ja bahquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor ezell.
Fok!ers daten
ik heb live beelden van jou met baret en kittyquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha mijne krijg je lekker niet.
Ja, ze zijn weer lekker bezig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch. Omdat die teringmongolen zijn gestopt met het gebruiken van Silverpoint als Portfolio ben ik nu veel bestanden kwijt welke er nu weer van mij worden geëist
Tot zover mijn klacht
GHAHAHAquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha mijne krijg je lekker niet.
verpest mijn move nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor ezell.
Fok!ers daten
En ze negeren mijn uitgeschreven betoog ook gewoon. "Ja we zullen voor je kijken" Nou niet dus. Nu moet ik de helft weer overnieuw makenquote:
Glorieus was dat wel ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb live beelden van jou met baret en kitty
De laatste die dat tegen mij zei was mijn ex. En exen hebben altijd ongelijk.quote:
Volgens mij bewijs je enkel het gelijk van mijn post. Dan geef ik dus geen foto's?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
GHAHAHA
ik snap hem
jij doet zo
omdat je je al hebt laten zien op tinychat
hahaha
grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |