Ja, of tot 6:00quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:22 schreef Roburtt het volgende: Tenzij het weekend is en ochtend tot 2 uur duurt
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:33 schreef Roburtt het volgende:
Ik zeg bom op alles dat dialect, en alles dat niet dialect wippen als een mongool en een beter volk planten.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:33 schreef Roburtt het volgende:
Ik zeg bom op alles dat dialect, en alles dat niet dialect wippen als een mongool en een beter volk planten.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:31 schreef Roburtt het volgende:
Je woont verdomme in Nederland, spreek dan ook gewoon Nederlands.
Dit ken ik ergens vanquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:33 schreef Roburtt het volgende:
srsly?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:33 schreef Roburtt het volgende:
Ik vind een dialect geen Nederlands.
En ja bolluh jonguh, elke lente weer foto's op facebook van smatjes die in bollenvelden staan en boze boeren die dat niet waarderen
Nee 14:00quote:
En dan een dialect niks vinden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:33 schreef Roburtt het volgende:
Ik vind een dialect geen Nederlands.
En ja bolluh jonguh, elke lente weer foto's op facebook van smatjes die in bollenvelden staan en boze boeren die dat niet waarderen
Ja ik zou er zo een hoop kunnen vinden tussen wat facebook chickies, maar ik wil niet dat jullie je dood gaan fappen.quote:
Ik was even aan het verlagen tot jouw niveau, zodat je ook mee kon doen aan het gesprek.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan een dialect niks vinden._!
Sowieso magnetron popcornquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:36 schreef Lt.Surge het volgende:
* Lt.Surge pakt popcorn.
P.s; wel gewoon uit de magnetron.
Godver.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik was even aan het verlagen tot jouw niveau, zodat je ook mee kon doen aan het gesprek.
Nee doe maar niet, verloren zaak.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Moet ik weer opkomen voor mijn Drentsche/Groningsche broeders?
Soberso dialect in het algemeen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Moet ik weer opkomen voor mijn Drentsche/Groningsche broeders?
Paupers zijn hetquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:37 schreef BBQSausage het volgende:
Hier in de buurt ook zat stelletjes die de velden in springen om ergens tussen de bloemen een mooie foto te maken.
Hallo, ik bekijk jullie rommel vanaf een veilige afstand (met popcorn) dus ga mij er ff niet bij betrekken okquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Godver.
Dat was Surge die je quotte.
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:37 schreef BBQSausage het volgende:
Hier in de buurt ook zat stelletjes die de velden in springen om ergens tussen de bloemen een mooie foto te maken.
God schiep uit gouden korenharen, de Drenten en de Twentenaren, uit het afval en de resten, schiep hij de klootzakken uit het westen.quote:
Voorbeelden plzquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:37 schreef BBQSausage het volgende:
Roburtt is aan het trollen met zn Leidsche accent.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hallo, ik bekijk jullie rommel vanaf een veilige afstand (met popcorn) dus ga mij er ff niet bij betrekken ok
Nee mijn haat voor dialecten is wel echtquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Roburtt is aan het trollen met zn Leidsche accent.
Kom haten danquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee mijn haat voor dialecten is wel echt
Oh, was ik daar net iets te laat met mn statement.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:38 schreef Roburtt het volgende:
Ik zeg ook altijd dat ik een hekel heb aan accenten, maar ik betrap mezelf wel eens op een Leids accent.
De ironie doet dan pijn.
Ik vind het wel wat hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee
Het zijn ook gewoon echt trieste foto's.Gezellig omarmd in een veld tulpen staan ofzo.
_
Oh, je bedoeld ook echt foto's maken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee
Het zijn ook gewoon echt trieste foto's.Gezellig omarmd in een veld tulpen staan ofzo.
_
Het ergste is nog mensen met een zachte g die zeggen dat een harde g een accent is. Het is gewoon normaal verdomme.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh, was ik daar net iets te laat met mn statement.
en mensen die foto's op facebook zetten dat ze zonnebloemen of fruit geplukt hebben oid bij een teler. Dat is gewoon diefstal, domme kutquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:37 schreef BBQSausage het volgende:
Ja, helaas.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh, je bedoeld ook echt foto's maken.
Vroegah gingen we het veld in om keihard een chick vol te pompen.
Volgens mij ben je gewoon jaloers om dat het Leidsch een gaar buttaccent is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee mijn haat voor dialecten is wel echt
Jij woont vast niet in de buurt van bollenvelden?quote:
Leids is amper een accentquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:41 schreef Maringo het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon jaloers om dat het Leidsch een gaar buttaccent is.
Neen, helaas niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Jij woont vast niet in de buurt van bollenvelden?
Één is misschien leuk, maar 6 is al stom.
Ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en mensen die foto's op facebook zetten dat ze zonnebloemen of fruit geplukt hebben oid bij een teler. Dat is gewoon diefstal, domme kut
Ik heb het niet zo op persoonlijke aanvallen, dus ik ga geen voorbeelden posten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Daarom wilde ik graag voorbeelden
Dat dus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Bespaart een hoop Jappen
[ afbeelding ]
Jappenquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Bespaart een hoop Jappen
[ afbeelding ]
DM mag ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op persoonlijke aanvallen, dus ik ga geen voorbeelden posten.
Dat is een goed puntquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Bespaart een hoop Jappen
[ afbeelding ]
quote:
Fototoestel aanpakken en hard wegrennen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:45 schreef Roburtt het volgende:
Elke zomer is er altijd wel één stelletje Jappen die vraagt of ik foto's van ze wil maken in een bollenveld.
Easy money.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:45 schreef Roburtt het volgende:
Elke zomer is er altijd wel één stelletje Jappen die vraagt of ik foto's van ze wil maken in een bollenveld.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Fototoestel aanpakken en hard wegrennen?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Easy money.
5 per pics, HOPPA. Fuck vakantiewerk
Whut.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, 't is echt exact 't zelfde.![]()
Oké, alleen de ogen zijn anders.
Soberso geld vragen voor zo iets, ik ben geen pauper. Meestal.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Whut.
Hun blij, jij blij.
Klaar.
Neutrale karma dus.
Geen misbruik maken van situatiesquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Soberso geld vragen voor zo iets, ik ben geen pauper. Meestal.
Nee ze zijn allemaal gelijk die japannersquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, 't is echt exact 't zelfde.![]()
Oké, alleen de ogen zijn anders.
Joah, maar mijn stadsgenoten zien er niet uit als Japanners.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee ze zijn allemaal gelijk die japanners
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:49 schreef Roburtt het volgende:
Haha Britt Dekker was ontslagen bij RTL en gaat nu naar SBS, helemaal opgelost.
En terecht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:50 schreef BBQSausage het volgende:
Weer zo'n figuur waar we nooit meer vanaf komen.
Wie kijkt er nog SBS?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:50 schreef BBQSausage het volgende:
Weer zo'n figuur waar we nooit meer vanaf komen.
Onder de 40 danquote:
quote:
Wat een ventquote:
dat is hart van nederland..quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]_____ Lekker kijken hoe iemands katje uit de boom wordt gered in een dorpje waar niemand ooit van heeft gehoord, op de inwoners na.
Is het een beroemde kat?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]_____ Lekker kijken hoe iemands katje uit de boom wordt gered in een dorpje waar niemand ooit van heeft gehoord, op de inwoners na.
Oja oeps, zo vaak kijk ik het nou.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:04 schreef BBQSausage het volgende:
Net als dat mamming ofzo, laatst. Ook zo triest.
daar kan ik nog wel mee levenquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:04 schreef BBQSausage het volgende:
Net als dat mamming ofzo, laatst. Ook zo triest.
Idem.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:04 schreef Lt.Surge het volgende:
Sowosie, planking en dat soort shit.
Ik heb nog nooit 1 ''hype'' leuk gevonden om te kijken.
Bij mij ook, al heb ik vandaag al twee keer gehaald voor heel kantoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Collega van me kwam mij net gewoon koffie brengenHeld van de dag.
Ik moet reizen naar Amsterdam, alleen. Ik ga de weg kwijt rakenquote:
met de auto?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet reizen naar Amsterdam, alleen. Ik ga de weg kwijt raken
Dat heb ik binnenkort ook. Moet je Karina even DM'en. Die is ook mijn blindengeleidehond.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb gewoon een tomtom..quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat heb ik binnenkort ook. Moet je Karina even DM'en. Die is ook mijn blindengeleidehond.
Met trein bus en metroquote:
ah ja, leuk. overstappen enzoquote:
Watquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat heb ik binnenkort ook. Moet je Karina even DM'en. Die is ook mijn blindengeleidehond.
Yupquote:
Ik kan nu ook alles vinden in Amsterdam door Karina!quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:17 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Bij mij ook, al heb ik vandaag al twee keer gehaald voor heel kantoor.
Ahwquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Slechte zaakquote:
Neequote:
Ik dacht dat de eerste geen armen had.quote:
quote:
Onze stagiaires halen nooit koffie.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee
Er zit hier een zo'n vent die vraagt altijd wanneer ik koffie ga halen, terwijl hij zelf maar 1 kee rper week haalt#inturnstruggles
Mijn stage bestaat haast uit koffie halenquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Onze stagiaires halen nooit koffie.
Zelf ook niet gedaan als stagiair trouwens.Op een enkele keer na.
Wij doen aan case studies, echt onderzoek voor bedrijven maar dan zonder geld te zien.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb er in totaal een stuk of 6 gehad.
Slim bekeken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij doen aan case studies, echt onderzoek voor bedrijven maar dan zonder geld te zien.
Nee, je snapt het niet, wij leren niet van een bedrijf, zij leren van ons.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:54 schreef BBQSausage het volgende:
-
[..]
Slim bekeken.
Mja, in feite waren al mijn stages ook zo.In feite is het de bedoeling dat je er wat van leert, maar ik heb er niks van geleerd.
Nouja, van een aantal stages wel, maar dat waren dingen die ik niet wilde leren.
Alsof ik geld krijgquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij doen aan case studies, echt onderzoek voor bedrijven maar dan zonder geld te zien.
Dat snap ik wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet, wij leren niet van een bedrijf, zij leren van ons.
Het gaat hier om onderzoek, niet om koffie halen.quote:
Met mijn project besparen ze per jaar 500/600 euro, waar ik nooit ook maar enkele cent van zal krijgen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het gaat hier om onderzoek, niet om koffie halen.
Ooh, dat valt nog mee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:58 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Met mijn project besparen ze per jaar 500/600 euro, waar ik nooit ook maar enkele cent van zal krijgen.
Ja, maar dat kunnen ze nog doorverkopen aan klanten en vele geld aan verdienen, flikkers.quote:
Een casestudie bespaart denk ik 60.000 tot 200.000 euro voor een bedrijf.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:58 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Met mijn project besparen ze per jaar 500/600 euro, waar ik nooit ook maar enkele cent van zal krijgen.
Ja maar dat is wat anders dan mboquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een casestudie bespaart denk ik 60.000 tot 200.000 euro voor een bedrijf.
Klopt. Studiesquote:
Ik heb een project van 50k afgerond, heb ik ook geen cent van gezien.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:59 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, maar dat kunnen ze nog doorverkopen aan klanten en vele geld aan verdienen, flikkers.
Zwaar leven.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:02 schreef Roburtt het volgende:
Jeetje ik deed m'n trui uit niet zit m'n haar niet goed meer :S
Dit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso leren.Gewoon rollen op straat.
Ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:03 schreef Rezania het volgende:
Nou ja, kan erger. Ik las over piloten die 50k per jaar betalen om te mogen vliegen voor Ryan Air.
Je vergeten even dat hun studie ook 3 ton kost.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja._ Zo slecht.
Mja, als je ziet wat ze uiteindelijk kunnen verdienen als ze ergens voor vast werken.
Zou jij 1/6 van je studiekosten betalen om ergens te werken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je vergeten even dat hun studie ook 3 ton kost.
Prima, maar dat verdienen ze na een paar jaar weer makkelijk terug.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je vergeten even dat hun studie ook 3 ton kost.
Ik zou geen piloot worden, veel te veel daarvan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zou jij 1/6 van je studiekosten betalen om ergens te werken?
Dat vroeg ik niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou geen piloot worden, veel te veel daarvan.
Vroeg je eigenlijk wel. Ik zou geen studie uitkiezen waarbij ik later zou moeten betalen om te werken, dus zou ik ook niet betalen om te mogen werken.quote:
Dat vroeg ik inderdaad. Ging me niet per se om het piloot zijn/worden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vroeg je eigenlijk wel. Ik zou geen studie uitkiezen waarbij ik later zou moeten betalen om te werken, dus zou ik ook niet betalen om te mogen werken.
We hadden het over piloten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat vroeg ik inderdaad. Ging me niet per se om het piloot zijn/worden.
Ik ben al wegquote:
quote:
En toch ga ik ontbijtenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Noes. Dat was helemaal niet wat ik bedoelde.
Thx, ik moet nog wat timetrials verbeterenquote:
quote:
Jouw school.quote:
Ik heb nu 11 pagina's, terwijl ik nog niet eens echt inhoud hebquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:54 schreef BBQSausage het volgende:
M'n laatste verslag ( Wat tegelijkertijd m'n examen was) was maar 40 a4'tjes.
Dat was veels te minimaal.
Maar ach, ik heb m'n diploma er mee gehaald.
Oei, die zag ik niet aankomen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Jouw school.
Mijn stageverslagen hebben alleen al lesplannen van in totaal meer dan 40 pagina's, what the hell man.
Stageverslagen.
Lesplannen.
School.
Docenten.
Docent worden.!!!!
FOK!
Dit topic.
Jullie.
Ik.!
Ben weer weg, één groot sausagefest hier, brrr.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog nooit een verslag gemaakt dat inclusief alles meer dan 13 pagina's had. Gaat ook nooit gebeuren, als ik uitgetypt ben dan ben ik ook uitgetypt.
Neem je "vrouwelijke" vrienden mee dan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Jouw school.
Mijn stageverslagen hebben alleen al lesplannen van in totaal meer dan 40 pagina's, what the hell man.
Stageverslagen.
Lesplannen.
School.
Docenten.
Docent worden.!!!!
FOK!
Dit topic.
Jullie.
Ik.!
Ik zit nog in de treinquote:
okequote:Op woensdag 8 januari 2014 12:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Jouw school.
Stageverslagen.
Lesplannen.
School.
Docenten.
Docent worden.!!!!
FOK!
Dit topic.
Jullie.
Ik.!
2 a4'tjes max. toch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:19 schreef Roburtt het volgende:
1.1 Het ontstaan van de organisatie
1.2 De geschiedenis van de organisatie
1.3 de visie van de organisatie
1.4 De branche waarin de organisatie zich bevindt
1.6 Verschillende afdelingen binnen de organisatie
1.7 Aantal medewerkers dat werkzaam is binnen de organisatie
1.8 De rechtsvorm van de organisatie
1.9 Organogram van de afdeling waar jij werkzaam bent
chloro heeft geen vriendenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Neem je "vrouwelijke" vrienden mee dan.
Nou, ik heb 1.5 er uit gelaten, de diensten. Binnen de 1.5 maak ik nog 10 van die subhoofdstukken aan, dat zal wel een pagina of 4 minimaal wordenquote:
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nou, ik heb 1.5 er uit gelaten, de diensten. Binnen de 1.5 maak ik nog 10 van die subhoofdstukken aan, dat zal wel een pagina of 4 minimaal worden
Heb nu al 3 pagina's over één dienst, wel de grootste maar toch.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nice. Zo vult 't wel aardig aan ja.
Zo hoort 't ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Heb nu al 3 pagina's over één dienst, wel de grootste maar toch.
Ik ga gewoon overal veel te veel info geven zodat die stagecoördinator geen zin heeft om het te lezen en een voldoende geeft
Dunno, heb die van vorig jaar nooit ingeleverdquote:
Ga op zijn kosten, als het zo nodig "moet"quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:28 schreef BBQSausage het volgende:
Volgens een collega moet ik The Conjuring zien.
Best ok.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:28 schreef BBQSausage het volgende:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ga op zijn kosten, als het zo nodig "moet"
Zo zijn al mijn verslagen altijd goedgekeurd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dunno, heb die van vorig jaar nooit ingeleverd![]()
Maar ben ik het wel mee eens ja
quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ga op zijn kosten, als het zo nodig "moet"
quote:
Gewoon grillworst met brood, in plaats van andersom.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Zat in m'n kerstpakket, zo'n ding van de slager.![]()
En dan lekker van die dikke plakken op brood
Haha met brood ertussenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon grillworst met brood, in plaats van andersom.
Gewoon twee grote plakken grillworst met grillworst ertussen, fuck brood.quote:
Nou, ik ga maar eens lunchen nu.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon twee grote plakken grillworst met grillworst ertussen, fuck brood.
Zo hoort 'tquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon grillworst met brood, in plaats van andersom.
Kipfiletquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nou, ik ga maar eens lunchen nu.
Lekker 3 broodjes kipfilet met niks. Yes.
Ja ik doe de boodschappen niet, ik ben al blij als m'n moeder de snelle jelle niet vergeet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
KipfiletBeter neem je een broodje roompaté met zoete marmelade.
Lijstje neerleggen, duh.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:36 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja ik doe de boodschappen niet, ik ben al blij als m'n moeder de snelle jelle niet vergeet.
Dude, heb jij soms alleen maar vlees gekregen als kerstpakket?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:38 schreef BBQSausage het volgende:
Ook zo jammer, krijg je leverworst bij je kerstpakket.
Vind ik echt smerig.
prima kerstpakket danquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, heb jij soms alleen maar vlees gekregen als kerstpakket?
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, heb jij soms alleen maar vlees gekregen als kerstpakket?
Bazenbaasquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja![]()
Vleespakket;
- Leverworst
- Grillworst
- Droge worst
- Rollade
- Cowboyvlees
beef jerky?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
BazenbaasMaar wat is cowboyvlees?
Ja, ik wil dit, heel graag zelfs.quote:This year, Razer is back with an unusual piece of hardware revealed under a codename. Project Christine is "the world's most modular gaming PC design," Razer CEO Min-Liang Tan told Polygon at CES today in Las Vegas. What that means is that each component of the computer is enclosed in a mineral-oil cooled chamber, and can be installed easily in the system's PCI Express-powered "backbone." Everything from CPU to GPU, memory to storage can be slotted into the system. But this is just a concept; Razer wants to know if this is something PC game players want.
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
BazenbaasMaar wat is cowboyvlees?
maar wel lekkerquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, da's veel taaier, droger, dunner, en harder.
Geen prijs, wel plannen over een abonnement. Maar Razor is sowieso duur, dus laat maar.quote:
Nice.quote:
Ik kon geen duidelijkere foto vinden op googlequote:Op woensdag 8 januari 2014 12:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ziet er niet echt appetijtelijk uit.
Als ze zoiets echt goed aan de man willen brengen moeten ze het wel vrijgeven, anders kunnen ze er nooit echt goed aan verdienen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice.
Enige jammere is dat je die modules straks alleen maar van Razer kan kopen, waardoor ze de prijzen hoog kunnen houden.
Heb je nu een halfje?quote:
Klopt, zou ideaal zijn. Mja, dan krijg je natuurlijk ook weer van die crap ontwikkelaars die modules maken waardoor de rest van het systeem niet meer goed functioneert.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ze zoiets echt goed aan de man willen brengen moeten ze het wel vrijgeven, anders kunnen ze er nooit echt goed aan verdienen.
Gelukkig heb je dat nu nog niet hè, nu gaat alles gelijk goed samen, gegarandeerd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, zou ideaal zijn. Mja, dan krijg je natuurlijk ook weer van die crap ontwikkelaars die modules maken waardoor de rest van het systeem niet meer goed functioneert.
jaquote:
Ik zeg ook niet dat het nu wel goed gaat hè, alleen dat het er dan uiteindelijk ook niet beter op wordt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dat nu nog niet hè, nu gaat alles gelijk goed samen, gegarandeerd.
Ja, gewoon zoals cowboyvlees van de slager.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
bij de toko krijg je ook gedroogd vlees, dat is een stuk zachter maar ook lekker
Ben vandaag niet zoquote:
Ik zal mijn best doenquote:
nog een kansquote:
Leuke film hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:28 schreef BBQSausage het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |