Aardigquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fuck you, ze is hartstikke aardig. Alleen ze heeft nogal wat probleempjes, maar dat komt goed
Ik werkte ooit in de AV wereld, nu ben ik een saaie account managerquote:
Deze reeks is dichtgegooid wegens het teveel kappen van topics dacht ik.quote:
Laster en smaadquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aardigdie hoer zegt dat alles mijn eigen schuld is.
Dat ik zelf veroorzaakt heb dat ik een cyste kreeg en al 2.5 jaar met een wond loopwat voor tyfushoer ben je dan
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deze reeks is dichtgegooid wegens het teveel kappen van topics dacht ik.
Ja dat kan, maar dat accepteren wij niet
Doe normaalquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aardigdie hoer zegt dat alles mijn eigen schuld is.
Dat ik zelf veroorzaakt heb dat ik een cyste kreeg en al 2.5 jaar met een wond loopwat voor tyfushoer ben je dan
Alterac Valley battlegrounds konden best lang duren ja xDquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik werkte ooit in de AV wereld, nu ben ik een saaie account manager
Wat voor wereldquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik werkte ooit in de AV wereld, nu ben ik een saaie account manager
eh neequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe normaal2 kanten aan een verhaal enzo
Wedden?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kan me niet voorstellen dat ze dat serieus gezegd heeft
Ze is niet dom
Stel je ff aanquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
eh nee
zelfde als meneer LMI die het ook helemaal geweldig vindt lol te maken om die wond.
als ik zo'n iemand ooit tegenkom sla ik hem morsdood
ik ook ;@quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alterac Valley battlegrounds konden best lang duren ja xD
Insomnia moest lachen.
godverdommequote:Op donderdag 9 januari 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alterac Valley battlegrounds konden best lang duren ja xD
Insomnia moest lachen.
audio/videoquote:
Er is toch ook nog niks beslotenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
als ik volgend jaar begin met studie heb ik nog stufi
Je hebt 5 jaar stufi ofzo.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan.
Zulke mensen moet je elimineren.
En er gaat niks besloten wordenquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Er is toch ook nog niks besloten
100%antigeenstufi
jawel volgend jaar krijg je wel tochquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Er is toch ook nog niks besloten
100%antigeenstufi
hoe bedoel jequote:
Ik speelde voor het bestaan van weekly BG's. Ik was al Exalted toen Korrak nog op het midfield stond.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook ;@
ik was baas in AV, helemaal als het de weekly BG was
Je klinkt nu al wel heel zekerquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
Ik weet niet beterquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij vindt het lachuhhh als mensen je belachelijk maken om je doofheid?
Denk het niet, eh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |