Elke vorm van financiering kan worden stopgezet voor studenten want in mijn tijd moest je ook met niets proberen te gaan studeren en het kan wel want het is mij ook gelukt. Duurt wel even en je moet vele hobbels overwinnen maar ook dat is onderdeel van het volwassen worden en levenservaring opdoen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:00 schreef Spongeboss het volgende:
Daarom moeten studenten het moeilijker krijgen zodat dat geld naar de werkende man kan, en dat die het wat makkelijker heeft. Studeren door je voor even werken zit je heel erg lang aan vast.
quote:
Mensen van de jongere generaties die nog denken dat ze ooit met pensioen kunnenquote:
http://www.mavericktraveler.com/how-to-really-make-money-online-and-live-anywhere-in-the-world/quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je allemaal omvat met 'onderhoud'. Bedoel je daar zoiets mee als dat je verder eigenlijk niks nodig hebt buiten je standaardkosten voor wonen en jezelf in leven houden?
Zo ja, ik mag bijvoorbeeld erg graag op vakantie gaan, want ik wil best het een en ander zien van de wereld. Dat kost nou eenmaal (veel) geld. Ik zou het wel erg jammer vinden als ik dat niet zou kunnen realiseren ja.
Dus? Omdat ik een andere mening heb als jij moet ik nou maar dat linkje gaan opvolgen, of wat is precies je punt?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://www.mavericktraveler.com/how-to-really-make-money-online-and-live-anywhere-in-the-world/
Succes.
eat-work-sleep-repeat...quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja.Kan je direct de kist in.
Dat is precies wat ik zeg.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus? Omdat ik een andere mening heb als jij moet ik nou maar dat linkje gaan opvolgen, of wat is precies je punt?
Gelukkig ben je zo onduidelijk als je maar zijn kunt, maar dat is dan ook je opzet.quote:
Ben je nu al aan het lezen of werkt je baas je tegen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zo onduidelijk als je maar zijn kunt, maar dat is dan ook je opzet.
Ja, want op internet is een no-go natuurlijk als je werktquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben je nu al aan het lezen of werkt je baas je tegen?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben je nu al aan het lezen of werkt je baas je tegen?
Ik geloof dat je best in staat bent tussen de regels door te lezen. Natuurlijk is dat relatief. Onderhoud in de zin van dat je gewoon prima je leven kan leiden, dus niet in die zin dat je net kan overleven, maar naar acceptabele hedendaagse standaarden kan leven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je allemaal omvat met 'onderhoud'. Bedoel je daar zoiets mee als dat je verder eigenlijk niks nodig hebt buiten je standaardkosten voor wonen en jezelf in leven houden?
Zo ja, ik mag bijvoorbeeld erg graag op vakantie gaan, want ik wil best het een en ander zien van de wereld. Dat kost nou eenmaal (veel) geld. Ik zou het wel erg jammer vinden als ik dat niet zou kunnen realiseren ja.
Ik wilde dit niet zeggen zo bot, maar inderdaadquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:50 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk hoe in jouw wereld de relaties op het werk liggen .
Je bent al niet meer te redden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, want op internet is een no-go natuurlijk als je werktEn vertel me eens waarom ik dat zou moeten lezen, naast dat stukje wat ik net heb gelezen voor je je post gauw editte en dat stukje tekst weer weg haalde?
Je bent niet eens duidelijk over wat je doel is, maar je verwacht wel dat ik op een linkje klik, gewoon omdat je 't post?
Je koopt toch geen dingen omdat je daar gelukkiger (in de letterlijke betekenis van het woord) van wordt? Ik bedoel, die blijdschap (geen geluk, blijdschap) van dat je een...iets...koopt is van korte duur, dus dat is niet waar je _gelukkig_ van wordt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik geloof dat je best in staat bent tussen de regels door te lezen. Natuurlijk is dat relatief. Onderhoud in de zin van dat je gewoon prima je leven kan leiden, dus niet in die zin dat je net kan overleven, maar naar acceptabele hedendaagse standaarden kan leven.
Een vakantie is een luxe, maar zo nu en dan moet dat prima kunnen, dat heeft een mens ook nodig ( en dat kan een gemiddeld burger zich ook permitteren ) Ieder jaar meerdere keren op vakantie niet.
Doel voornamelijk dus op de mensen die per se heel veel moeten reizen, per se een heel groot huis moeten hebben, per se een hele dure auto moeten hebben, per se de nieuwste gadgets moeten hebben en per se de laatste trends moeten volgen, om zich gelukkige te voelen.
En ja, natuurlijk is dit voor iedereen weer anders.
Oh boy oh boy! een anonieme forumgebruiker heeft een mening over me. Nu zit ik in zak en as hoor! Oh nee wacht even, toch nietquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent al niet meer te redden.
als je luxe wilt levenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Of gewoon te weinig geld binnenharkt zoals TS dus doet.
Als je start met werken krijg je niet direct 2 ton netto ofzo.quote:
Zit nu op 2900 ofzo, denk dat ik 3500 nodig heb om normaal te kunnen leven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:50 schreef GSbrder het volgende:
Ach, even door de zure appel heen bijten. Nu is het met 2500 nog geen feestje, maar met 5000+ wordt het wat gemakkelijker. Alleen hopen dat je smaak niet (veel) duurder wordt, dan zing je het wel uit.
Ik ben afgelopen jaar 5 dagen op vakantie geweest, heb geen auto en woon in een klein appartement. Mijn gadgets koop ik vaak op Marktplaats ofzo. Eten en drinken kost wel wat meer bij mij, evenals mijn hobby's (motorrijden, whisky, horloges). Maar dan heb ik een leenmotor, is mijn duurste horloge 100 Euro en heb ik mijn whiskyvoorraad gekregen voor verjaardag/afstuderen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik geloof dat je best in staat bent tussen de regels door te lezen. Natuurlijk is dat relatief. Onderhoud in de zin van dat je gewoon prima je leven kan leiden, dus niet in die zin dat je net kan overleven, maar naar acceptabele hedendaagse standaarden kan leven.
Een vakantie is een luxe, maar zo nu en dan moet dat prima kunnen, dat heeft een mens ook nodig ( en dat kan een gemiddeld burger zich ook permitteren ) Ieder jaar meerdere keren op vakantie niet.
Doel voornamelijk dus op de mensen die per se heel veel moeten reizen, per se een heel groot huis moeten hebben, per se een hele dure auto moeten hebben, per se de nieuwste gadgets moeten hebben en per se de laatste trends moeten volgen, om zich gelukkige te voelen.
En ja, natuurlijk is dit voor iedereen weer anders.
Nondeju gelukkig ofnie danquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen jaar 5 dagen op vakantie geweest, heb geen auto en woon in een klein appartement. Mijn gadgets koop ik vaak op Marktplaats ofzo. Eten en drinken kost wel wat meer bij mij, evenals mijn hobby's (motorrijden, whisky, horloges). Maar dan heb ik een leenmotor, is mijn duurste horloge 100 Euro en heb ik mijn whiskyvoorraad gekregen voor verjaardag/afstuderen.
Veelzeggend dat je het drukker hebt met jezelf verweren tegen een anonieme chaotische forumgebruiker, dan met uitzoeken of het ook waarde voor jou heeft. Coolguy.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh boy oh boy! een anonieme forumgebruiker heeft een mening over me. Nu zit ik in zak en as hoor! Oh nee wacht even, toch niet
Ik ben dan toch een beetje benieuwd wat jij onder normaal leven verstaat? Ik vind dat je je niet hoeft te schamen voor wat je nu schrijft, maar 5 dagen vakantie is inderdaad wel erg karig. Volgens mij kom jij ook in het horloge topic @ LIF toch? Ik dacht dat jij duurdere horloges had dan dat.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben afgelopen jaar 5 dagen op vakantie geweest, heb geen auto en woon in een klein appartement. Mijn gadgets koop ik vaak op Marktplaats ofzo. Eten en drinken kost wel wat meer bij mij, evenals mijn hobby's (motorrijden, whisky, horloges). Maar dan heb ik een leenmotor, is mijn duurste horloge 100 Euro en heb ik mijn whiskyvoorraad gekregen voor verjaardag/afstuderen.
Thuis zitten is dan toch niet het alternatief?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:32 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik word er gelukkig van om er op uit te trekken, lekker uiteten, op vakantie, varen, motorrijden.. even spontaan uitgebreid BBQ'en met goed vlees.
Dat kost best wat geld. Als ik mij die vrijheden niet zou kunnen veroorloven zou ik minder gelukkig zijn ja.
Nou, aangezien ik mijn leven leidt zoals ik het graag wil, hoef ik geen linkje te openen om daar een verhaal te lezen over hoe het ook anders kan. Ik zou zeggen, volg je eigen linkje op (wat er ook staat) en ben daar content mee, hoef je ook niet als een messias proberen zieltjes te winnen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Veelzeggend dat je het drukker hebt met jezelf verweren tegen een anonieme chaotische forumgebruiker, dan met uitzoeken of het ook waarde voor jou heeft. Coolguy.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |