Die vermoeidheid is een nasleep van het slechte slapen doordat je gisteren niet wist of je schoenen al in Nederland waren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:28 schreef Ezell het volgende:
Zou vanavond fatsoenlijk gaan avondeten, maar te moe om te koken. Zo maar een zakje kant-en-klare aardappelen in een pan gooien.
okequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:29 schreef Ezell het volgende:
Ik ga maar even naar de keuken voordat ik sterf van de honger.
Vanavond tc?
anti-sociale buiquote:
nopequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Die vermoeidheid is een nasleep van het slechte slapen doordat je gisteren niet wist of je schoenen al in Nederland waren.
Hebben je schoenen ondertussen al duidelijkheid gegeven?
Wat het ook is, ik heb je rug maatje.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik niet, zegt ie niet
Een prachtpanter. Zou hem bijna op kunnen eten, zo mooi. Als hij mij niet eerst opeet natuurlijk, maar daar maak ik mij niet zo druk om, want het is geen .gif maar een stilstaande .jpg hahahaquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe deze dan. Deze is echt mooi en is geen gif
[ afbeelding ]
#okequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga denk ik vrijdag > zaterdagnacht doorhalen aan mijn schoolwerk om zaterdag zelf mijn frustraties weg te drinken
Lief dagboek
Heb je een alcoholprobleem?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga denk ik vrijdag > zaterdagnacht doorhalen aan mijn schoolwerk om zaterdag zelf mijn frustraties weg te drinken
Lief dagboek
lutjebroek?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:30 schreef Tjacka het volgende:
ik moet straks zaalvoetbal kijken bij mijn broertje
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Lief dagboek
Ik doe mee. Met het wegdrinken van jouw frustraties.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Lief dagboek
Nope, een Engelse kledingzaak.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Arrogant kutschoeisel is het. Laat me raden, import-Puma's?
Absoluut niet. Ik houd het op een FOK! verslaving gezien mijn productiviteit hier. Voor de rest verslaving bestendig.quote:
En ik de jouwe, aardige gozer jijquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat het ook is, ik heb je rug maatje.
[..]
Een prachtpanter. Zou hem bijna op kunnen eten, zo mooi. Als hij mij niet eerst opeet natuurlijk, maar daar maak ik mij niet zo druk om, want het is geen .gif maar een stilstaande .jpg hahaha![]()
kleding daar is zoveel leukerquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mja, dat was mijn tweede keus. Ik heb niks met Britten.
Nice nice.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik de jouwe, aardige gozer jij
Helemaal goed.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik houd het op een FOK! verslaving gezien mijn productiviteit hier. Voor de rest verslaving bestendig.
Geen ervaring mee eigenlijk, ik heb nooit wat gehaald daar. Heb je pics van de schoenen die je besteld hebt?quote:
live show @ tcquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geen ervaring mee eigenlijk, ik heb nooit wat gehaald daar. Heb je pics van de schoenen die je besteld hebt?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
hahaha mijn cijferlijst van vorig jaar.
Ik zou mij eigenlijk moeten laten euthanaseren
je had ook nog zevensquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom krijg jij 4x 5,5 op dezelfde dag?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Pics van internet? Liveshow komt een andere keer wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
live show @ tc
o wacht, kan niet, ze zijn nog niet binnen
Deze man.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Prima toch geen 1 onvoldoendequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ja oké, éénquote:
welquote:
4 mannelijke docenten hadden op 28 juni 2013 's avonds geen seks meer met hun vrouwen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom krijg jij 4x 5,5 op dezelfde dag?
owquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
4 mannelijke docenten hadden op 28 juni 2013 's avonds geen seks meer met hun vrouwen.
vrouwelijke docenten wel?quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
4 mannelijke docenten hadden op 28 juni 2013 's avonds geen seks meer met hun vrouwen.
Eindbaas.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
zo af en toe jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice nice.
Hou je van trap trouwens?
Cijfers worden tegelijkertijd ingevuld. Die tentamen week voor al mijn vakken een 5,5 gehaald tijdens de eerste pogingquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom krijg jij 4x 5,5 op dezelfde dag?
wtfquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Cijfers worden tegelijkertijd ingevuld. Die tentamen week voor al mijn vakken een 5,5 gehaald tijdens de eerste poging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |