Ik ben je ex.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
De laatste die dat tegen mij zei was mijn ex. En exen hebben altijd ongelijk.
Derhalve klopt er niks van jouw post.
Graag gedaan.
die wasis niet blond en vond FOK! stom en ze had een hekel aan paardenquote:
je lultquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
volgens mij bij parijs.
ofja.
iig met een mooi gebouw
Te laat nu he. Echt behulpzaam ben je ook niet, en ik kom je haar nog wel verven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar zou je een screenshot van moeten maken zodat je een te gekke FB-foto hebt.
Zal de volgende wel een screenshot voor je maken. En mijn haar is nog steeds zoals het nu is, dus je hebt nog niet geholpen. Ik ben je niks verschuldigd, knurft.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te laat nu he. Echt behulpzaam ben je ook niet, en ik kom je haar nog wel verven.
Het is onmogelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
nein.
t is niet echt parijs.
maar wel met een mooi gebouw.
maar waar
geen zin om te zoeken
Als je me een beetje kent weet je dat ik niet op zulke kleffe fotos zou staan.quote:
en geen fb zou hebbenquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je me een beetje kent weet je dat ik niet op zulke kleffe fotos zou staan.
Ja.quote:
zak in elkaar joh gekquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je het gek. je maakt iedereen in deze chat belachelijk, niemand mag je
eh..quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja.
Het zou theoretisch kunnen dat iemand op slinkse wijze de facebook van m'n vriendin zou vinden.
Diegene moet dan echter wel smerig obsessief met mij zijn, dus die kans acht ik verwaarloosbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |