers
er willen vrouwen komen naar ons catan avondje
kut horetjes altijd
Jezus, dat is twee keer avondeten voor mij.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erger. Shoarma en ook nog een hele pizza.
Mijn streven om dik te worden gaat voorspoedig.
Wat is dat erg he. Heb ik persoonlijk al geen zin meer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef Typisch het volgende:
help fokkers
kut horetjes altijd
je mag vrouwen niet slaan maar je mot ze skuppequote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef Typisch het volgende:
help fokkers
kut horetjes altijd
Ik zei toch dat mijn 50 cent voor Jillz/Breezers was.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef Typisch het volgende:
help fokkers
kut horetjes altijd
Verstandig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef arachide. het volgende:
mijn vriend veranderde nooit de tt in mijn username toen hij nog mod was![]()
Ohja, dat was omdat wij onze relatie niet over fok lieten gaan.
geloof je nou serieus dat cachet en tjacka een stelletje zijn?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef arachide. het volgende:
Why?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jhali = Dearest = Osuchi = Fairydust
Zo daar heb je ze hoor, poeh harde woordenquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef arachide. het volgende:
Misschien ook wel omdat hij er ook gewoon nooit isquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef arachide. het volgende:
Ze had 'n topic geopend over het couperen van d'r hond (Dearest account)quote:
Ik bedoelde het niet lullig, ik dacht gewoon hardop na over waarom hij dat niet deed.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo daar heb je ze hoor, poeh harde woorden
Maar het is dus een grap he
ik welquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
geloof je nou serieus dat cachet en tjacka een stelletje zijn?
Ze moest van haar ouders een topic plaatsen in F&F over een rottweiler waarvan de staart weggehaald is. Dat is dierenmishandeling en illegaal, maarja, haar ouders wilden dat.quote:
Ik ben 1 van de 3quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou...
Er staan er minstens 3 boven jou.
[..]
Ok.
quote:
ja, die komt nu goed van pasquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zei toch dat mijn 50 cent voor Jillz/Breezers was.
daar is een avondje catan heul niet voor bedoeldquote:
inderdaad, maarja leg dat ze maar eens uitquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat is dat erg he. Heb ik persoonlijk al geen zin meer.
gewoon ze verbaal overmeesteren, dat is veel leukerquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je mag vrouwen niet slaan maar je mot ze skuppe
Hij is ook al een tijdje geen mod meer.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien ook wel omdat hij er ook gewoon nooit is
Gelukkig begrijpen wij het nog, maar hoe kan het ook anders als overkoepelende god en zijn/haar apostelquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
geloof je nou serieus dat cachet en tjacka een stelletje zijn?
Zij, die niet gelovigen, zullen er nog wel achterkomen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig begrijpen wij het nog, maar hoe kan het ook anders als overkoepelende god en zijn/haar apostel
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb respect voor users op fok die zichzelf slome stokbrood eter noemenwat een creatief brein moet je dan hebben
net zo makkelijk ookquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:59 schreef Typisch het volgende:
gewoon ze verbaal overmeesteren, dat is veel leuker
Ohquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij is ook al een tijdje geen mod meer.
wiequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb respect voor users op fok die zichzelf slome stokbrood eter noemenwat een creatief brein moet je dan hebben
Kwam ik net tegenquote:
Goedschiks of kwaadschiks. Gelukkig ben je tot nu toe nog een zeer tolerant god gebleken voor vele.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zij, die niet gelovigen, zullen er nog wel achterkomen.
Nee, want het gaat om het gevoel.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.3fm.nl/relax
Wat een geweldig idee.
mwoahquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kwam ik net tegenSlomestokbroodeter
Geniaal toch
Mijn geweldigheid moet niet worden onderschat.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goedschiks of kwaadschiks. Gelukkig ben je tot nu toe nog een zeer tolerant god gebleken voor vele.
3fmquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
Wat een geweldig idee.
Site opent niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
Wat een geweldig idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |