ik voel mezelf 80quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik beeld mij vaak in 34 te zijn. Dan valt mijn 28 jaar nog wel mee.
Jezus, ik raak altijd zo in de war over hoe oud jij bent.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik beeld mij vaak in 34 te zijn. Dan valt mijn 28 jaar nog wel mee.
Die gooi je maar aan de kant, want er is al een foto in omloop.quote:
hahaha dan moet je de wasmachine aan doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jezus, ik raak altijd zo in de was over hoe oud jij bent.
het is dat je een goede tt hebtquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahaha dan moet je de wasmachine aan doen
Als jij op onze date dan ook je principes aan de kant gooit hebben we een deal.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jezus, ik raak altijd zo in de war over hoe oud jij bent.
[..]
Die gooi je maar aan de kant, want er is al een foto in omloop.
Typisch. Omdat die teringmongolen zijn gestopt met het gebruiken van Silverpoint als Portfolio ben ik nu veel bestanden kwijt welke er nu weer van mij worden geëistquote:
moet je eerst zien te regelenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als jij op onze date dan ook je principes aan de kant gooit hebben we een deal.
mij jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:57 schreef xcachet het volgende:
Ezell heeft interesse in een boy. Wow.
ik wil gewoon foto's van iedereen hierquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:57 schreef xcachet het volgende:
Ezell heeft interesse in een boy. Wow.
haha lolquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik wil gewoon foto's van iedereen hier
Maakt niet uit hoor ezell.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha mijne krijg je lekker niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja bahquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor ezell.
Fok!ers daten
ik heb live beelden van jou met baret en kittyquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha mijne krijg je lekker niet.
Ja, ze zijn weer lekker bezig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch. Omdat die teringmongolen zijn gestopt met het gebruiken van Silverpoint als Portfolio ben ik nu veel bestanden kwijt welke er nu weer van mij worden geëist
Tot zover mijn klacht
GHAHAHAquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha mijne krijg je lekker niet.
verpest mijn move nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor ezell.
Fok!ers daten
En ze negeren mijn uitgeschreven betoog ook gewoon. "Ja we zullen voor je kijken" Nou niet dus. Nu moet ik de helft weer overnieuw makenquote:
Glorieus was dat wel ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb live beelden van jou met baret en kitty
De laatste die dat tegen mij zei was mijn ex. En exen hebben altijd ongelijk.quote:
Volgens mij bewijs je enkel het gelijk van mijn post. Dan geef ik dus geen foto's?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
GHAHAHA
ik snap hem
jij doet zo
omdat je je al hebt laten zien op tinychat
hahaha
grappig
Ik ben je ex.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
De laatste die dat tegen mij zei was mijn ex. En exen hebben altijd ongelijk.
Derhalve klopt er niks van jouw post.
Graag gedaan.
die wasis niet blond en vond FOK! stom en ze had een hekel aan paardenquote:
je lultquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mij bij parijs.
ofja.
iig met een mooi gebouw
Te laat nu he. Echt behulpzaam ben je ook niet, en ik kom je haar nog wel verven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar zou je een screenshot van moeten maken zodat je een te gekke FB-foto hebt.
Zal de volgende wel een screenshot voor je maken. En mijn haar is nog steeds zoals het nu is, dus je hebt nog niet geholpen. Ik ben je niks verschuldigd, knurft.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te laat nu he. Echt behulpzaam ben je ook niet, en ik kom je haar nog wel verven.
Het is onmogelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
nein.
t is niet echt parijs.
maar wel met een mooi gebouw.
maar waar
geen zin om te zoeken
Als je me een beetje kent weet je dat ik niet op zulke kleffe fotos zou staan.quote:
en geen fb zou hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je me een beetje kent weet je dat ik niet op zulke kleffe fotos zou staan.
Ja.quote:
zak in elkaar joh gekquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je het gek. je maakt iedereen in deze chat belachelijk, niemand mag je
eh..quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Het zou theoretisch kunnen dat iemand op slinkse wijze de facebook van m'n vriendin zou vinden.
Diegene moet dan echter wel smerig obsessief met mij zijn, dus die kans acht ik verwaarloosbaar.
wijsheid.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
ban voor verspreiding van persoonlijke gegevens
jij jaquote:
jaquote:
bewijs danquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:10 schreef Typisch het volgende:
inso
jij denkt dat je nu pas gevonden bent?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
jammer
niet goed gehapt
als Rens je niet heeft gevonden is het niet mogelijk je te vinden
ja compleet gratis is het nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:05 schreef Tjacka het volgende:
ik vind spotify mobiel kut
wtf man
ik kan alleen shuffle mode
wat een kut zooi
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
jammer
niet goed gehapt
als Rens je niet heeft gevonden is het niet mogelijk je te vinden
Serieus? Hij heeft alleen mijn pincode.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
inso. Typisch heeft mijn rekeningnummer zelfs. Hij heeft je echt wel getraceerd.
je zegt net van wel kanjerlulquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik speel geen fifa13
die heb ik niet
JanCees het volgende:[/b]quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:12 schreef [quote]
[b]Op woensdag 8 januari 2014 19:12 schreef Tjacka het volgende:
ik heb hem wel
ohja
ik heb hem wel
nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Serieus? Hij heeft alleen mijn pincode.
zelfs ik niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet
ik heb niet eens een fotootje van jou
[/quote]quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
JanCees het volgende:[/b]
[..]
je zegt net van wel kanjerlul
Een fiets zonder zadel?quote:
Nee, dank je.quote:
kloptquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Het voordeel aan GRTD is dat zoiets toch uitlekt. In VBL zouden ze het mogelijk nog geheim voor desbetreffende persoon kunnen houden.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
klopt
de VBL Omerta, niet te breken ditdat
Het FOK!stok verhaal is ook nog steeds niet uitgelekt.
dat was yvonne zelfquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
klopt
Ik weet het nog steeds niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
klopt
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
mij ook zeker kanjerlul
wat is je psn dan
het zou mij niet verbazenquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat was yvonne zelf
dat is ondertussen echt wel duidelijk
en het liefst ook vriend, werk en studieloosquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is één van de vereiste toch als je hier een account aan maakt?
lelijk en single
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
behalve de meisjes
van girls only dan
Dat ik naakt pic van AB aan jou had doorgestuurd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Cachet, wat is deze? Kan het niet zo snel uit de context opmaken.
/sherlock
op het moment van aanmaken voldeed ik al niet aan alle regelsquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en het liefst ook vriend, werk en studieloos
Je hebt het gewoon aan iedereen doorgestuurd, stop met ontkennen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ik naakt pic van AB aan jou had doorgestuurd.
Oh.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ik naakt pic van AB aan jou had doorgestuurd.
quote:
Ik ook niet. 3 maanden later welquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
op het moment van aanmaken voldeed ik al niet aan alle regels
shit
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
behalve de meisjes
van girls only dan
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind die drang naar mensen hun identiteit ook wel lelijk. Boeit mij echt heel weinig.
Ik heb niks gekregen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon aan iedereen doorgestuurd, stop met ontkennen.Heb letterlijk bewijs hier.
Ik wil altijd weten hoe iedereen eruit ziet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind die drang naar mensen hun identiteit ook wel lelijk. Boeit mij echt heel weinig.
Nein.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Xcachet geef je FB eens
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil altijd weten hoe iedereen eruit ziet.
Must know.
HAHAHAHAquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu ga eens niet dreig smsjes sturen, wat de neuk heb ik nou weer fout gedaan?
Verdomme VA, wat heb je nou weer gedaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu ga eens niet dreig smsjes sturen, wat de neuk heb ik nou weer fout gedaan?
Als ik een .gifje op mijn kamerdeur kon plakken, dan zou dit hem worden. Mooi plaatje, bedankt.quote:
Hehe zeg maar niks.quote:
En hiermee is het tegendeel al bewezen, Etsu.quote:
Ik niet. Al heb ik erop FOK! inmiddels zoveel vrede mee dat ik geeneens meer geheimzinnig doe.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil altijd weten hoe iedereen eruit ziet.
Must know.
ik heb je uitgenodigd om sushi met mij te gaan eten, maar wilde je nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:28 schreef Ezell het volgende:
Zou vanavond fatsoenlijk gaan avondeten, maar te moe om te koken. Zo maar een zakje kant-en-klare aardappelen in een pan gooien.
Weet ik niet, zegt ie nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Verdomme VA, wat heb je nou weer gedaan.
[..]
Als ik een .gifje op mijn kamerdeur kon plakken, dan zou dit hem worden. Mooi plaatje, bedankt.
[..]
Hehe zeg maar niks.sommige dingen moeten geheim blijven.
[..]
En hiermee is het tegendeel al bewezen, Etsu.
utrecht - groningenquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:28 schreef Etsu het volgende:
ik heb je uitgenodigd om sushi met mij te gaan eten, maar wilde je niet
Haha okequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Als ik een .gifje op mijn kamerdeur kon plakken, dan zou dit hem worden. Mooi plaatje, bedankt.
[..]
[..]
Doe deze dan. Deze is echt mooi en is geen gifquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Die vermoeidheid is een nasleep van het slechte slapen doordat je gisteren niet wist of je schoenen al in Nederland waren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:28 schreef Ezell het volgende:
Zou vanavond fatsoenlijk gaan avondeten, maar te moe om te koken. Zo maar een zakje kant-en-klare aardappelen in een pan gooien.
okequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:29 schreef Ezell het volgende:
Ik ga maar even naar de keuken voordat ik sterf van de honger.
Vanavond tc?
anti-sociale buiquote:
nopequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die vermoeidheid is een nasleep van het slechte slapen doordat je gisteren niet wist of je schoenen al in Nederland waren.
Hebben je schoenen ondertussen al duidelijkheid gegeven?
Wat het ook is, ik heb je rug maatje.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik niet, zegt ie niet
Een prachtpanter. Zou hem bijna op kunnen eten, zo mooi. Als hij mij niet eerst opeet natuurlijk, maar daar maak ik mij niet zo druk om, want het is geen .gif maar een stilstaande .jpg hahahaquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe deze dan. Deze is echt mooi en is geen gif
[ afbeelding ]
#okequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga denk ik vrijdag > zaterdagnacht doorhalen aan mijn schoolwerk om zaterdag zelf mijn frustraties weg te drinken
Lief dagboek
Heb je een alcoholprobleem?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga denk ik vrijdag > zaterdagnacht doorhalen aan mijn schoolwerk om zaterdag zelf mijn frustraties weg te drinken
Lief dagboek
lutjebroek?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:30 schreef Tjacka het volgende:
ik moet straks zaalvoetbal kijken bij mijn broertje
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Lief dagboek
Ik doe mee. Met het wegdrinken van jouw frustraties.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Lief dagboek
Nope, een Engelse kledingzaak.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Arrogant kutschoeisel is het. Laat me raden, import-Puma's?
Absoluut niet. Ik houd het op een FOK! verslaving gezien mijn productiviteit hier. Voor de rest verslaving bestendig.quote:
En ik de jouwe, aardige gozer jijquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat het ook is, ik heb je rug maatje.
[..]
Een prachtpanter. Zou hem bijna op kunnen eten, zo mooi. Als hij mij niet eerst opeet natuurlijk, maar daar maak ik mij niet zo druk om, want het is geen .gif maar een stilstaande .jpg hahaha![]()
kleding daar is zoveel leukerquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mja, dat was mijn tweede keus. Ik heb niks met Britten.
Nice nice.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik de jouwe, aardige gozer jij
Helemaal goed.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik houd het op een FOK! verslaving gezien mijn productiviteit hier. Voor de rest verslaving bestendig.
Geen ervaring mee eigenlijk, ik heb nooit wat gehaald daar. Heb je pics van de schoenen die je besteld hebt?quote:
live show @ tcquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen ervaring mee eigenlijk, ik heb nooit wat gehaald daar. Heb je pics van de schoenen die je besteld hebt?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha mijn cijferlijst van vorig jaar.
Ik zou mij eigenlijk moeten laten euthanaseren
je had ook nog zevensquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom krijg jij 4x 5,5 op dezelfde dag?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Pics van internet? Liveshow komt een andere keer wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
live show @ tc
o wacht, kan niet, ze zijn nog niet binnen
Deze man.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Prima toch geen 1 onvoldoendequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ja oké, éénquote:
welquote:
4 mannelijke docenten hadden op 28 juni 2013 's avonds geen seks meer met hun vrouwen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom krijg jij 4x 5,5 op dezelfde dag?
owquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
4 mannelijke docenten hadden op 28 juni 2013 's avonds geen seks meer met hun vrouwen.
vrouwelijke docenten wel?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
4 mannelijke docenten hadden op 28 juni 2013 's avonds geen seks meer met hun vrouwen.
Eindbaas.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
zo af en toe jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice nice.
Hou je van trap trouwens?
Cijfers worden tegelijkertijd ingevuld. Die tentamen week voor al mijn vakken een 5,5 gehaald tijdens de eerste pogingquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom krijg jij 4x 5,5 op dezelfde dag?
wtfquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cijfers worden tegelijkertijd ingevuld. Die tentamen week voor al mijn vakken een 5,5 gehaald tijdens de eerste poging
jij hebt een bijzondere band met jouw docenten. Ik zie het al.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word best op prijs gesteld jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:38 schreef Muto het volgende:
[..]
jij hebt een bijzondere band met jouw docenten. Ik zie het al.
Jawel, want vrouwelijke docenten laten zich niet snel overhalen. Ik heb eens aangeboden mijn Aziatische vrouwelijke docent te beffen voor een 5,5. Ook toen ik zei dat ik haar met stokjes zou eten wilde ze niet toegeven. Arrogante kutteef.quote:
quote:
Eh, wat?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:40 schreef Etsu het volgende:
rodawa ik kreeg een smsje met 'eh wat', wat moet ik hiermee?
Welke opleidingquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hbo. Maar ja... laat maar. Ik had even een dramaqueen aanval.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jawel, want vrouwelijke docenten laten zich niet snel overhalen. Ik heb eens aangeboden mijn Aziatische vrouwelijke docent te beffen voor een 5,5. Ook toen ik zei dat ik haar met stokjes zou eten wilde ze niet toegeven. Arrogante kutteef.
[..]
~ SUPER MARRRRIO ~
oquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hbo. Maar ja... laat maar. Ik had even een dramaqueen aanval.
Na mijn toetsweekquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof. Ik ben boos en teleurgesteld in mijzelf. Wanneer vertrekken we naar Zweden?
You are the Drama Queen, young and sweet, only seventeenquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof. Ik ben boos en teleurgesteld in mijzelf. Wanneer vertrekken we naar Zweden?
Nu nog zingen. Hij zit in de Mamma Mia film dus we kunnen er een avondje van makenquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
You are the Drama Queen, young and sweet, only seventeen
Drama Queen, feel the beat from the tambourine
You can dance, you can jive, having the time of your life
See that girl, watch that scene, dig in the Drama Queen
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAHA
ik ben zo leuk
hoi ik ben totoquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja zeg, dan weet ik het ook niet hoor.
ik snap de grap nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi ik ben toto
ik ga even een grappig plaatje posten
[ afbeelding ]
iz funny cuz his name no baned but he actualy always banned lolquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi ik ben toto
ik ga even een grappig plaatje posten
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
iz funny cuz his name no baned but he actualy always banned lol
dan moet je zeggen in de sc:quote:
Waar heb jij 't nu weer over.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:45 schreef supersof het volgende:
etsu doe alsjeblieft niet alsof je een debiel bent
over die sms'jesquote:
Ik heb werkelijk geen idee waar het over gaat en wie het is en waar ik nu weer van word beschuldigd.quote:
Dat is mijn drone. Stalken 2.0quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:53 schreef essnhills het volgende:
Irritante helikopter die al een half uur rondjes hier cirkelt werkt op m'n zenuwen
quote:
Haal dat ding eens uit de luchtquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is mijn drone. Stalken 2.0
[..]
Vermissing/achtervolging/zoektocht waarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haal dat ding eens uit de lucht![]()
Maar even serieus, waarom hangt dat ding hier zo lang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |