"Je krijgt voor een hbo-studie 4 jaar beurs. Daarna kun je nog 3 jaar lenen en 1 jaar reizen. Je moet al je studiefinanciering binnen 10 jaar opgebruiken."quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is toch wat ze willen invoeren?
En krijg je met master dan niks meer?
Je pikt het gewoon?quote:
huilliequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan.
Zulke mensen moet je elimineren.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speelde voor het bestaan van weekly BG's. Ik was al Exalted toen Korrak nog op het midfield stond.
Dit is best erg. Deze ga ik op Karina hanteren.
[..]
Je klinkt nu al wel heel zeker. Niet per se slecht overigens.
Master is 1 jaar geworden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is toch wat ze willen invoeren?
En krijg je met master dan niks meer?
O.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Je krijgt voor een hbo-studie 4 jaar beurs. Daarna kun je nog 3 jaar lenen en 1 jaar reizen. Je moet al je studiefinanciering binnen 10 jaar opgebruiken."
http://www.ib-groep.nl/pa(...)en-hoe-het-werkt.asp
Nee, Night elf hunter. Ik was 14/15.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]baas.
Ik denk dat jij een horde tauren was ? Waarch een hunter of iets
Nounouquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je pikt het gewoon?
Nooit de neiging zo'n teringlijer op z'n bek te meppen?
Ik zou dat niet pikken en daarnaast, als een vriend van mij doof is en mensen hem belachelijk maken sla ik ze ook.
Lijkt er wel op, ja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
O.
Ik doe 4 jaar bachelor ipv 3, dus 1 jaar zelf dokken en master dan weer?
ik had de class wel goed.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, Night elf hunter. Ik was 14/15.
Stopt dat daarna dan?!!quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
als ik volgend jaar begin met studie heb ik nog stufi
Ik ook op Dunemaul.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had de class wel goed.
maar je was een ally
Ik was een horde op dunemaul
Ik denk dat je iets verkeedr interpreteert.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh ja, tot mensen jou gaan pesten met je probleem
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets verkeedr interpreteert.
omg , bff's 4ever ntb enzoquote:
Blijkbaar kan ik veel hebben dan.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Laat 't maar lang genoeg doorgaan.
Kijken of je dan nog niet een keer een mep uitdeelt
Ik wil nu screenshots dat ze dat gezegd heeft.quote:
jaquote:
Maar hoe kan hij dan zo snel typen en lezen enzo?! En waarom heeft hij dan een UI als hij het toch niet kan zien!?quote:
Ik kwam op het idee toen. Ik mocht samen met je meequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
ik heb eens een jubileum topic van KSC gekaapt #4000 ofzo daar kreeg ik toen een mooie ban voor
#fuckhetsysteem
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij dan zo snel typen en lezen enzo?! En waarom heeft hij dan een UI als hij het toch niet kan zien!?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
ik heb eens een jubileum topic van KSC gekaapt #4000 ofzo daar kreeg ik toen een mooie ban voor
#fuckhetsysteem
heb ik die nog denk je?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil nu screenshots dat ze dat gezegd heeft.
En deze discussie van een openbaar forum af
dude.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar hoe kan hij dan zo snel typen en lezen enzo?! En waarom heeft hij dan een UI als hij het toch niet kan zien!?
Nee is toch juist goedquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speelde voor het bestaan van weekly BG's. Ik was al Exalted toen Korrak nog op het midfield stond.
Dit is best erg. Deze ga ik op Karina hanteren.
[..]
Je klinkt nu al wel heel zeker. Niet per se slecht overigens.
vanilla tot in TBC, die met the lich king heb ik niet gespeeld. In kata ben ik no ff actief geweest maar daarna vond ik er niets meer aanquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer speelde je dan? Op zich was ik nog vrij ehm populair door mijn irritante gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |