Dat ik naakt pic van AB aan jou had doorgestuurd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Cachet, wat is deze? Kan het niet zo snel uit de context opmaken.
/sherlock
op het moment van aanmaken voldeed ik al niet aan alle regelsquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
en het liefst ook vriend, werk en studieloos
Je hebt het gewoon aan iedereen doorgestuurd, stop met ontkennen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ik naakt pic van AB aan jou had doorgestuurd.
Oh.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ik naakt pic van AB aan jou had doorgestuurd.
quote:
Ik ook niet. 3 maanden later welquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
op het moment van aanmaken voldeed ik al niet aan alle regels
shit
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
behalve de meisjes
van girls only dan
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind die drang naar mensen hun identiteit ook wel lelijk. Boeit mij echt heel weinig.
Ik heb niks gekregen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon aan iedereen doorgestuurd, stop met ontkennen.Heb letterlijk bewijs hier.
Ik wil altijd weten hoe iedereen eruit ziet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind die drang naar mensen hun identiteit ook wel lelijk. Boeit mij echt heel weinig.
Nein.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Xcachet geef je FB eens
quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil altijd weten hoe iedereen eruit ziet.
Must know.
HAHAHAHAquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu ga eens niet dreig smsjes sturen, wat de neuk heb ik nou weer fout gedaan?
Verdomme VA, wat heb je nou weer gedaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu ga eens niet dreig smsjes sturen, wat de neuk heb ik nou weer fout gedaan?
Als ik een .gifje op mijn kamerdeur kon plakken, dan zou dit hem worden. Mooi plaatje, bedankt.quote:
Hehe zeg maar niks.quote:
En hiermee is het tegendeel al bewezen, Etsu.quote:
Ik niet. Al heb ik erop FOK! inmiddels zoveel vrede mee dat ik geeneens meer geheimzinnig doe.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik wil altijd weten hoe iedereen eruit ziet.
Must know.
ik heb je uitgenodigd om sushi met mij te gaan eten, maar wilde je nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:28 schreef Ezell het volgende:
Zou vanavond fatsoenlijk gaan avondeten, maar te moe om te koken. Zo maar een zakje kant-en-klare aardappelen in een pan gooien.
Weet ik niet, zegt ie nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Verdomme VA, wat heb je nou weer gedaan.
[..]
Als ik een .gifje op mijn kamerdeur kon plakken, dan zou dit hem worden. Mooi plaatje, bedankt.
[..]
Hehe zeg maar niks.sommige dingen moeten geheim blijven.
[..]
En hiermee is het tegendeel al bewezen, Etsu.
utrecht - groningenquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:28 schreef Etsu het volgende:
ik heb je uitgenodigd om sushi met mij te gaan eten, maar wilde je niet
Haha okequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Als ik een .gifje op mijn kamerdeur kon plakken, dan zou dit hem worden. Mooi plaatje, bedankt.
[..]
[..]
Doe deze dan. Deze is echt mooi en is geen gifquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |