Dan doe je iets verkeerd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik klaag helemaal niet dat alles te duur is, ik klaag dat mijn studententijd een stuk beter leefbaar was.
Ja, want dat maakt inderdaad t verschil tussen wel of niet gelukkig zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mensen die veel nodig hebben om gelukkig te zijn.
Dan moet je nog veel leren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik klaag helemaal niet dat alles te duur is, ik klaag dat mijn studententijd een stuk beter leefbaar was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Kon er niet van leven en het past niet naast mijn huidige baan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef VMSDKR het volgende:
Toen je student was had je twee bedrijfjes en nu ben je loonslaaf? Wat houdt je tegen om nu een bedrijf op te zetten.
Dit!quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef VMSDKR het volgende:
Toen je student was had je twee bedrijfjes en nu ben je loonslaaf? Wat houdt je tegen om nu een bedrijf op te zetten.
Ja, omdat je toen minder kosten had en je links enrechts geld toegestopt kreeg ja. Nu is dat weg gevallen en moet je zelf de kar trekken. Shit happens.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Mensen die geen geld hebben om er lekker op uit te gaan en gelukkig worden van de hele dag thuis zitten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mensen die veel nodig hebben om gelukkig te zijn.
Want dat is het alternatief voor gelukquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:29 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Mensen die geen geld hebben om er lekker op uit te gaan en gelukkig worden van de hele dag thuis zitten.
Daar zou ik ook depri van worden.
Daarom proberen iets op te zetten waar je wel van kunt leven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Kon er niet van leven en het past niet naast mijn huidige baan.
Thanks brah.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:29 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dit!
Edit: Wat een bazen UI heb jij trouwens!
Ik word er gelukkig van om er op uit te trekken, lekker uiteten, op vakantie, varen, motorrijden.. even spontaan uitgebreid BBQ'en met goed vlees.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Want dat is het alternatief voor geluk
Yeah.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, want dat maakt inderdaad t verschil tussen wel of niet gelukkig zijn![]()
Als je al klaagt over dat t duur is om een dak boven je hoofd te hebben, eten op je bord en de mogelijkheid tot douchen, dan lijkt dat me vrij standaard.
Als je dat niet eens normaal kunt bekostigen dan ben je echt niet gelukkiger als je dat maar net gedraaid krijgt hoorLekker man, elke maand vooral een hoop dingen NIET kunnen omdat je daar 't geld niet voor hebt
Bouw in je vrije tijd iets dat passief inkomen genereert. Leer je ook nog eens iets nieuws.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Kon er niet van leven en het past niet naast mijn huidige baan.
quote:If you knew me back in 2007, you’d probably be dealing with a very different person than the one who’s writing this article. Back then I was busy commuting an hour (or two) each way in an effort to please my master. I was a lifeless drone, who, apart from making someone else rich, didn’t have much time for anything else, including myself.
In late 2007 I left the cubicle farm and haven’t looked back. (Ironically, the company that I worked for eventually went public and I probably could’ve made a pretty penny cashing in my stock after the IPO, but I have absolutely zero regrets.)
In the past five years my life has changed in immeasurable ways – ways that I couldn’t even fathom on that fateful day when I handed in the two-week notice. Since then I’ve lived all over Central and South America before finally settling here in Europe.
Geld op zich maakt niet gelukkig, maar het draagt er aan bij. Als je eigenlijk vrijwel niks kunt doen omdat vrijwel alles geld kost, en je dus eigenlijk nooit iets kunt ondernemen omdat je daar de financiële middelen niet voor hebt, dan denk ik niet dat je daar gelukkig van wordt nee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:32 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik word er gelukkig van om er op uit te trekken, lekker uiteten, op vakantie, varen, motorrijden.. even spontaan uitgebreid BBQ'en met goed vlees.
Dat kost best wat geld. Als ik mij die vrijheden niet zou kunnen veroorloven zou ik minder gelukkig zijn ja.
Dr escaleert niks hoor. Ik geef gewoon de andere kant van jouw opmerking weer. Heeft niets met escaleren te makenquote:
Misschien tegen die tijd inderdaad opgerekt tot 69-70 jaar, vanwege ernstige vergrijzingquote:
Doel meer op die mensen die puur bovenop het onderhoud ontzettend veel geld nodig hebben om gelukkig te zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Geld op zich maakt niet gelukkig, maar het draagt er aan bij. Als je eigenlijk vrijwel niks kunt doen omdat vrijwel alles geld kost, en je dus eigenlijk nooit iets kunt ondernemen omdat je daar de financiële middelen niet voor hebt, dan denk ik niet dat je daar gelukkig van wordt nee.
Jawel, aangezien die opmerking van mijn kant nauwelijks serieus te nemen viel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dr escaleert niks hoor. Ik geef gewoon de andere kant van jouw opmerking weer. Heeft niets met escaleren te maken
Ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Misschien tegen die tijd inderdaad opgerekt tot 69-70 jaar, vanwege ernstige vergrijzing
Ik snap niet helemaal wat je allemaal omvat met 'onderhoud'. Bedoel je daar zoiets mee als dat je verder eigenlijk niks nodig hebt buiten je standaardkosten voor wonen en jezelf in leven houden?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doel meer op die mensen die puur bovenop het onderhoud ontzettend veel geld nodig hebben om gelukkig te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |