Dit. Het raakt een beetje versnipperd...quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:20 schreef vuvuzela het volgende:
Waar moet ik zijn om live de aflevering te bespreken?
Al die topics
welke chaos? Maar 8 posts in het topic!quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:53 schreef TLC het volgende:
Zijn er hier geen mods die wat orde in de chaos kunnen brengen ?
dat er 3 verschillende topics zijn die allemaal over hetzelfde gaanquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
welke chaos? Maar 8 posts in het topic!
Radio uit, bord met eten erbij, drinken erbijquote:
Je bedoelt dat er 1 voorspel topic is, 1 over de Moltalk, en 1 over de aflevering? Lijkt me juist een welkome splitsingquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:59 schreef TLC het volgende:
[..]
dat er 3 verschillende topics zijn die allemaal over hetzelfde gaan
Ik hoor Andries en bij mij in beeld staat dat het elk moment kan beginnen... Oh daar is het.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
MolTalk voorbeschouwing is nu aan de gang trouwens.
Begon het maar, dan hoef ik dat gezemel over Harry niet te horen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoor Andries en bij mij in beeld staat dat het elk moment kan beginnen... Oh daar is het.
nee, twee over deze donderdag plus een algemeen topic over WIDM dat weer over de meest recente uitzending gaatquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er 1 voorspel topic is, 1 over de Moltalk, en 1 over de aflevering? Lijkt me juist een welkome splitsing
Ik zie het tweede topic over vandaag niet?quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:28 schreef TLC het volgende:
[..]
nee, twee over deze donderdag plus een algemeen topic over WIDM dat weer over de meest recente uitzending gaat
Er is toch echt maar 1 topic over deze donderdag? Die andere is over vorige week.. En dat het in het algemene topic hier over gaat lijkt me ook logisch.. Er moet tenslotte ook 1 topic zijn die alle losse elementen bij elkaar voegt? De uitzending, de tweets, de radio hints, de dagboeken..quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:28 schreef TLC het volgende:
[..]
nee, twee over deze donderdag plus een algemeen topic over WIDM dat weer over de meest recente uitzending gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |