abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:21:50 #101
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_135236762
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_135236855
Kijk die Panzermaus eens sneuneuzen, moet je niet de gym hitten als de battieboi die je bent?
pi_135236866
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, aangezien ik mijn leven leidt zoals ik het graag wil, hoef ik geen linkje te openen om daar een verhaal te lezen over hoe het ook anders kan. Ik zou zeggen, volg je eigen linkje op (wat er ook staat) en ben daar content mee, hoef je ook niet als een messias proberen zieltjes te winnen.
Veelzeggend dit, ik had al gezegd dat je niet meer te redden was en daarmee verdween eveneens de messias-behoefte. Ga heen, CoolGuy. Ga heen en maak je geld op.

quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:24 schreef Scorpie het volgende:
Kijk die Panzermaus eens sneuneuzen, moet je niet de gym hitten als de battieboi die je bent?
Weer zo'n een!
pi_135236938
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:15 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Nondeju gelukkig ofnie dan ^O^
Oh, ik ben best gelukkig, maar het was allemaal wat ruimer en gemakkelijker leven toen ik student was.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_135236994
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:24 schreef Panzermaus het volgende:

Weer zo'n een!
Iemand die hard lacht om je linkjes ja. Zweverig gedoe bedoeld om have-not's rustig te houden en te denken dat ze daadwerkelijk kans maken op meer.
pi_135237025
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:26 schreef Skv het volgende:

[..]

Oh, ik ben best gelukkig, maar het was allemaal wat ruimer en gemakkelijker leven toen ik student was.
Volg het automatisch-gelukkig-worden-linkje van Panzermaus, lees je in en alles komt goed! Its amazing jim! Tellsell is er niks bij!
  Moderator woensdag 8 januari 2014 @ 16:29:15 #107
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135237037
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Veelzeggend dit, ik had al gezegd dat je niet meer te redden was en daarmee verdween eveneens de messias-behoefte. Ga heen, CoolGuy. Ga heen en maak je geld op.

[..]

Weer zo'n een!
Nee, dat maak ik niet op :') Wat wil je nou precies jongen? Het laatste woord hebben? of wat is je doel precies? Die pseudo-pscychologische oneliners waar je mee komt zijn een beetje doorzichtig.

"veelzeggend dat je precies dat zegt Panzermaus". :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_135237038
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Iemand die hard lacht om je linkjes ja. Zweverig gedoe bedoeld om have-not's rustig te houden en te denken dat ze daadwerkelijk kans maken op meer.
Ga heen, Scorpie. Ga heen en trouw die meid van je. Verder heb ik niets voor je.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, dat maak ik niet op :') Wat wil je nou precies jongen? Het laatste woord hebben? of wat is je doel precies? Die pseudo-pscychologische oneliners waar je mee komt zijn een beetje doorzichtig.

Veelzeggend dat je precies op die manier dapper blijft doorstrijden, CoolGuy. Wat wil je nu nog van me?
pi_135237078
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:29 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ga heen, Scorpie. Ga heen en trouw die meid van je. Verder heb ik niets voor je.
Voor iemand die zichzelf als Messias neerzet ben je wel kort van stof en inhoudelijk net zo sterk als een poffertje. Gokje, je hebt een mbo opleidingkje gedaan?
pi_135237094
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

'Huhuhuh, ik wist wel dat je dat zou zeggen, huhuhuhu, mijn vierde oog van Saturnus staat in lijn met je sterrenbeeld en daardoor channel je je energie niet goed, huhuhuhuh'

Groetjes Panzermaus.
pi_135237122
'Huhuhuh, bouw iets wat passief inkomen genereert, huhuhuhuhu'

Godver, ik moet gewoon hardop lachen om die shit.
pi_135237127
Deze 'volwassen mannen'.
  Moderator woensdag 8 januari 2014 @ 16:33:39 #113
16180 crew  CoolGuy
pi_135237174
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:29 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

[..]

Veelzeggend dat je precies op die manier dapper blijft doorstrijden, CoolGuy. Wat wil je nu nog van me?
JIJ dringt MIJ een linkje op wat ik vooral moet lezen, maar je vertelt niet erbij waarom. Als ik je dat dan vraag, dan geef je niet thuis.

Ik vind 't verder prima hoor, mag je zelf weten, maar blijkbaar wilde je iets bereiken, anders deed je niet zoveel moeite voor dat linkje. Of je blijft proberen bijdehand te doen, kan ook natuurlijk. :)
pi_135237241
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik ben dan toch een beetje benieuwd wat jij onder normaal leven verstaat? Ik vind dat je je niet hoeft te schamen voor wat je nu schrijft, maar 5 dagen vakantie is inderdaad wel erg karig. Volgens mij kom jij ook in het horloge topic @ LIF toch? Ik dacht dat jij duurdere horloges had dan dat.

Ik vraag me dan inderdaad wel een beetje af hoe jij je geld besteedt. Ik weet niet wat jij netto over houdt. Nu zit mijn salaris een flink stuk hoger dan jouw salaris, maar ik ben met dat geld wel in staat om mn huis etc te bekostigen, een hoop te sparen, en dan ga ik ook nog eens relatief duur op vakantie, heb ik vrij prijzige horloges, en dan weet ik nog steeds niet hoe ik mn geld op moet krijgen (niet dat ik dat wil of ook maar het doel is, maar toch).
Er komen wel duurdere klokjes aan, maar daarvoor verkoop ik weer oude dingen. Nu telt het ook mee dat mijn vriendin bij mij in woont en nog studeert, dus dat kost ook iets extra. Buiten vaste lasten/eten om hou ik iets van 350-400 over. Een keertje uit eten, even de kroeg in en iets opzij voor vakantie en het is wel op.
pi_135237259
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

JIJ dringt MIJ een linkje op wat ik vooral moet lezen, maar je vertelt niet erbij waarom. Als ik je dat dan vraag, dan geef je niet thuis.

Ik vind 't verder prima hoor, mag je zelf weten, maar blijkbaar wilde je iets bereiken, anders deed je niet zoveel moeite voor dat linkje. Of je blijft proberen bijdehand te doen, kan ook natuurlijk. :)
Zeg, heb je dat item nu al gelezen, of haal je nog steeds meer trots en waarde uit als de grote meneer te lopen vechten met een troll op een internetforum? Ik ga ervan uit dat je dit voor de lol doet.
pi_135237316
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Zeg, heb je dat item nu al gelezen, of haal je nog steeds meer trots en waarde uit als de grote meneer te lopen vechten met een troll op een internetforum? Ik ga ervan uit dat je dit voor de lol doet.
Waarom blijf je nog reageren? Het doet je toch niks?
  Moderator woensdag 8 januari 2014 @ 16:39:11 #117
16180 crew  CoolGuy
pi_135237375
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:36 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Natuurlijk is dit voor de lol. Zeg me nou niet dat je daar serieus zit te stampvoeten omdat je het laatste woord niet krijgt :D Je moet internet niet zo serieus nemen als dat het geval is.
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:39:59 #118
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_135237404
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:59 schreef Skv het volgende:
In mijn studententijd heb ik altijd meer dan voldoende geld gehad. Stufi, een kleine lening bij de IB-Groep, een helpende hand van mijn ouders, een bijbaantje, wat geld verdiend met gokken, een auto die ik verhuurde en twee eigen bedrijfjes.

Zo heb ik negen jaar prima kunnen leven. Op kamers gezeten, behoorlijk wat van de wereld gezien, motorrijbewijs gehaald, auto's gehad, veel kunnen stappen, goede apparatuur en kleding.. Kortom: het ging allemaal voor de wind en ik had het aardig naar mijn zin.

Sinds anderhalf jaar ben ik klaar met studeren en begonnen met werken. Mijn totale inkomsten schelen wel iets met wat ik aan inkomsten had als student, maar alle overige kosten zijn onredelijk hard gestegen. Huur is van 300E (kamer) naar 900E (appartementje) gegaan. Verzekeringen kosten het honderdvoudige, ik kom voor geen enkele korting meer in aanmerking, moet representatieve kleding kopen voor mijn werk etc.

Ik hou per maand iets van 200 Euro over. Daarnaast heb ik met mijn 5 weekjes vakantie per jaar ook nauwelijks de tijd om het uit te geven. Om het allemaal nog erger te maken heb ik een baas die beslist wat ik allemaal moet gaan doen (en wanneer), in plaats van dat ik mijn werkzaamheden en studie in eigen hand had. :{

De klacht moge duidelijk zijn: werken zuigt in het kwadraat. :r :(
900 euro voor een appartement?
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_135237424
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:39 schreef RodeNek het volgende:

[..]

900 euro voor een appartement?
Je bent pas de duizendste met deze opmerking hoor. :*
pi_135237428
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom blijf je nog reageren? Het doet je toch niks?
Wat gaat het jou dan aan? Wat maakt het uberhaupt voor jullie uit dat ik een link post die relevant is aan het topic?

Jullie blijven met twee huisvaders sterk reageren en de lolbroek proberen uit te hangen. En verbazen, dat doet het me niet. Lieverd, wat zit er ditmaal niet goed op het grote boze wereldwijde websteknet?

30+ deze kornuiten, 30+! _O_
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:41:36 #121
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_135237458
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:40 schreef Skv het volgende:

[..]

xD
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:42:12 #122
417081 SimplyAlex
I agree to disagree
pi_135237481
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:09 schreef Seconde het volgende:

[..]

Pakken zijn niet echt meer noodzakelijk of zakelijk. Veel mensen komen gewoon op een afspraak in spijkerbroek met een blousje en/of colbertje. En laat dat nou niet al te duur zijn bij de C&A
Dit dus. De meeste functies tegenwoordig accepteren het als je 'smart casual' bent gekleed.
  Moderator woensdag 8 januari 2014 @ 16:42:34 #123
16180 crew  CoolGuy
pi_135237500
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:40 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Wat gaat het jou dan aan? Wat maakt het uberhaupt voor jullie uit dat ik een link post die relevant is aan het topic?

Jullie blijven met twee huisvaders sterk reageren en de lolbroek proberen uit te hangen. En verbazen, dat doet het me niet. Lieverd, wat zit er ditmaal niet goed op het grote boze wereldwijde websteknet?

30+ deze kornuiten, 30+! _O_
Het is wel aandoenlijk hoor, dat je probeert uit alle macht onverschillig te zijn.

Ehhh...huisvader...seriously..? Kijk dat je wil trollen is prima, maar je moet niets gaan verzinnen.
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:42:49 #124
417081 SimplyAlex
I agree to disagree
pi_135237514
quote:

[..]

Hier nummer 1.001: 900 euro voor een appartement als net schoolverlater?
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:43:13 #125
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_135237533
quote:

[..]

moet je eens bedenken hoeveel je overhoudt als je antikraak leeft. Niet dat het per se beter is natuurlijk, maar dan hou je zeker 500 euro extra over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')