jij hebt een bijzondere band met jouw docenten. Ik zie het al.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha mijn cijferlijst van vorig jaar.
Ik zou mij eigenlijk moeten laten euthanaseren
Ik word best op prijs gesteld jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:38 schreef Muto het volgende:
[..]
jij hebt een bijzondere band met jouw docenten. Ik zie het al.
Jawel, want vrouwelijke docenten laten zich niet snel overhalen. Ik heb eens aangeboden mijn Aziatische vrouwelijke docent te beffen voor een 5,5. Ook toen ik zei dat ik haar met stokjes zou eten wilde ze niet toegeven. Arrogante kutteef.quote:
quote:
Eh, wat?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:40 schreef Etsu het volgende:
rodawa ik kreeg een smsje met 'eh wat', wat moet ik hiermee?
Welke opleidingquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hbo. Maar ja... laat maar. Ik had even een dramaqueen aanval.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jawel, want vrouwelijke docenten laten zich niet snel overhalen. Ik heb eens aangeboden mijn Aziatische vrouwelijke docent te beffen voor een 5,5. Ook toen ik zei dat ik haar met stokjes zou eten wilde ze niet toegeven. Arrogante kutteef.
[..]
~ SUPER MARRRRIO ~
oquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hbo. Maar ja... laat maar. Ik had even een dramaqueen aanval.
Na mijn toetsweekquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof. Ik ben boos en teleurgesteld in mijzelf. Wanneer vertrekken we naar Zweden?
You are the Drama Queen, young and sweet, only seventeenquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sof. Ik ben boos en teleurgesteld in mijzelf. Wanneer vertrekken we naar Zweden?
Nu nog zingen. Hij zit in de Mamma Mia film dus we kunnen er een avondje van makenquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
You are the Drama Queen, young and sweet, only seventeen
Drama Queen, feel the beat from the tambourine
You can dance, you can jive, having the time of your life
See that girl, watch that scene, dig in the Drama Queen
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAHA
ik ben zo leuk
hoi ik ben totoquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja zeg, dan weet ik het ook niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |