ik voel mezelf 80quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik beeld mij vaak in 34 te zijn. Dan valt mijn 28 jaar nog wel mee.
Jezus, ik raak altijd zo in de war over hoe oud jij bent.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik beeld mij vaak in 34 te zijn. Dan valt mijn 28 jaar nog wel mee.
Die gooi je maar aan de kant, want er is al een foto in omloop.quote:
hahaha dan moet je de wasmachine aan doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jezus, ik raak altijd zo in de was over hoe oud jij bent.
het is dat je een goede tt hebtquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahaha dan moet je de wasmachine aan doen
Als jij op onze date dan ook je principes aan de kant gooit hebben we een deal.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jezus, ik raak altijd zo in de war over hoe oud jij bent.
[..]
Die gooi je maar aan de kant, want er is al een foto in omloop.
Typisch. Omdat die teringmongolen zijn gestopt met het gebruiken van Silverpoint als Portfolio ben ik nu veel bestanden kwijt welke er nu weer van mij worden geëistquote:
moet je eerst zien te regelenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als jij op onze date dan ook je principes aan de kant gooit hebben we een deal.
mij jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:57 schreef xcachet het volgende:
Ezell heeft interesse in een boy. Wow.
ik wil gewoon foto's van iedereen hierquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:57 schreef xcachet het volgende:
Ezell heeft interesse in een boy. Wow.
haha lolquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik wil gewoon foto's van iedereen hier
Maakt niet uit hoor ezell.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha mijne krijg je lekker niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |