abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135237562
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:40 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Wat gaat het jou dan aan? Wat maakt het uberhaupt voor jullie uit dat ik een link post die relevant is aan het topic?

Jullie blijven met twee huisvaders sterk reageren en de lolbroek proberen uit te hangen. En verbazen, dat doet het me niet. Lieverd, wat zit er ditmaal niet goed op het grote boze wereldwijde websteknet?

30+ deze kornuiten, 30+! _O_
Voor iemand die claimt dat het hem niks doet blijf je maar proberen het laatste woord te krijgen, en vooral op een rare manier persoonlijk te worden waar ik best wel stiekem om moet lachen, samen met CG. Ik zie echt zo`n sportschool aapje voor me die meent een verhaal te kunnen verkondigen en vervolgens met hoongelach te worden ontvangen. Schoenmaker, blijf bij je leest, ga lekker terug naar je dumbells, er is hier weinig tot niets voor je behoudens spot en ridicule ten opzichte van jou als persoontje.
pi_135237577
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het is wel aandoenlijk hoor, dat je probeert uit alle macht onverschillig te zijn.

Ehhh...huisvader...seriously..? Kijk dat je wil trollen is prima, maar je moet niets gaan verzinnen.
Pot -> ketel, maatje. Ik had liever wat volwassen mannenpraat gehoord, maar daar zijn jullie natuurlijk geheel vrij in.
  Moderator woensdag 8 januari 2014 @ 16:44:56 #128
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135237591
quote:
7s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:35 schreef Skv het volgende:

[..]

Er komen wel duurdere klokjes aan, maar daarvoor verkoop ik weer oude dingen. Nu telt het ook mee dat mijn vriendin bij mij in woont en nog studeert, dus dat kost ook iets extra. Buiten vaste lasten/eten om hou ik iets van 350-400 over. Een keertje uit eten, even de kroeg in en iets opzij voor vakantie en het is wel op.
Dus jouw geld is eigenlijk altijd op aan 't eind van de maand? Moet ik 't zo lezen? Ik neem even aan dat je ook spaart toch? Ik neem dan ook aan dat die 350-400 euro is NA dat je al gespaard hebt? Ja, dan zit er qua 'overhouden' toch een behoorlijk verschil tussen jou en mij ja.

Dat is helemaal niet erg, ik blijf er bij dat het niets is om je voor te schamen, maar nogmaals, ik vind je vergelijking niet helemaal op gaan omdat je het vergelijkt met een situatie waarin je veel minder kosten had en je links en rechts geld toegestopt kreeg. Jij vergelijkt appels met peren.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_135237592
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het is wel aandoenlijk hoor, dat je probeert uit alle macht onverschillig te zijn.

Ehhh...huisvader...seriously..? Kijk dat je wil trollen is prima, maar je moet niets gaan verzinnen.
Jongen prachtig toch, hij probeert uit alle macht te trollen maar heeft zijn shit niet op orde, mooi toch? Ik zit hier te lachen om zo`n faalhaas die meent ons te kunnen trollen en gewoon niks in huis heeft.
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:45:14 #130
250938 RodeNek
No humans allowed
pi_135237600
Busier than a cat covering crap on a marble floor
=======================================
When dealing with aliens, try to be polite, but firm. And always remember that a smile is cheaper than a bullet.
pi_135237609
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Voor iemand die claimt dat het hem niks doet blijf je maar proberen het laatste woord te krijgen, en vooral op een rare manier persoonlijk te worden waar ik best wel stiekem om moet lachen, samen met CG. Ik zie echt zo`n sportschool aapje voor me die meent een verhaal te kunnen verkondigen en vervolgens met hoongelach te worden ontvangen. Schoenmaker, blijf bij je leest, ga lekker terug naar je dumbells, er is hier weinig tot niets voor je behoudens spot en ridicule ten opzichte van jou als persoontje.
Vooral op een rare manier persoonlijk worden, dat is wat Scorpie doet. En nog met meer woorden ook. Kostelijk.
pi_135237618
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:44 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Pot -> ketel, maatje. Ik had liever wat volwassen mannenpraat gehoord, maar daar zijn jullie natuurlijk geheel vrij in.
'huhuhuh volwassen mannenpraat, je moet passief inkomen genereren en geen loonslaaf zijn, huhuhuhuh'.
pi_135237647
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:45 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Vooral op een rare manier persoonlijk worden, dat is wat Scorpie doet. En nog met meer woorden ook. Kostelijk.
Sterke comeback, een oneliner met net zoveel inhoud als wat ik dagelijks op de wc doorspoel.
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:46:20 #134
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135237652
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:02 schreef Seconde het volgende:

[..]

dus je verdiend geld met werken, om met dat geld kleding te kopen, voor je werk?
jij werkt voor je auto, niet?
pi_135237662
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:45 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Post nog wat meer pics van je bovenlijf, humor me.
  Moderator woensdag 8 januari 2014 @ 16:46:53 #136
16180 crew  CoolGuy
pi_135237680
quote:

[..]

En als ik nou de indruk had gehad een volwassen man als discussiepartner te hebben hier, dan had je dat zeker gehoord. Maar die indruk wek je niet, dus ik pas me netjes aan aan jouw niveau.
pi_135237696
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En als ik nou de indruk had gehad een volwassen man als discussiepartner te hebben hier, dan had je dat zeker gehoord. Maar die indruk wek je niet, dus ik pas me netjes aan aan jouw niveau.
Pas op, hij gaat weer met linkjes strooien.
pi_135237734
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sterke comeback, een oneliner met net zoveel inhoud als wat ik dagelijks op de wc doorspoel.
Begin er dan ook niet aan, man. Een 21-jarige die jou eruit lult op een internetforum waar je toch al teveel tijd verspeelt, en dan vastklampen aan de wetenschap dat hij eruit ziet als Hercules en dus elders wel zichzelf te kort moet doen. Cool beans y0!
pi_135237750
Haha, die link is trouwens wel hilarisch.

quote:
Let’s say we’re competing in the same market niche, which, with the high competition nowadays, isn’t that uncommon, and you’re working four hours a week mostly out of buses, planes, or cheap hostels, while I, on the other hand, plant my ass down in work from the privacy and comfort of my comfortable private apartment, who do you think will build the better product?

Mine will beat yours every single damn time.
Ben je dan een fantastische debiel, of ben je dan een fantastische debiel, als je dat echt gelooft.
pi_135237755
De salaris van mijn vrouw is ook bijna compleet op na alle vaste lasten. Mijn salaris is gelukkig allemaal voor de spaarrekening. Plus we werken 4 dagen dus genoeg vrije tijd :).

Zonder partner lijkt me dat moeilijk ja.
And remember, respect is everything!
  Moderator woensdag 8 januari 2014 @ 16:49:55 #141
16180 crew  CoolGuy
pi_135237780
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jongen prachtig toch, hij probeert uit alle macht te trollen maar heeft zijn shit niet op orde, mooi toch? Ik zit hier te lachen om zo`n faalhaas die meent ons te kunnen trollen en gewoon niks in huis heeft.
Ik kan geen uitspraak doen over of hij zijn shit wel of niet op orde heeft. Ik vind zijn manier van posten wel een beetje apart. Een linkje posten en dan als daar niet op geklikt wordt een beetje raar gaan lopen reageren. Niet echt de manier om je doel te bereiken, om dan vervolgens persoonlijk te worden, en daarna te beginnen over 'volwassen gepraat'.

Right :')
pi_135237782
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus jouw geld is eigenlijk altijd op aan 't eind van de maand? Moet ik 't zo lezen? Ik neem even aan dat je ook spaart toch? Ik neem dan ook aan dat die 350-400 euro is NA dat je al gespaard hebt? Ja, dan zit er qua 'overhouden' toch een behoorlijk verschil tussen jou en mij ja.

Dat is helemaal niet erg, ik blijf er bij dat het niets is om je voor te schamen, maar nogmaals, ik vind je vergelijking niet helemaal op gaan omdat je het vergelijkt met een situatie waarin je veel minder kosten had en je links en rechts geld toegestopt kreeg. Jij vergelijkt appels met peren.
Dan heb ik 150 Euro gespaard, 150 Euro aan studielening afbetaald, verzekeringen betaald, abonnementen betaald, huur betaald, eten en drinken betaald inderdaad.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_135237807
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:48 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Begin er dan ook niet aan, man. Een 21-jarige die jou eruit lult op een internetforum waar je toch al teveel tijd verspeelt, en dan vastklampen aan de wetenschap dat hij eruit ziet als Hercules en dus elders wel zichzelf te kort moet doen. Cool beans y0!
Je lult me precies waar uit? Je doet wat persoonlijke aanvallen waar ik om moet lachen en waarna ik je vervolgens weer terugstuur je sportschooltje in. Wat ben je toch allemaal aan het doen jongen, want je maakt maar bar weinig indruk.
pi_135237818
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Aanpassen? Als volwassen man was je weggelopen voor zo'n matige discussiepartner, CoolGuy. Channel die energie maar ergens anders, dat zal jou en de indigokinderen van Saturnus goed doen.
pi_135237867
Hoe meer geld hoe meer zorgen want in deze tijd pakken ze het van je af als het kan :(
  Moderator woensdag 8 januari 2014 @ 16:52:44 #146
16180 crew  CoolGuy
pi_135237871
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:49 schreef Scorpie het volgende:
Haha, die link is trouwens wel hilarisch.

[..]

Ben je dan een fantastische debiel, of ben je dan een fantastische debiel, als je dat echt gelooft.
Nou, mooi dat ik niet dat linkje heb geopend, want dit is weer zo'n links new age hippie gelul. Ik neem aan dat de rest van de tekst ook van dit niveau is.
pi_135237882
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik kan geen uitspraak doen over of hij zijn shit wel of niet op orde heeft.
Hij is 21 en het belangrijkste in zijn leven is de sportschool en dat linkje dat hij stuurde. :D

quote:
Ik vind zijn manier van posten wel een beetje apart.
Zijn hele manier van denken is apart. Tegenwoordig halen ze zulke figuren met busjes op uit school.
Hoe deze de dans heeft kunnen ontspringen is mij een raadsel.

quote:
Een linkje posten en dan als daar niet op geklikt wordt een beetje raar gaan lopen reageren.
Zie hierboven.

quote:
Niet echt de manier om je doel te bereiken, om dan vervolgens persoonlijk te worden, en daarna te beginnen over 'volwassen gepraat'.
Hij is 21, je kan hem nog niet zoveel kwalijk nemen. De hersenen zijn nog niet volgroeid (alhoewel ik betwijfel of ze bij hem niet gewoon ontbreken)

quote:
Right :')
Gewoon blijven lachen en porren, kijken wat voor onzin hij nog meer gaat uitkramen zo. Moet toch wat doen om de tijd te doden :D
pi_135237900
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, mooi dat ik niet dat linkje heb geopend, want dit is weer zo'n links new age hippie gelul. Ik neem aan dat de rest van de tekst ook van dit niveau is.
Ja het hele verhaal hangt van die vaagheden aan elkaar, en blijkbaar komt Panzertje daar van klaar. Ik snap er iig nog steeds geen kut van, want die vent lult een partij slap, daar kan Mark Rutte nog wat van leren.
pi_135237928
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:50 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Als volwassen man was je weggelopen voor zo'n matige discussiepartner
quote:
Ik had liever wat volwassen mannenpraat gehoord
Wat is het nou? Moeten we nou weglopen of met je in discussie gaan? Je lult jezelf vast.
  Moderator woensdag 8 januari 2014 @ 16:55:08 #150
16180 crew  CoolGuy
pi_135237937
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:50 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Aanpassen? Als volwassen man was je weggelopen voor zo'n matige discussiepartner, CoolGuy. Channel die energie maar ergens anders, dat zal jou en de indigokinderen van Saturnus goed doen.
Zoals ik net al zei, je neemt internet veel te serieus. Je moet het zien als vermaak. Jouw gespartel is ook vermaak.

"channel die energie". Wat ben jij voor een zweverig typje? Maar, ik zag net weer een stukje van dat linkje voorbij komen, dat gecombineerd met je leeftijd en dit soort uitspraken van je maken wel dat ik je dus goed heb ingeschat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')