Ja, of tot 6:00quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:22 schreef Roburtt het volgende: Tenzij het weekend is en ochtend tot 2 uur duurt
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:33 schreef Roburtt het volgende:
Ik zeg bom op alles dat dialect, en alles dat niet dialect wippen als een mongool en een beter volk planten.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:33 schreef Roburtt het volgende:
Ik zeg bom op alles dat dialect, en alles dat niet dialect wippen als een mongool en een beter volk planten.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:31 schreef Roburtt het volgende:
Je woont verdomme in Nederland, spreek dan ook gewoon Nederlands.
Dit ken ik ergens vanquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:33 schreef Roburtt het volgende:
srsly?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:33 schreef Roburtt het volgende:
Ik vind een dialect geen Nederlands.
En ja bolluh jonguh, elke lente weer foto's op facebook van smatjes die in bollenvelden staan en boze boeren die dat niet waarderen
Nee 14:00quote:
En dan een dialect niks vinden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:33 schreef Roburtt het volgende:
Ik vind een dialect geen Nederlands.
En ja bolluh jonguh, elke lente weer foto's op facebook van smatjes die in bollenvelden staan en boze boeren die dat niet waarderen
Ja ik zou er zo een hoop kunnen vinden tussen wat facebook chickies, maar ik wil niet dat jullie je dood gaan fappen.quote:
Ik was even aan het verlagen tot jouw niveau, zodat je ook mee kon doen aan het gesprek.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan een dialect niks vinden._!
Sowieso magnetron popcornquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:36 schreef Lt.Surge het volgende:
* Lt.Surge pakt popcorn.
P.s; wel gewoon uit de magnetron.
Godver.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik was even aan het verlagen tot jouw niveau, zodat je ook mee kon doen aan het gesprek.
Nee doe maar niet, verloren zaak.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Moet ik weer opkomen voor mijn Drentsche/Groningsche broeders?
Soberso dialect in het algemeen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Moet ik weer opkomen voor mijn Drentsche/Groningsche broeders?
Paupers zijn hetquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:37 schreef BBQSausage het volgende:
Hier in de buurt ook zat stelletjes die de velden in springen om ergens tussen de bloemen een mooie foto te maken.
Hallo, ik bekijk jullie rommel vanaf een veilige afstand (met popcorn) dus ga mij er ff niet bij betrekken okquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Godver.
Dat was Surge die je quotte.
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:37 schreef BBQSausage het volgende:
Hier in de buurt ook zat stelletjes die de velden in springen om ergens tussen de bloemen een mooie foto te maken.
God schiep uit gouden korenharen, de Drenten en de Twentenaren, uit het afval en de resten, schiep hij de klootzakken uit het westen.quote:
Voorbeelden plzquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:37 schreef BBQSausage het volgende:
Roburtt is aan het trollen met zn Leidsche accent.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hallo, ik bekijk jullie rommel vanaf een veilige afstand (met popcorn) dus ga mij er ff niet bij betrekken ok
Nee mijn haat voor dialecten is wel echtquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
Roburtt is aan het trollen met zn Leidsche accent.
Kom haten danquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee mijn haat voor dialecten is wel echt
Oh, was ik daar net iets te laat met mn statement.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:38 schreef Roburtt het volgende:
Ik zeg ook altijd dat ik een hekel heb aan accenten, maar ik betrap mezelf wel eens op een Leids accent.
De ironie doet dan pijn.
Ik vind het wel wat hebben.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee
Het zijn ook gewoon echt trieste foto's.Gezellig omarmd in een veld tulpen staan ofzo.
_
Oh, je bedoeld ook echt foto's maken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee
Het zijn ook gewoon echt trieste foto's.Gezellig omarmd in een veld tulpen staan ofzo.
_
Het ergste is nog mensen met een zachte g die zeggen dat een harde g een accent is. Het is gewoon normaal verdomme.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh, was ik daar net iets te laat met mn statement.
en mensen die foto's op facebook zetten dat ze zonnebloemen of fruit geplukt hebben oid bij een teler. Dat is gewoon diefstal, domme kutquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:37 schreef BBQSausage het volgende:
Ja, helaas.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh, je bedoeld ook echt foto's maken.
Vroegah gingen we het veld in om keihard een chick vol te pompen.
Volgens mij ben je gewoon jaloers om dat het Leidsch een gaar buttaccent is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:39 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee mijn haat voor dialecten is wel echt
Jij woont vast niet in de buurt van bollenvelden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |