Sylvana.quote:
quote:
Ah eigenlijk was hij dus al wegquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had het over het lijstje.
[ afbeelding ]
Wie niet hequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil wel met Dionne naar bed toe.
Niet zo tof doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Wilde het net zeggen, heur haar is niet leuk. Piekjes.
En mooie pootjes.quote:
WAT ZIT JE NOU WEER JALOERS OP DIONE TE DOENquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Wilde het net zeggen, heur haar is niet leuk. Piekjes.
Ik eerstquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil wel met Dionne naar bed toe.
Ik ben niet jaloers joh. Juist niet dus eigenlijk, ik wil haar haar niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:06 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT ZIT JE NOU WEER JALOERS OP DIONE TE DOEN
Die vind ik veel mooier eigenlijk.quote:
linkquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal dankzij de Dionne Stax topics.
kut ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:11 schreef Stickertje het volgende:
Godver, dwdd en ik ben nog steeds eten aan het koken >.<
100 % anti modern DWDDquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:11 schreef Stickertje het volgende:
Als Dijkgod dat doet is het gewoon top.quote:
Ja het is echt kut, ik heb amper geproefd wat ik gegeten hebquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:11 schreef Stickertje het volgende:
Ga dan op een normaal tijdstip etenquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:11 schreef Stickertje het volgende:
Bord op schoot.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja het is echt kut, ik heb amper geproefd wat ik gegeten heb
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ga dan op een normaal tijdstip eten
Ja, heb ik ook wel gedaan, maar het was nu gewoon echt naar binnen schuiven.quote:
* Dionnequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:13 schreef Paul het volgende:
NATUURLIJK HEEFT DIONE GESTUDEERD MATTHIJS WAT IS DIT VOOR EEN KUTVRAAG JEGENS ONS LIEVE DIONETJE
Wiequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:13 schreef Paul het volgende:
NATUURLIJK HEEFT DIONE GESTUDEERD MATTHIJS WAT IS DIT VOOR EEN KUTVRAAG JEGENS ONS LIEVE DIONETJE
Dat heb ik ook gedaan.quote:
er stondquote:
Dit ja. Ik ga koken.quote:
Staat er pas 5 jaar, heb het er niet zelf neergezet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ooh, 'een FA'. Wel stoer, zo'n sig.
Zelfs de flikken hebben pret.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoveel schoonheid heb ik nooit gezien.
Doet ze vaak jaquote:
Ok.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Staat er pas 5 jaar, heb het er niet zelf neergezet.
Prima gasten/zangers. Los van hun muziekquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:20 schreef NoCigar het volgende:
Godver, Nick en Somin, ik zie ze nu pas.
Dit en wel van een nobelprijswinnaarquote:
Ja, maar nu wel Nick & Simon.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
Ah net op tijd terug het gezwets over de World of Collegecraft is afgelopen.
Ik ben voor de invoering van de Volendam-vrije dag.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:20 schreef NoCigar het volgende:
Godver, Nick en Somin, ik zie ze nu pas.
zie +- 5 posts naar bovenquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
Ah net op tijd terug het gezwets over de World of Collegecraft is afgelopen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:19 schreef Paul het volgende:
Wisten jullie dat Matthijs vroeger bij DWDD lang haar had hee
Het gaat er niet op vooruit inderdaadquote:
Net als Adolf Hitler en Ted Bundy. Los van hun daden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Prima gasten/zangers. Los van hun muziek
Andre Pronk mijquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:21 schreef Gramulanion het volgende:
Simon heeft mij ooit een twitterbericht gestuurd.
KEESquote:
Dionne voorkomt een flopshow.quote:
zo die is snelquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ohhhhhh NIck en Simon maken reclame voor de NS, de eerste letters van hun voornamen. Ik snap 'm.
Ik vraag me echt af in welke wereld Alexander en Mathijs leven. Of hoe zij gestudeerd hebben..quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit en wel van een nobelprijswinnaar
Ik heb zelden een nobelprijswinnaar beter zien worden nadat hij/zij die prijs gewonnen had.
was die te lastig?quote:
Lijkt de NS welquote:
Knevel en van den Brink twitter kanaal en Willem Vissers hebben mij een tweet gestuurd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
De NAC Breda twitter heeft mij een tweet gestuurd.
Die klöpping is een vleesgeworden prikkelverslaving.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af in welke wereld Alexander en Mathijs leven. Of hoe zij gestudeerd hebben..
Ik heb netjes antwoord gekregen op de vraag of Lurling meeging met NAC op trainingskamp.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knevel en van den Brink twitter kanaal en Willem Vissers hebben mij een tweet gestuurd.
Op Cuba niet nee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:24 schreef Karina het volgende:
150 dollar per dag is niet zo slecht lijkt me.
En?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb netjes antwoord gekregen op de vraag of Lurling meeging met NAC op trainingskamp.
Net als Johannesquote:
Nee.quote:
quote:
twitter:NACnl twitterde op zondag 05-01-2014 om 15:47:03@simwasse net zoals afgelopen seizoen blijft Lurling achter in NL. Hij traint in Zundert. reageer retweet
In Nederland ook niet, toch?quote:
150 euro verdeeld over een groep(?)quote:
quote:
Helemaal klaar gaan zitten voor dwdd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:27 schreef Zaktabak het volgende:
Dus wij zaten er hier helemaal klaar voor. Nog even reclame en dan beginnen. Gewoon lekker een avondje DWDD kijken. Opeens bedenk ik mij "wacht. Shit. Nederland 1. 19 uur. Kut"...
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hasta mañana
~ Matthijs van Nieuwkerk
Aha...quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Un poco. Bastante. Mas o menos.
Alsof jij dat niet doetquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Helemaal klaar gaan zitten voor dwdd.
En Kees erbij isquote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Helemaal klaar gaan zitten voor dwdd.
Ik ga er uit ellende voor op de bank liggen in een poging me op te vreten van ergernis.quote:
i see what you did therequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kees wordt de nieuwe ster van Moltalk.
Ja.quote:
Waaghals en ikquote:
Ja ik vind dat allemaal zo'n gedoequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij kan het ook leren in Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |