Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:32 schreef Evertjan het volgende:
volgens het onderzoeksprogramma Rambam is dit doorgestoken kaart btw
Omdat mensen blijven bellen.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:32 schreef Gramulanion het volgende:
Ik geloof niet meer in Astro TV sinds de onthullende uitzending van RamBam.
Mijn wereld stortte ineen toen ik dat hoordequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:32 schreef Gramulanion het volgende:
je bent zelf een lange levenslijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij heb ik hele lange levenslijnen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:32 schreef Gramulanion het volgende:
Dat meen je?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:32 schreef Evertjan het volgende:
volgens het onderzoeksprogramma Rambam is dit doorgestoken kaart btw
Of Sliedrechtquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:31 schreef OProg het volgende:
Dat mosterdgas kunnen ze toch gewoon in Almere dumpen?
Dat zijn toch acteurs...alsjeblieft laat het acteurs zijn.quote:
Marco, dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:33 schreef marcodej het volgende:
Nog 10 minuten mensen, wees niet ongerust! Met de oude tijd had ik TVDD makkelijk gered. ; (
Doe voorzichtig Marco.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:33 schreef marcodej het volgende:
Nog 10 minuten mensen, wees niet ongerust! Met de oude tijd had ik TVDD makkelijk gered. ; (
Marco, dit boeit zelfs Stijn niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:33 schreef marcodej het volgende:
Nope NOG meer hout.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:34 schreef wdn het volgende:
laat me raden: ze trekken het hout eruit....
Neeeee....meer houtquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:34 schreef wdn het volgende:
laat me raden: ze trekken het hout eruit....
Te dicht bij hier.quote:
Het zijn geen acteurs. Ik kom vaak genoeg dat soort mensen tegen. Het bewijs dat de participatie maatschappij niet werkt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat zijn toch acteurs...alsjeblieft laat het acteurs zijn.
Red je het wel zonder mij?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marco, dit boeit zelfs Stijn niet.
Ik was er al bang voor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:34 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Het zijn geen acteurs. Ik kom vaak genoeg dat soort mensen tegen. Het bewijs dat de participatie maatschappij niet werkt.
quote:
Zo zat ik er even langsquote:
Hip in 1984.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef alors het volgende:
Fakking lelijk man al dat hout, de fik erin.
Ik vind het ook wel leuk.quote:
ik houdt er ook niet vanquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef alors het volgende:
Fakking lelijk man al dat hout, de fik erin.
Door inteelt roeien die zichzelf wel uit.quote:
Laat ze een keer een hele show aan Sunn besteden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Bosbeetle het volgende:
incubate bij DWDD genoemdweer een festival kapot
Volgend jaar Nick en Simon in Midi.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Bosbeetle het volgende:
incubate bij DWDD genoemdweer een festival kapot
Ik vrees van wel.quote:
Nee, dat dan weer niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sliep jij ook onder een Twarres dekbed?
Ik dacht even dat de drummer die stick ergens stak.quote:
quote:
met minder gegilquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Great Gig In The Sky revisited
Jaquote:
En een betere stem.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja
Maar Great Gig heeft een feelDat mist dit wel maar niet slecht
Het wordt steeds astmatischer.quote:
de jaren 70 waren wild en gekquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je jas vinden? In Nico's tijd gooide iedereen al zijn jassen op één hoop?
Zeg eens niet want nu hoor ik het ook.quote:
Nico's jas werd altijd in de plee gegooid.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je jas vinden? In Nico's tijd gooide iedereen al zijn jassen op één hoop?
Ik krijg van Great Gig wel altijd een Sigur Rós gevoel op de een of andere manier. Dus dat is goed want dat is 1 van mijn favoriete bands..quote:
Samen met zijn hoofd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Nico's jas werd altijd in de plee gegooid.
Mmm nee lijkt me wel handigquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:39 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zag je die infuusnaald niet zitten bij nico?
DWHN doet dat al 15 jaarquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:40 schreef Gramulanion het volgende:
Wow die krantenknipsel in de studio
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arjen heeft ook een goede Dijkshoorn imitatie in huis.
Heeft ze geleerd bij de Communicatie school.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:42 schreef -Willempie- het volgende:
Dionne is wel wat stil.. zo komt ze weinig in beeld
zo eindigden mijn uitgaansavonden in dienst ook altijdquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:43 schreef Karina het volgende:
Op het eind word je aangevallen door een paard.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:44 schreef OProg het volgende:
Volgende keer naast Dionne ook Merel neerzetten voor dubbele pret.
Dat is ook niet lief om te zeggen over die vrouwenquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zo eindigden mijn uitgaansavonden in dienst ook altijd
Allebei in latex gekleed?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:44 schreef OProg het volgende:
Volgende keer naast Dionne ook Merel neerzetten voor dubbele pret.
Ja, lachen.quote:
Geen probleem.quote:
Gofferdomme...quote:
Een een webcam onder tafel... ja ja..quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:45 schreef OProg het volgende:
[..]
Geen probleem.
En dan het tweede scherm gebruiken voor de constante stroom beelden.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik nu in het publiek had gezeten had ik al drie kwartier naar Dionne gestaard.
Dat lijkt mij niet de waarheidquote:
Met wat er te zien was in de FHM indertijd was vrij weinig mis.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:47 schreef Zaktabak het volgende:
Nu we er toch over hebben:
Chantal Janzen
Overrated RTL barbiepopje
Maar inmiddels is het toch echt kut.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Met wat er te zien was in de FHM indertijd was vrij weinig mis.
Ho ho. Meester FRANK Visserquote:
Alle VI-hoofdrolspelers in 1 seizoen WIDMquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bossie of JD zou ik ook wel in WIDM willen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:49 schreef OProg het volgende:
"Ik ben de mol en daar zult u het mee moeten doen"
"Echter"
"Echter"
"Echter"
Corrie Barkelona?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoiets heb ik een keer gehad met mijn achternaam
"Echter"
Oh ja, ik heb een ie in mijn naam, en iemand ging dat op z;n frans uitsprekenquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets met een C die verkeerd werd uitgesproken waardoor ik mijn achternaam niet eens herkende
Ik ben al weer een beetje afgehaakt van Utopia.quote:
JDquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gijpie in WIDM
Ach laat gaan joh zo'n mol is toch mooi man
Geneequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JD
Wie de mol is vind ik helemaal niet rullevant.
Bossie
Wat zit jij nou met m'n kloten te spelen? Je kan toch wel toegeven of je de mol bent of niet?
*koek*
Ik kijk alleen de laatste 10 minuten nu. Vind het ook niks eigenlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben al weer een beetje afgehaakt van Utopia.
Ik wacht op Lokale_Notabele voor de Kieft imitatie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JD
Wie de mol is vind ik helemaal niet rullevant.
Bossie
Wat zit jij nou met m'n kloten te spelen? Je kan toch wel toegeven of je de mol bent of niet?
*koek*
Aad300 zou een hele berekenende kandidaat zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Genee
Hahahaha
Hansie
wat zit jij nou te lachen joh!
Ze zat er een beetje mooi te zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Dionne heeft niet zoveel gezegd vanavond
[ afbeelding ]
Tenenkrommend idd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:40 schreef Gruisman het volgende:
Zit nog even de aflevering van gister te bekijken. Maar ik moest toch even m'n gal spuwen over Ali B's (![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
) rap tijdens Pleijgod's itempje.
Bron: http://www.nu.nl/media/36(...)d-wereld-draait.htmlquote:Nieuw kijkcijferrecord voor De Wereld Draait Door
De verhuizing van Nederland 3 naar Nederland 1 lijkt De Wereld Draait Door (DWDD) goed te doen. Het programma trok woensdag een recordaantal kijkers.
Bijna 1,8 miljoen mensen stemden af op DWDD, blijkt uit cijfers van Stichting Kijkonderzoek. Volgens hoofdredacteur Dieuwke Wynia is dat een nieuw record, zo schrijft ze op Twitter.
De Wereld Draait Door was maandag voor het eerst op Nederland 1 te zien en wordt nu een halfuur vroeger uitgezonden dan voorheen.
In de weken voor de verhuizing keken gemiddeld 1,2 miljoen mensen per aflevering, maar maandag en dinsdag trok de VARA-show al 1,6 miljoen kijkers.
Het vorige kijkcijferrecord van De Wereld Draait Door dateert van eind 2009, toen iets meer dan 1,7 miljoen mensen afstemden op het programma. DWDD staat derde in het rijtje met best bekeken programma's van de dag.
Utopia
Ook Utopia zit in de lift en blijft de kijkers boeien. Woensdagavond stemden 1.358.000 kijkers af op de nieuwe realityserie van SBS6.
Utopia klimt daarmee naar de vierde positie in de Top 25 van de Stichting KijkOnderzoek. De afgelopen dagen stond Utopia op de zevende plek in de ranglijst van meest bekeken televisieprogramma's.
Het nieuwe programma van John de Mol ging maandagavond van start met 1.524.000 kijkers, de tweede aflevering bleef 1.299.000 kijkers boeien.
quote:Theo Maassen
In 2009 was Theo Maassen te gast in het programma ’24 uur met…’. Toen was Wilfried de Jong de presentator. Sinds vrijdag 3 januari 2014 is Theo de gastheer van het tv-programma. In de allereerste aflevering ontving hij Ali B. Aan tafel: Theo Maassen.
Muziek: Waylon
Onlangs was Waylon nog bij ons te zien met Ilse DeLange als The Common Linnets, met wie hij ons land vertegenwoordigt op het Eurovisie Songfestival in mei. Vanavond zingt hij bij ons zijn nieuwe single ‘Giving Up Easy’, van zijn nieuwe album ‘Heaven After Midnight’ dat in maart 2014 uitkomt.
Tafeldame: Fidan Ekiz
Al was die Ali B uitzending van 24 uur met wel een schreeuw aflevering, van 2 man die hun eigen gelijk wilden bewijzen.quote:
quote:Boekenpitch – 9-1-2014
Welke boeken kunnen we in 2014 verwachten? Vanavond geven veertien auteurs in 30 seconden een sneakpreview van hun nieuwe boek. Te gast zijn: Kluun, Boris van der Ham, Yvonne Kroonenberg, Nicolaas Klei, Harold Hamersma, Ronald Giphart, Daan Heerma van Voss, Arjan Postma, Özcan Akyol, DuBlanqeBogarde, Inez Weski, James Worthy, Pauline Broekema, André Klukhuhn, Michael Boogerd en Olga Zuiderhoek.
Michael Boogerdquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:55 schreef alors het volgende:
Fidan
En een soort van pitch item met 14 schrijvers. Waaronder wel een paar bazen en een paar kneuzen.
[..]
James Worthyquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:55 schreef alors het volgende:
Fidan
En een soort van pitch item met 14 schrijvers. Waaronder wel een paar bazen en een paar kneuzen.
[..]
Chill man, 45 minuutjes 'werk' en dan zoveel krijgen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:58 schreef NoCigar het volgende:
Hihaho:
Een tafeldame of tafelheer bij De Wereld Draait Door krijgt tussen de 750 en 1500 euro. Voor dat bedrag moet de dame of heer in kwestie aanvullen, ontregelen en de vragen stellen waar Matthijs te schijterig voor is. Gisteren zat NOS-nieuwslezeres Dionne Stax er. Stax vulde niet aan, ze ontregelde niet en ze stelde nul vragen, maar ze lachte wel zes keer, heel hard, en het was een mooi plaatje. Ik denk dan al snel: moet dit nou, van mijn belastingcenten? Maar goed, ik heb een zoon. En die vroeg: “Had je liever Sylvana dan?” Is ook weer zo.
Dan kijk ik wel ergens anders naar. En zo mooi is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:00 schreef Karina het volgende:
Ach en je had wat moois om naar te kijken toch? Is ook wat waard.
750-1500 voor hoeveel uitzendingen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 18:58 schreef NoCigar het volgende:
Hihaho:
Een tafeldame of tafelheer bij De Wereld Draait Door krijgt tussen de 750 en 1500 euro. Voor dat bedrag moet de dame of heer in kwestie aanvullen, ontregelen en de vragen stellen waar Matthijs te schijterig voor is. Gisteren zat NOS-nieuwslezeres Dionne Stax er. Stax vulde niet aan, ze ontregelde niet en ze stelde nul vragen, maar ze lachte wel zes keer, heel hard, en het was een mooi plaatje. Ik denk dan al snel: moet dit nou, van mijn belastingcenten? Maar goed, ik heb een zoon. En die vroeg: “Had je liever Sylvana dan?” Is ook weer zo.
Ja, hoorde ook ooit via via dat die CDA meneer/ spindocter dat bv áltijd krijgt. ( zijn naam ontschiet me even).quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:01 schreef alors het volgende:
[..]
Chill man, 45 minuutjes 'werk' en dan zoveel krijgen.
Zeroquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:03 schreef Buitendam het volgende:
Ik neuk nog liever een zero-positieve dwerg dan Yvonne Kronenberg. Zoals Theo Maassen romantisch zei. He tof, hij zit er ook
Sjek de Vriesquote:Op donderdag 9 januari 2014 19:03 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, hoorde ook ooit via via dat die CDA meneer/ spindocter dat bv áltijd krijgt. ( zijn naam ontschiet me even).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |