Je wordt inderdaad totaal niet voorbereid op het 'echte' leven tegenwoordig tijdens je studie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:59 schreef Skv het volgende:
De klacht moge duidelijk zijn: werken zuigt in het kwadraat.![]()
dus je verdiend geld met werken, om met dat geld kleding te kopen, voor je werk?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:59 schreef Skv het volgende:
Sinds anderhalf jaar ben ik klaar met studeren en begonnen met werken. Mijn totale inkomsten schelen wel iets met wat ik aan inkomsten had als student, maar alle overige kosten zijn onredelijk hard gestegen. Huur is van 300E (kamer) naar 900E (appartementje) gegaan. Verzekeringen kosten het honderdvoudige, ik kom voor geen enkele korting meer in aanmerking, moet representatieve kleding kopen voor mijn werk etc.
Studeren minder aantrekkelijk maken is inderdaad een uitstekend toekomstplan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:00 schreef Spongeboss het volgende:
Daarom moeten studenten het moeilijker krijgen zodat dat geld naar de werkende man kan, en dat die het wat makkelijker heeft. Studeren door je voor even werken zit je heel erg lang aan vast.
Dat moet je dan ook zelf doen. Ookal heb je veel, van het minimum proberen te leven, just in case.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:01 schreef Deshain het volgende:
[..]
Je wordt inderdaad totaal niet voorbereid op het 'echte' leven tegenwoordig tijdens je studie.
Verdient. En ja, ik moet wat meer nette kleding hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:02 schreef Seconde het volgende:
[..]
dus je verdiend geld met werken, om met dat geld kleding te kopen, voor je werk?
Ja ze komen mensen te kort in de bouw, hup handen uit je zakken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:03 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Studeren minder aantrekkelijk maken is inderdaad een uitstekend toekomstplan..
Nee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
appartement huren voor 900 euro ben je dom ofzo
Dafuq? Heb je enig idee hoeveel mensen in de bouw thuis zitten?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja ze komen mensen te kort in de bouw, hup handen uit je zakken.
oke ik dacht ik check het evenquote:
Dus je werkt om te werken..quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:04 schreef Skv het volgende:
[..]
Verdient. En ja, ik moet wat meer nette kleding hebben.
TS heeft MBO gedaan en noemt dat studerenquote:heb ik een baas die beslist wat ik allemaal moet gaan doen (en wanneer),
Nee, om te leven. Maar ik kan niet met mijn polotje of shirt op afspraken aan komen zetten.quote:
Zoiets, waarvan 1 fulltime bestuursjaar en twee keer voor meerdere maanden in het buitenland.quote:
Pakken zijn niet echt meer noodzakelijk of zakelijk. Veel mensen komen gewoon op een afspraak in spijkerbroek met een blousje en/of colbertje. En laat dat nou niet al te duur zijn bij de C&Aquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, om te leven. Maar ik kan niet met mijn polotje of shirt op afspraken aan komen zetten.
Ik draag geen C&A-kleding. Daarnaast is kleding maar één van de vele uitgaven die hoger uitvallen (denk ook aan eten, belastingen, verzekeringen, geen studentenkortingen meer, sportschoolabonnement ipv Uni-sportschool, geen toeslagen meer, hogere huur..).quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:09 schreef Seconde het volgende:
[..]
Pakken zijn niet echt meer noodzakelijk of zakelijk. Veel mensen komen gewoon op een afspraak in spijkerbroek met een blousje en/of colbertje. En laat dat nou niet al te duur zijn bij de C&A
Ik weet niet of jij in Groningen-oost woont ofzo, maar de prijzen liggen hier gewoon zo hoog. Ik woon relatief klein.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:11 schreef Waaghals het volgende:
tja moeten we nu medelijden hebben, je had ook goedkoper kunnen gaan wonen
Nee is inclusief GWL.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
is die ¤900 exclusief service kosten?
Lijkt me echt geweldig om ze te zien beginnen als een hoopvolle democratie en te zien eindigen als een keiharde dictatuur.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik pleit voor allemaal meedoen aan utopia
Vooral met die vieze kutzwerverquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:14 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Lijkt me echt geweldig om ze te zien beginnen als een hoopvolle democratie en te zien eindigen als een keiharde dictatuur.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:16 schreef Plus1 het volgende:
Terechte klacht. Die bs over: "Ga dan goedkoper wonen" slaat nergens op. Alles is te duur. We worden leeggezogen en niemand doet er wat aan.
Van ons loon wordt de helft ingehouden, dat bereikt je rekening niet eens - dat betaal je dus niet zelf, dat houden ze gewoon in. Van de rest van je loon mag je de helft weer wegzetten aan vaste lasten, zodat je basale dingen in het leven kunt betalen: een dak boven je hoofd, warm eten op je bord en de mogelijkheid tot douchen.
Wat je overhoudt na aftrek van belasting en vaste lasten, mag je kopen wat je wilt. Leuke daarbij is, dat voor alles wat jij koopt, je ook nog BTW moet betalen. De verkoper moet ook weer belasting betalen over zijn winst, dus op die manier pakken ze op elk verkocht product of dienst weer dubbel belasting.
Geen huis kunnen kopenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:17 schreef Sjeen het volgende:
900 euro huur is echt niet zo vreemd hoor... Niet iedereen komt in aanmerking voor gesubsidieerd wonen.
Uhh, nee. Als je een woning huurt voor ¤900 in de maand kun je geen aanspraak maken op huursubsidie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Stoppen met werking en vraag een uitkering aan, dan houd je waarschijnlijk hetzelfde over als je wat bijklust. win-win.
ik zit gekocht... Mijn woonlasten zijn nog wel wat hoger dan 900 euroquote:
Of gewoon te weinig geld binnenharkt zoals TS dus doet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:21 schreef CoolGuy het volgende:
Mensen die klagen dat alles zo duur isAls je te weinig/niks over houdt dan moet je je eens gaan afvragen of je niet te duur leeft
Ons belastingstelsel niet snappenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:16 schreef Plus1 het volgende:
Terechte klacht. Die bs over: "Ga dan goedkoper wonen" slaat nergens op. Alles is te duur. We worden leeggezogen en niemand doet er wat aan.
Van ons loon wordt de helft ingehouden, dat bereikt je rekening niet eens - dat betaal je dus niet zelf, dat houden ze gewoon in. Van de rest van je loon mag je de helft weer wegzetten aan vaste lasten, zodat je basale dingen in het leven kunt betalen: een dak boven je hoofd, warm eten op je bord en de mogelijkheid tot douchen.
Wat je overhoudt na aftrek van belasting en vaste lasten, mag je kopen wat je wilt. Leuke daarbij is, dat voor alles wat jij koopt, je ook nog BTW moet betalen. De verkoper moet ook weer belasting betalen over zijn winst, dus op die manier pakken ze op elk verkocht product of dienst weer dubbel belasting.
Mensen die veel nodig hebben om gelukkig te zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:21 schreef CoolGuy het volgende:
Mensen die klagen dat alles zo duur isAls je te weinig/niks over houdt dan moet je je eens gaan afvragen of je niet te duur leeft
Ik klaag helemaal niet dat alles te duur is, ik klaag dat mijn studententijd een stuk beter leefbaar was.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:21 schreef CoolGuy het volgende:
Ga weer opnieuw studeren dan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik klaag helemaal niet dat alles te duur is, ik klaag dat mijn studententijd een stuk beter leefbaar was.
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik klaag helemaal niet dat alles te duur is, ik klaag dat mijn studententijd een stuk beter leefbaar was.
Ja, want dat maakt inderdaad t verschil tussen wel of niet gelukkig zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mensen die veel nodig hebben om gelukkig te zijn.
Dan moet je nog veel leren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:24 schreef Skv het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Kon er niet van leven en het past niet naast mijn huidige baan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef VMSDKR het volgende:
Toen je student was had je twee bedrijfjes en nu ben je loonslaaf? Wat houdt je tegen om nu een bedrijf op te zetten.
Dit!quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef VMSDKR het volgende:
Toen je student was had je twee bedrijfjes en nu ben je loonslaaf? Wat houdt je tegen om nu een bedrijf op te zetten.
Ja, omdat je toen minder kosten had en je links enrechts geld toegestopt kreeg ja. Nu is dat weg gevallen en moet je zelf de kar trekken. Shit happens.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Mensen die geen geld hebben om er lekker op uit te gaan en gelukkig worden van de hele dag thuis zitten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mensen die veel nodig hebben om gelukkig te zijn.
Want dat is het alternatief voor gelukquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:29 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Mensen die geen geld hebben om er lekker op uit te gaan en gelukkig worden van de hele dag thuis zitten.
Daar zou ik ook depri van worden.
Daarom proberen iets op te zetten waar je wel van kunt leven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Kon er niet van leven en het past niet naast mijn huidige baan.
Thanks brah.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dit!
Edit: Wat een bazen UI heb jij trouwens!
Ik word er gelukkig van om er op uit te trekken, lekker uiteten, op vakantie, varen, motorrijden.. even spontaan uitgebreid BBQ'en met goed vlees.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Want dat is het alternatief voor geluk
Yeah.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, want dat maakt inderdaad t verschil tussen wel of niet gelukkig zijn![]()
Als je al klaagt over dat t duur is om een dak boven je hoofd te hebben, eten op je bord en de mogelijkheid tot douchen, dan lijkt dat me vrij standaard.
Als je dat niet eens normaal kunt bekostigen dan ben je echt niet gelukkiger als je dat maar net gedraaid krijgt hoorLekker man, elke maand vooral een hoop dingen NIET kunnen omdat je daar 't geld niet voor hebt
Bouw in je vrije tijd iets dat passief inkomen genereert. Leer je ook nog eens iets nieuws.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Kon er niet van leven en het past niet naast mijn huidige baan.
quote:If you knew me back in 2007, you’d probably be dealing with a very different person than the one who’s writing this article. Back then I was busy commuting an hour (or two) each way in an effort to please my master. I was a lifeless drone, who, apart from making someone else rich, didn’t have much time for anything else, including myself.
In late 2007 I left the cubicle farm and haven’t looked back. (Ironically, the company that I worked for eventually went public and I probably could’ve made a pretty penny cashing in my stock after the IPO, but I have absolutely zero regrets.)
In the past five years my life has changed in immeasurable ways – ways that I couldn’t even fathom on that fateful day when I handed in the two-week notice. Since then I’ve lived all over Central and South America before finally settling here in Europe.
Geld op zich maakt niet gelukkig, maar het draagt er aan bij. Als je eigenlijk vrijwel niks kunt doen omdat vrijwel alles geld kost, en je dus eigenlijk nooit iets kunt ondernemen omdat je daar de financiële middelen niet voor hebt, dan denk ik niet dat je daar gelukkig van wordt nee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:32 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik word er gelukkig van om er op uit te trekken, lekker uiteten, op vakantie, varen, motorrijden.. even spontaan uitgebreid BBQ'en met goed vlees.
Dat kost best wat geld. Als ik mij die vrijheden niet zou kunnen veroorloven zou ik minder gelukkig zijn ja.
Dr escaleert niks hoor. Ik geef gewoon de andere kant van jouw opmerking weer. Heeft niets met escaleren te makenquote:
Misschien tegen die tijd inderdaad opgerekt tot 69-70 jaar, vanwege ernstige vergrijzingquote:
Doel meer op die mensen die puur bovenop het onderhoud ontzettend veel geld nodig hebben om gelukkig te zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geld op zich maakt niet gelukkig, maar het draagt er aan bij. Als je eigenlijk vrijwel niks kunt doen omdat vrijwel alles geld kost, en je dus eigenlijk nooit iets kunt ondernemen omdat je daar de financiële middelen niet voor hebt, dan denk ik niet dat je daar gelukkig van wordt nee.
Jawel, aangezien die opmerking van mijn kant nauwelijks serieus te nemen viel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dr escaleert niks hoor. Ik geef gewoon de andere kant van jouw opmerking weer. Heeft niets met escaleren te maken
Ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien tegen die tijd inderdaad opgerekt tot 69-70 jaar, vanwege ernstige vergrijzing
Ik snap niet helemaal wat je allemaal omvat met 'onderhoud'. Bedoel je daar zoiets mee als dat je verder eigenlijk niks nodig hebt buiten je standaardkosten voor wonen en jezelf in leven houden?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doel meer op die mensen die puur bovenop het onderhoud ontzettend veel geld nodig hebben om gelukkig te zijn.
Elke vorm van financiering kan worden stopgezet voor studenten want in mijn tijd moest je ook met niets proberen te gaan studeren en het kan wel want het is mij ook gelukt. Duurt wel even en je moet vele hobbels overwinnen maar ook dat is onderdeel van het volwassen worden en levenservaring opdoen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:00 schreef Spongeboss het volgende:
Daarom moeten studenten het moeilijker krijgen zodat dat geld naar de werkende man kan, en dat die het wat makkelijker heeft. Studeren door je voor even werken zit je heel erg lang aan vast.
quote:
Mensen van de jongere generaties die nog denken dat ze ooit met pensioen kunnenquote:
http://www.mavericktraveler.com/how-to-really-make-money-online-and-live-anywhere-in-the-world/quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je allemaal omvat met 'onderhoud'. Bedoel je daar zoiets mee als dat je verder eigenlijk niks nodig hebt buiten je standaardkosten voor wonen en jezelf in leven houden?
Zo ja, ik mag bijvoorbeeld erg graag op vakantie gaan, want ik wil best het een en ander zien van de wereld. Dat kost nou eenmaal (veel) geld. Ik zou het wel erg jammer vinden als ik dat niet zou kunnen realiseren ja.
Dus? Omdat ik een andere mening heb als jij moet ik nou maar dat linkje gaan opvolgen, of wat is precies je punt?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.mavericktraveler.com/how-to-really-make-money-online-and-live-anywhere-in-the-world/
Succes.
eat-work-sleep-repeat...quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja.Kan je direct de kist in.
Dat is precies wat ik zeg.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus? Omdat ik een andere mening heb als jij moet ik nou maar dat linkje gaan opvolgen, of wat is precies je punt?
Gelukkig ben je zo onduidelijk als je maar zijn kunt, maar dat is dan ook je opzet.quote:
Ben je nu al aan het lezen of werkt je baas je tegen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zo onduidelijk als je maar zijn kunt, maar dat is dan ook je opzet.
Ja, want op internet is een no-go natuurlijk als je werktquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben je nu al aan het lezen of werkt je baas je tegen?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben je nu al aan het lezen of werkt je baas je tegen?
Ik geloof dat je best in staat bent tussen de regels door te lezen. Natuurlijk is dat relatief. Onderhoud in de zin van dat je gewoon prima je leven kan leiden, dus niet in die zin dat je net kan overleven, maar naar acceptabele hedendaagse standaarden kan leven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je allemaal omvat met 'onderhoud'. Bedoel je daar zoiets mee als dat je verder eigenlijk niks nodig hebt buiten je standaardkosten voor wonen en jezelf in leven houden?
Zo ja, ik mag bijvoorbeeld erg graag op vakantie gaan, want ik wil best het een en ander zien van de wereld. Dat kost nou eenmaal (veel) geld. Ik zou het wel erg jammer vinden als ik dat niet zou kunnen realiseren ja.
Ik wilde dit niet zeggen zo bot, maar inderdaadquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:50 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk hoe in jouw wereld de relaties op het werk liggen .
Je bent al niet meer te redden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, want op internet is een no-go natuurlijk als je werktEn vertel me eens waarom ik dat zou moeten lezen, naast dat stukje wat ik net heb gelezen voor je je post gauw editte en dat stukje tekst weer weg haalde?
Je bent niet eens duidelijk over wat je doel is, maar je verwacht wel dat ik op een linkje klik, gewoon omdat je 't post?
Je koopt toch geen dingen omdat je daar gelukkiger (in de letterlijke betekenis van het woord) van wordt? Ik bedoel, die blijdschap (geen geluk, blijdschap) van dat je een...iets...koopt is van korte duur, dus dat is niet waar je _gelukkig_ van wordt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik geloof dat je best in staat bent tussen de regels door te lezen. Natuurlijk is dat relatief. Onderhoud in de zin van dat je gewoon prima je leven kan leiden, dus niet in die zin dat je net kan overleven, maar naar acceptabele hedendaagse standaarden kan leven.
Een vakantie is een luxe, maar zo nu en dan moet dat prima kunnen, dat heeft een mens ook nodig ( en dat kan een gemiddeld burger zich ook permitteren ) Ieder jaar meerdere keren op vakantie niet.
Doel voornamelijk dus op de mensen die per se heel veel moeten reizen, per se een heel groot huis moeten hebben, per se een hele dure auto moeten hebben, per se de nieuwste gadgets moeten hebben en per se de laatste trends moeten volgen, om zich gelukkige te voelen.
En ja, natuurlijk is dit voor iedereen weer anders.
Oh boy oh boy! een anonieme forumgebruiker heeft een mening over me. Nu zit ik in zak en as hoor! Oh nee wacht even, toch nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent al niet meer te redden.
als je luxe wilt levenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of gewoon te weinig geld binnenharkt zoals TS dus doet.
Als je start met werken krijg je niet direct 2 ton netto ofzo.quote:
Zit nu op 2900 ofzo, denk dat ik 3500 nodig heb om normaal te kunnen leven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:50 schreef GSbrder het volgende:
Ach, even door de zure appel heen bijten. Nu is het met 2500 nog geen feestje, maar met 5000+ wordt het wat gemakkelijker. Alleen hopen dat je smaak niet (veel) duurder wordt, dan zing je het wel uit.
Ik ben afgelopen jaar 5 dagen op vakantie geweest, heb geen auto en woon in een klein appartement. Mijn gadgets koop ik vaak op Marktplaats ofzo. Eten en drinken kost wel wat meer bij mij, evenals mijn hobby's (motorrijden, whisky, horloges). Maar dan heb ik een leenmotor, is mijn duurste horloge 100 Euro en heb ik mijn whiskyvoorraad gekregen voor verjaardag/afstuderen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik geloof dat je best in staat bent tussen de regels door te lezen. Natuurlijk is dat relatief. Onderhoud in de zin van dat je gewoon prima je leven kan leiden, dus niet in die zin dat je net kan overleven, maar naar acceptabele hedendaagse standaarden kan leven.
Een vakantie is een luxe, maar zo nu en dan moet dat prima kunnen, dat heeft een mens ook nodig ( en dat kan een gemiddeld burger zich ook permitteren ) Ieder jaar meerdere keren op vakantie niet.
Doel voornamelijk dus op de mensen die per se heel veel moeten reizen, per se een heel groot huis moeten hebben, per se een hele dure auto moeten hebben, per se de nieuwste gadgets moeten hebben en per se de laatste trends moeten volgen, om zich gelukkige te voelen.
En ja, natuurlijk is dit voor iedereen weer anders.
Nondeju gelukkig ofnie danquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen jaar 5 dagen op vakantie geweest, heb geen auto en woon in een klein appartement. Mijn gadgets koop ik vaak op Marktplaats ofzo. Eten en drinken kost wel wat meer bij mij, evenals mijn hobby's (motorrijden, whisky, horloges). Maar dan heb ik een leenmotor, is mijn duurste horloge 100 Euro en heb ik mijn whiskyvoorraad gekregen voor verjaardag/afstuderen.
Veelzeggend dat je het drukker hebt met jezelf verweren tegen een anonieme chaotische forumgebruiker, dan met uitzoeken of het ook waarde voor jou heeft. Coolguy.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh boy oh boy! een anonieme forumgebruiker heeft een mening over me. Nu zit ik in zak en as hoor! Oh nee wacht even, toch niet
Ik ben dan toch een beetje benieuwd wat jij onder normaal leven verstaat? Ik vind dat je je niet hoeft te schamen voor wat je nu schrijft, maar 5 dagen vakantie is inderdaad wel erg karig. Volgens mij kom jij ook in het horloge topic @ LIF toch? Ik dacht dat jij duurdere horloges had dan dat.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen jaar 5 dagen op vakantie geweest, heb geen auto en woon in een klein appartement. Mijn gadgets koop ik vaak op Marktplaats ofzo. Eten en drinken kost wel wat meer bij mij, evenals mijn hobby's (motorrijden, whisky, horloges). Maar dan heb ik een leenmotor, is mijn duurste horloge 100 Euro en heb ik mijn whiskyvoorraad gekregen voor verjaardag/afstuderen.
Thuis zitten is dan toch niet het alternatief?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:32 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik word er gelukkig van om er op uit te trekken, lekker uiteten, op vakantie, varen, motorrijden.. even spontaan uitgebreid BBQ'en met goed vlees.
Dat kost best wat geld. Als ik mij die vrijheden niet zou kunnen veroorloven zou ik minder gelukkig zijn ja.
Nou, aangezien ik mijn leven leidt zoals ik het graag wil, hoef ik geen linkje te openen om daar een verhaal te lezen over hoe het ook anders kan. Ik zou zeggen, volg je eigen linkje op (wat er ook staat) en ben daar content mee, hoef je ook niet als een messias proberen zieltjes te winnen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Veelzeggend dat je het drukker hebt met jezelf verweren tegen een anonieme chaotische forumgebruiker, dan met uitzoeken of het ook waarde voor jou heeft. Coolguy.
Veelzeggend dit, ik had al gezegd dat je niet meer te redden was en daarmee verdween eveneens de messias-behoefte. Ga heen, CoolGuy. Ga heen en maak je geld op.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, aangezien ik mijn leven leidt zoals ik het graag wil, hoef ik geen linkje te openen om daar een verhaal te lezen over hoe het ook anders kan. Ik zou zeggen, volg je eigen linkje op (wat er ook staat) en ben daar content mee, hoef je ook niet als een messias proberen zieltjes te winnen.
Weer zo'n een!quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:24 schreef Scorpie het volgende:
Kijk die Panzermaus eens sneuneuzen, moet je niet de gym hitten als de battieboi die je bent?
Oh, ik ben best gelukkig, maar het was allemaal wat ruimer en gemakkelijker leven toen ik student was.quote:
Iemand die hard lacht om je linkjes ja. Zweverig gedoe bedoeld om have-not's rustig te houden en te denken dat ze daadwerkelijk kans maken op meer.quote:
Volg het automatisch-gelukkig-worden-linkje van Panzermaus, lees je in en alles komt goed! Its amazing jim! Tellsell is er niks bij!quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Oh, ik ben best gelukkig, maar het was allemaal wat ruimer en gemakkelijker leven toen ik student was.
Nee, dat maak ik niet opquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Veelzeggend dit, ik had al gezegd dat je niet meer te redden was en daarmee verdween eveneens de messias-behoefte. Ga heen, CoolGuy. Ga heen en maak je geld op.
[..]
Weer zo'n een!
Ga heen, Scorpie. Ga heen en trouw die meid van je. Verder heb ik niets voor je.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iemand die hard lacht om je linkjes ja. Zweverig gedoe bedoeld om have-not's rustig te houden en te denken dat ze daadwerkelijk kans maken op meer.
Veelzeggend dat je precies op die manier dapper blijft doorstrijden, CoolGuy. Wat wil je nu nog van me?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, dat maak ik niet opWat wil je nou precies jongen? Het laatste woord hebben? of wat is je doel precies? Die pseudo-pscychologische oneliners waar je mee komt zijn een beetje doorzichtig.
"veelzeggend dat je precies dat zegt Panzermaus".
Voor iemand die zichzelf als Messias neerzet ben je wel kort van stof en inhoudelijk net zo sterk als een poffertje. Gokje, je hebt een mbo opleidingkje gedaan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ga heen, Scorpie. Ga heen en trouw die meid van je. Verder heb ik niets voor je.
'Huhuhuh, ik wist wel dat je dat zou zeggen, huhuhuhu, mijn vierde oog van Saturnus staat in lijn met je sterrenbeeld en daardoor channel je je energie niet goed, huhuhuhuh'quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, dat maak ik niet opWat wil je nou precies jongen? Het laatste woord hebben? of wat is je doel precies? Die pseudo-pscychologische oneliners waar je mee komt zijn een beetje doorzichtig.
"veelzeggend dat je precies dat zegt Panzermaus".
JIJ dringt MIJ een linkje op wat ik vooral moet lezen, maar je vertelt niet erbij waarom. Als ik je dat dan vraag, dan geef je niet thuis.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ga heen, Scorpie. Ga heen en trouw die meid van je. Verder heb ik niets voor je.
[..]
Veelzeggend dat je precies op die manier dapper blijft doorstrijden, CoolGuy. Wat wil je nu nog van me?
Er komen wel duurdere klokjes aan, maar daarvoor verkoop ik weer oude dingen. Nu telt het ook mee dat mijn vriendin bij mij in woont en nog studeert, dus dat kost ook iets extra. Buiten vaste lasten/eten om hou ik iets van 350-400 over. Een keertje uit eten, even de kroeg in en iets opzij voor vakantie en het is wel op.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben dan toch een beetje benieuwd wat jij onder normaal leven verstaat? Ik vind dat je je niet hoeft te schamen voor wat je nu schrijft, maar 5 dagen vakantie is inderdaad wel erg karig. Volgens mij kom jij ook in het horloge topic @ LIF toch? Ik dacht dat jij duurdere horloges had dan dat.
Ik vraag me dan inderdaad wel een beetje af hoe jij je geld besteedt. Ik weet niet wat jij netto over houdt. Nu zit mijn salaris een flink stuk hoger dan jouw salaris, maar ik ben met dat geld wel in staat om mn huis etc te bekostigen, een hoop te sparen, en dan ga ik ook nog eens relatief duur op vakantie, heb ik vrij prijzige horloges, en dan weet ik nog steeds niet hoe ik mn geld op moet krijgen (niet dat ik dat wil of ook maar het doel is, maar toch).
Zeg, heb je dat item nu al gelezen, of haal je nog steeds meer trots en waarde uit als de grote meneer te lopen vechten met een troll op een internetforum? Ik ga ervan uit dat je dit voor de lol doet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
JIJ dringt MIJ een linkje op wat ik vooral moet lezen, maar je vertelt niet erbij waarom. Als ik je dat dan vraag, dan geef je niet thuis.
Ik vind 't verder prima hoor, mag je zelf weten, maar blijkbaar wilde je iets bereiken, anders deed je niet zoveel moeite voor dat linkje. Of je blijft proberen bijdehand te doen, kan ook natuurlijk.
Waarom blijf je nog reageren? Het doet je toch niks?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeg, heb je dat item nu al gelezen, of haal je nog steeds meer trots en waarde uit als de grote meneer te lopen vechten met een troll op een internetforum? Ik ga ervan uit dat je dit voor de lol doet.
Natuurlijk is dit voor de lol. Zeg me nou niet dat je daar serieus zit te stampvoeten omdat je het laatste woord niet krijgtquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeg, heb je dat item nu al gelezen, of haal je nog steeds meer trots en waarde uit als de grote meneer te lopen vechten met een troll op een internetforum? Ik ga ervan uit dat je dit voor de lol doet.
900 euro voor een appartement?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:59 schreef Skv het volgende:
In mijn studententijd heb ik altijd meer dan voldoende geld gehad. Stufi, een kleine lening bij de IB-Groep, een helpende hand van mijn ouders, een bijbaantje, wat geld verdiend met gokken, een auto die ik verhuurde en twee eigen bedrijfjes.
Zo heb ik negen jaar prima kunnen leven. Op kamers gezeten, behoorlijk wat van de wereld gezien, motorrijbewijs gehaald, auto's gehad, veel kunnen stappen, goede apparatuur en kleding.. Kortom: het ging allemaal voor de wind en ik had het aardig naar mijn zin.
Sinds anderhalf jaar ben ik klaar met studeren en begonnen met werken. Mijn totale inkomsten schelen wel iets met wat ik aan inkomsten had als student, maar alle overige kosten zijn onredelijk hard gestegen. Huur is van 300E (kamer) naar 900E (appartementje) gegaan. Verzekeringen kosten het honderdvoudige, ik kom voor geen enkele korting meer in aanmerking, moet representatieve kleding kopen voor mijn werk etc.
Ik hou per maand iets van 200 Euro over. Daarnaast heb ik met mijn 5 weekjes vakantie per jaar ook nauwelijks de tijd om het uit te geven. Om het allemaal nog erger te maken heb ik een baas die beslist wat ik allemaal moet gaan doen (en wanneer), in plaats van dat ik mijn werkzaamheden en studie in eigen hand had.
De klacht moge duidelijk zijn: werken zuigt in het kwadraat.![]()
Je bent pas de duizendste met deze opmerking hoor.quote:
Wat gaat het jou dan aan? Wat maakt het uberhaupt voor jullie uit dat ik een link post die relevant is aan het topic?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom blijf je nog reageren? Het doet je toch niks?
xDquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Je bent pas de duizendste met deze opmerking hoor.
Dit dus. De meeste functies tegenwoordig accepteren het als je 'smart casual' bent gekleed.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:09 schreef Seconde het volgende:
[..]
Pakken zijn niet echt meer noodzakelijk of zakelijk. Veel mensen komen gewoon op een afspraak in spijkerbroek met een blousje en/of colbertje. En laat dat nou niet al te duur zijn bij de C&A
Het is wel aandoenlijk hoor, dat je probeert uit alle macht onverschillig te zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat gaat het jou dan aan? Wat maakt het uberhaupt voor jullie uit dat ik een link post die relevant is aan het topic?
Jullie blijven met twee huisvaders sterk reageren en de lolbroek proberen uit te hangen. En verbazen, dat doet het me niet. Lieverd, wat zit er ditmaal niet goed op het grote boze wereldwijde websteknet?
30+ deze kornuiten, 30+!
Hier nummer 1.001: 900 euro voor een appartement als net schoolverlater?quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:40 schreef Skv het volgende:
[..]
moet je eens bedenken hoeveel je overhoudt als je antikraak leeft. Niet dat het per se beter is natuurlijk, maar dan hou je zeker 500 euro extra over.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Voor iemand die claimt dat het hem niks doet blijf je maar proberen het laatste woord te krijgen, en vooral op een rare manier persoonlijk te worden waar ik best wel stiekem om moet lachen, samen met CG. Ik zie echt zo`n sportschool aapje voor me die meent een verhaal te kunnen verkondigen en vervolgens met hoongelach te worden ontvangen. Schoenmaker, blijf bij je leest, ga lekker terug naar je dumbells, er is hier weinig tot niets voor je behoudens spot en ridicule ten opzichte van jou als persoontje.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat gaat het jou dan aan? Wat maakt het uberhaupt voor jullie uit dat ik een link post die relevant is aan het topic?
Jullie blijven met twee huisvaders sterk reageren en de lolbroek proberen uit te hangen. En verbazen, dat doet het me niet. Lieverd, wat zit er ditmaal niet goed op het grote boze wereldwijde websteknet?
30+ deze kornuiten, 30+!
Pot -> ketel, maatje. Ik had liever wat volwassen mannenpraat gehoord, maar daar zijn jullie natuurlijk geheel vrij in.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het is wel aandoenlijk hoor, dat je probeert uit alle macht onverschillig te zijn.
Ehhh...huisvader...seriously..? Kijk dat je wil trollen is prima, maar je moet niets gaan verzinnen.
Dus jouw geld is eigenlijk altijd op aan 't eind van de maand? Moet ik 't zo lezen? Ik neem even aan dat je ook spaart toch? Ik neem dan ook aan dat die 350-400 euro is NA dat je al gespaard hebt? Ja, dan zit er qua 'overhouden' toch een behoorlijk verschil tussen jou en mij ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Er komen wel duurdere klokjes aan, maar daarvoor verkoop ik weer oude dingen. Nu telt het ook mee dat mijn vriendin bij mij in woont en nog studeert, dus dat kost ook iets extra. Buiten vaste lasten/eten om hou ik iets van 350-400 over. Een keertje uit eten, even de kroeg in en iets opzij voor vakantie en het is wel op.
Jongen prachtig toch, hij probeert uit alle macht te trollen maar heeft zijn shit niet op orde, mooi toch? Ik zit hier te lachen om zo`n faalhaas die meent ons te kunnen trollen en gewoon niks in huis heeft.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het is wel aandoenlijk hoor, dat je probeert uit alle macht onverschillig te zijn.
Ehhh...huisvader...seriously..? Kijk dat je wil trollen is prima, maar je moet niets gaan verzinnen.
Vooral op een rare manier persoonlijk worden, dat is wat Scorpie doet. En nog met meer woorden ook. Kostelijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor iemand die claimt dat het hem niks doet blijf je maar proberen het laatste woord te krijgen, en vooral op een rare manier persoonlijk te worden waar ik best wel stiekem om moet lachen, samen met CG. Ik zie echt zo`n sportschool aapje voor me die meent een verhaal te kunnen verkondigen en vervolgens met hoongelach te worden ontvangen. Schoenmaker, blijf bij je leest, ga lekker terug naar je dumbells, er is hier weinig tot niets voor je behoudens spot en ridicule ten opzichte van jou als persoontje.
'huhuhuh volwassen mannenpraat, je moet passief inkomen genereren en geen loonslaaf zijn, huhuhuhuh'.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pot -> ketel, maatje. Ik had liever wat volwassen mannenpraat gehoord, maar daar zijn jullie natuurlijk geheel vrij in.
Sterke comeback, een oneliner met net zoveel inhoud als wat ik dagelijks op de wc doorspoel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vooral op een rare manier persoonlijk worden, dat is wat Scorpie doet. En nog met meer woorden ook. Kostelijk.
jij werkt voor je auto, niet?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:02 schreef Seconde het volgende:
[..]
dus je verdiend geld met werken, om met dat geld kleding te kopen, voor je werk?
Post nog wat meer pics van je bovenlijf, humor me.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vooral op een rare manier persoonlijk worden, dat is wat Scorpie doet. En nog met meer woorden ook. Kostelijk.
En als ik nou de indruk had gehad een volwassen man als discussiepartner te hebben hier, dan had je dat zeker gehoord. Maar die indruk wek je niet, dus ik pas me netjes aan aan jouw niveau.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pot -> ketel, maatje. Ik had liever wat volwassen mannenpraat gehoord, maar daar zijn jullie natuurlijk geheel vrij in.
Pas op, hij gaat weer met linkjes strooien.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En als ik nou de indruk had gehad een volwassen man als discussiepartner te hebben hier, dan had je dat zeker gehoord. Maar die indruk wek je niet, dus ik pas me netjes aan aan jouw niveau.
Begin er dan ook niet aan, man. Een 21-jarige die jou eruit lult op een internetforum waar je toch al teveel tijd verspeelt, en dan vastklampen aan de wetenschap dat hij eruit ziet als Hercules en dus elders wel zichzelf te kort moet doen. Cool beans y0!quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sterke comeback, een oneliner met net zoveel inhoud als wat ik dagelijks op de wc doorspoel.
Ben je dan een fantastische debiel, of ben je dan een fantastische debiel, als je dat echt gelooft.quote:Let’s say we’re competing in the same market niche, which, with the high competition nowadays, isn’t that uncommon, and you’re working four hours a week mostly out of buses, planes, or cheap hostels, while I, on the other hand, plant my ass down in work from the privacy and comfort of my comfortable private apartment, who do you think will build the better product?
Mine will beat yours every single damn time.
Ik kan geen uitspraak doen over of hij zijn shit wel of niet op orde heeft. Ik vind zijn manier van posten wel een beetje apart. Een linkje posten en dan als daar niet op geklikt wordt een beetje raar gaan lopen reageren. Niet echt de manier om je doel te bereiken, om dan vervolgens persoonlijk te worden, en daarna te beginnen over 'volwassen gepraat'.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jongen prachtig toch, hij probeert uit alle macht te trollen maar heeft zijn shit niet op orde, mooi toch? Ik zit hier te lachen om zo`n faalhaas die meent ons te kunnen trollen en gewoon niks in huis heeft.
Dan heb ik 150 Euro gespaard, 150 Euro aan studielening afbetaald, verzekeringen betaald, abonnementen betaald, huur betaald, eten en drinken betaald inderdaad.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus jouw geld is eigenlijk altijd op aan 't eind van de maand? Moet ik 't zo lezen? Ik neem even aan dat je ook spaart toch? Ik neem dan ook aan dat die 350-400 euro is NA dat je al gespaard hebt? Ja, dan zit er qua 'overhouden' toch een behoorlijk verschil tussen jou en mij ja.
Dat is helemaal niet erg, ik blijf er bij dat het niets is om je voor te schamen, maar nogmaals, ik vind je vergelijking niet helemaal op gaan omdat je het vergelijkt met een situatie waarin je veel minder kosten had en je links en rechts geld toegestopt kreeg. Jij vergelijkt appels met peren.
Je lult me precies waar uit? Je doet wat persoonlijke aanvallen waar ik om moet lachen en waarna ik je vervolgens weer terugstuur je sportschooltje in. Wat ben je toch allemaal aan het doen jongen, want je maakt maar bar weinig indruk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Begin er dan ook niet aan, man. Een 21-jarige die jou eruit lult op een internetforum waar je toch al teveel tijd verspeelt, en dan vastklampen aan de wetenschap dat hij eruit ziet als Hercules en dus elders wel zichzelf te kort moet doen. Cool beans y0!
Aanpassen? Als volwassen man was je weggelopen voor zo'n matige discussiepartner, CoolGuy. Channel die energie maar ergens anders, dat zal jou en de indigokinderen van Saturnus goed doen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En als ik nou de indruk had gehad een volwassen man als discussiepartner te hebben hier, dan had je dat zeker gehoord. Maar die indruk wek je niet, dus ik pas me netjes aan aan jouw niveau.
Nou, mooi dat ik niet dat linkje heb geopend, want dit is weer zo'n links new age hippie gelul. Ik neem aan dat de rest van de tekst ook van dit niveau is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:49 schreef Scorpie het volgende:
Haha, die link is trouwens wel hilarisch.
[..]
Ben je dan een fantastische debiel, of ben je dan een fantastische debiel, als je dat echt gelooft.
Hij is 21 en het belangrijkste in zijn leven is de sportschool en dat linkje dat hij stuurde.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik kan geen uitspraak doen over of hij zijn shit wel of niet op orde heeft.
Zijn hele manier van denken is apart. Tegenwoordig halen ze zulke figuren met busjes op uit school.quote:Ik vind zijn manier van posten wel een beetje apart.
Zie hierboven.quote:Een linkje posten en dan als daar niet op geklikt wordt een beetje raar gaan lopen reageren.
Hij is 21, je kan hem nog niet zoveel kwalijk nemen. De hersenen zijn nog niet volgroeid (alhoewel ik betwijfel of ze bij hem niet gewoon ontbreken)quote:Niet echt de manier om je doel te bereiken, om dan vervolgens persoonlijk te worden, en daarna te beginnen over 'volwassen gepraat'.
Gewoon blijven lachen en porren, kijken wat voor onzin hij nog meer gaat uitkramen zo. Moet toch wat doen om de tijd te dodenquote:Right
Ja het hele verhaal hangt van die vaagheden aan elkaar, en blijkbaar komt Panzertje daar van klaar. Ik snap er iig nog steeds geen kut van, want die vent lult een partij slap, daar kan Mark Rutte nog wat van leren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, mooi dat ik niet dat linkje heb geopend, want dit is weer zo'n links new age hippie gelul. Ik neem aan dat de rest van de tekst ook van dit niveau is.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als volwassen man was je weggelopen voor zo'n matige discussiepartner
Wat is het nou? Moeten we nou weglopen of met je in discussie gaan? Je lult jezelf vast.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:44 schreef Panzermaus het volgende:
Ik had liever wat volwassen mannenpraat gehoord
Zoals ik net al zei, je neemt internet veel te serieus. Je moet het zien als vermaak. Jouw gespartel is ook vermaak.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Aanpassen? Als volwassen man was je weggelopen voor zo'n matige discussiepartner, CoolGuy. Channel die energie maar ergens anders, dat zal jou en de indigokinderen van Saturnus goed doen.
Als hij nou nog ff vertelt dat hij stratenmaker van beroep is dan is het plaatje compleet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei, je neemt internet veel te serieus. Je moet het zien als vermaak. Jouw gespartel is ook vermaak.
"channel die energie". Wat ben jij voor een zweverig typje? Maar, ik zag net weer een stukje van dat linkje voorbij komen, dat gecombineerd met je leeftijd en dit soort uitspraken van je maken wel dat ik je dus goed heb ingeschat.
Ga je nu de slachtofferkaart spelen? Je bent zelf degene geweest die zich klem lulde, daar hoeven we niks voor te doen blijkbaar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
Kijk hier eens naar als een buitenstaander, wat zie je. Twee volwassen mannen tegen een gespierde mongool uit de short bus. En maar blijven porren en lachen, wat een aanwinst op de wereld.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:55 schreef Panzermaus het volgende:
Kijk hier eens naar als een buitenstaander, wat zie je. Twee volwassen mannen tegen een gespierde mongool uit de short bus. En maar blijven porren en lachen, wat een aanwinst op de wereld.
En ook gewoon echt in de SC om hulp gaan vragen, hahahaquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:52 schreef Panzermaus het volgende:
KLB / De deceptie van het werkende leven. oh jee, met zijn twee
Mijn eigen aanzet uit dat topic van MangoLotion tegen me gebruiken, Sir, we are initiated. Topic toegevoegd aan favorieten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:58 schreef Scorpie het volgende:
Oh ja Panzer, ik ben niet zo gediend van je schelden en je bedreigingen in DM. Neem het niet zo serieus jongen, ik ga niet afspreken om met je te matten
Waarom denk je!quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En ook gewoon echt in de SC om hulp gaan vragen, hahaha
Deze 'huisvader' stapt even in zijn bolide om een echt leven te gaan hebben, wacht je even hier op me? Je hebt toch geen leven. Kusjequote:Op woensdag 8 januari 2014 17:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn eigen aanzet uit dat topic van MangoLotion tegen me gebruiken, Sir, we are initiated. Topic toegevoegd aan favorieten.
Het trieste is dat die grote boze overheid het uitgeeft aan totaal nutteloze dingenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:17 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De grote boze overheid pakt mijn centjes af... boehoeee fucking boeeeeee.
Haast je niet, ik werk ondertussen vrolijk verder aan wat anders. Vrolijk zie ik je terugkeer tegemoet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Deze 'huisvader' stapt even in zijn bolide om een echt leven te gaan hebben, wacht je even hier op me? Je hebt toch geen leven. Kusje
Antikraak is hier wel te vinden, maar dan zit je weer met mensen met voorrang (die weinig te besteden hebben) en met korte termijnen dat je je huis uitgetrapt kan worden. Ik kan het me niet veroorloven om geen huis te hebben omdat ik hier werk. Noch heb ik veel tijd om telkens te verhuizen; dat kost me veel te veel geld (en tijd).quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:43 schreef RodeNek het volgende:
[..]
moet je eens bedenken hoeveel je overhoudt als je antikraak leeft. Niet dat het per se beter is natuurlijk, maar dan hou je zeker 500 euro extra over.
Geld maakt ook niet gelukkig. Het is een middel wat gebruikt kan worden om het leven comfortabeler te maken waardoor het indirect KAN bijdragen aan het geluk dat iemand ervaart. Dit is echter geen wet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:07 schreef Spuitkak het volgende:
We zijn allemaal slaaf van het systeem. Mensen die zeggen dat geld (en dus vrijheid) niet gelukkig maakt zijn dom.
inderdaad, ik heb een compleet woonhuis met woonkamer, keuken, 4 kamers voor 650, in de stad.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Was ook mijn eerste gedachte. Als je voor een appartement zo veel betaalt, zit je echt torenhoog. Als de baan stabiel is, kun je beter in een koopwoning gaan zitten. Dan koop je een appartementje van pakweg 150.000 - 200.000 euro. Ik kan me niet voorstellen dat je na aftrek van HRA boven de 600 euro per maand aan woonlasten uitkomt (een eventuele VVE-bijdrage daargelaten).quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Geld maakt ook niet gelukkig. Het is een middel wat gebruikt kan worden om het leven comfortabeler te maken waardoor het indirect KAN bijdragen aan het geluk dat iemand ervaart. Dit is echter geen wet.
Met vriendelijke groet,quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haast je niet, ik werk ondertussen vrolijk verder aan wat anders. Vrolijk zie ik je terugkeer tegemoet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |